Mr.stickz Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Dits best wel droog... :schater: Maar wat is een psd file?
TomHagen Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Dits best wel droog... :schater: Maar wat is een psd file? Een Photoshop bestand, waar alle lagen in zitten. Dus kan je die apart bewerken, en bij een .png, .jpg of iets dergelijks niet.
Mr.stickz Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 is het al gelukt met uploaden?
Mr.stickz Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 *BUMP* Wanneer lukt het met uploaden want het gaat nu wel beetje lang duren OF wil iemand andes em maken voorm ij?
Biocount Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Waarom upload je hem niet ergens anders dan man? Er zijn genoeg gratis upload sites zonder al teveel rommel..
Medal_Crusader Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Hoi hier mijn lijstje:Type: Logo Stijl: modern en abstract en graffiti Grootte: groot... min. de max. size van de sig... Afbeelding: zie plaatje Tekst: Mr_$tickz Productions Rand: nee Kleuren: beetje zelfde stijal as plaatje uds wat donkerder mag ook donker blauw/rood/paars OF gifgroen als accent Render (optioneel): plaatje Extra (optioneel): Wil er graag meerdere dus laat zin wat jullie kunnen! mag ook het plaaatje berwerken, is dus vor youtube. had eve tijd om te spelen alleen die type fonts heb die $ niet in het groepie maarja had ook met een andere letter type kunnen doen als je dat wilt moet je het maar zegge dan maak ik wel paar nieuwe
Mr.stickz Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Hoi hier mijn lijstje:Type: Logo Stijl: modern en abstract en graffiti Grootte: groot... min. de max. size van de sig... Afbeelding: zie plaatje Tekst: Mr_$tickz Productions Rand: nee Kleuren: beetje zelfde stijal as plaatje uds wat donkerder mag ook donker blauw/rood/paars OF gifgroen als accent Render (optioneel): plaatje Extra (optioneel): Wil er graag meerdere dus laat zin wat jullie kunnen! mag ook het plaaatje berwerken, is dus vor youtube. had eve tijd om te spelen PLAATJES alleen die type fonts heb die $ niet in het groepie maarja had ook met een andere letter type kunnen doen als je dat wilt moet je het maar zegge dan maak ik wel paar nieuwe Aaight die zijn wel vet ik gebruik die 1e 2 zowiezo As je wil kun je dan ook zo'n stijl maken as mijn eigen? ergens in het topic staat een .rar met een paar agtergronden die ik er graag in wil dus as je dat wil doen DL: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=attac...st&id=36834 EDIT: kun je ze ff in 500x150 maken? EN binnen 100kB? alleen maar die boveste 2 Bewerkt: 2 februari 2009 door Mr.stickz
Medal_Crusader Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Hoi hier mijn lijstje:Type: Logo Stijl: modern en abstract en graffiti Grootte: groot... min. de max. size van de sig... Afbeelding: zie plaatje Tekst: Mr_$tickz Productions Rand: nee Kleuren: beetje zelfde stijal as plaatje uds wat donkerder mag ook donker blauw/rood/paars OF gifgroen als accent Render (optioneel): plaatje Extra (optioneel): Wil er graag meerdere dus laat zin wat jullie kunnen! mag ook het plaaatje berwerken, is dus vor youtube. had eve tijd om te spelen PLAATJES alleen die type fonts heb die $ niet in het groepie maarja had ook met een andere letter type kunnen doen als je dat wilt moet je het maar zegge dan maak ik wel paar nieuwe Aaight die zijn wel vet ik gebruik die 1e 2 zowiezo As je wil kun je dan ook zo'n stijl maken as mijn eigen? ergens in het topic staat een .rar met een paar agtergronden die ik er graag in wil dus as je dat wil doen DL: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=attac...st&id=36834 EDIT: kun je ze ff in 500x150 maken? EN binnen 100kB? alleen maar die boveste 2 Deze pc wil die pics/Rar niet downloaden hij ziet er een fout in dus heb maar met wat andere pics er een paar gemaakt
Mr.stickz Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Hoi hier mijn lijstje:Type: Logo Stijl: modern en abstract en graffiti Grootte: groot... min. de max. size van de sig... Afbeelding: zie plaatje Tekst: Mr_$tickz Productions Rand: nee Kleuren: beetje zelfde stijal as plaatje uds wat donkerder mag ook donker blauw/rood/paars OF gifgroen als accent Render (optioneel): plaatje Extra (optioneel): Wil er graag meerdere dus laat zin wat jullie kunnen! mag ook het plaaatje berwerken, is dus vor youtube. had eve tijd om te spelen PLAATJES alleen die type fonts heb die $ niet in het groepie maarja had ook met een andere letter type kunnen doen als je dat wilt moet je het maar zegge dan maak ik wel paar nieuwe Aaight die zijn wel vet ik gebruik die 1e 2 zowiezo As je wil kun je dan ook zo'n stijl maken as mijn eigen? ergens in het topic staat een .rar met een paar agtergronden die ik er graag in wil dus as je dat wil doen DL: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=attac...st&id=36834 EDIT: kun je ze ff in 500x150 maken? EN binnen 100kB? alleen maar die boveste 2 Deze pc wil die pics/Rar niet downloaden hij ziet er een fout in dus heb maar met wat andere pics er een paar gemaakt PLAATJES Aaight die zijn erg man, ik upload die plaatjes wel los:
Mr.stickz Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Hoi hier mijn lijstje:Type: Logo Stijl: modern en abstract en graffiti Grootte: groot... min. de max. size van de sig... Afbeelding: zie plaatje Tekst: Mr_$tickz Productions Rand: nee Kleuren: beetje zelfde stijal as plaatje uds wat donkerder mag ook donker blauw/rood/paars OF gifgroen als accent Render (optioneel): plaatje Extra (optioneel): Wil er graag meerdere dus laat zin wat jullie kunnen! mag ook het plaaatje berwerken, is dus vor youtube. had eve tijd om te spelen PLAATJES alleen die type fonts heb die $ niet in het groepie maarja had ook met een andere letter type kunnen doen als je dat wilt moet je het maar zegge dan maak ik wel paar nieuwe Aaight die zijn wel vet ik gebruik die 1e 2 zowiezo As je wil kun je dan ook zo'n stijl maken as mijn eigen? ergens in het topic staat een .rar met een paar agtergronden die ik er graag in wil dus as je dat wil doen DL: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=attac...st&id=36834 EDIT: kun je ze ff in 500x150 maken? EN binnen 100kB? alleen maar die boveste 2 Deze pc wil die pics/Rar niet downloaden hij ziet er een fout in dus heb maar met wat andere pics er een paar gemaakt PLAATJES Aaight die zijn erg man, ik upload die plaatjes wel los: Kun je hier wat mee? Bewerkt: 7 februari 2009 door Mr.stickz
Mr.stickz Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 ?kun je dr wat mee???
Medal_Crusader Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) met die pics er weinig van te maken maarja hoop dat dit wat is ben hier en daar nog wel aan vechten met die pics enige misschien is nog andere letters type in graffie fonts mischien had ik die word production kleiner moeten maken Bewerkt: 16 februari 2009 door Medal_Crusader
Mr.stickz Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 met die pics er weinig van te maken maarja hoop dat dit wat isPLAATJES ben hier en daar nog wel aan vechten met die pics enige misschien is nog andere letters type in graffie fonts mischien had ik die word production kleiner moeten maken Aaight die boveste is vet! OK thx man voor die werk KLAAR !
Recommended Posts