Jump to content

Cheats/achievements


300400500s

Recommended Posts

Sommige cheats zoals de annihilator blokkeren sommige achievements/trophies. Maar als je die achievements/trophies al gehaald hebt, kun je die cheat dan zonder gevolgen gebruiken?

Jep ;)

Want de achievements gaan nooit meer weg ;)

Das fijn want ik heb walk free en one man army al gehaald...

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is krijg je ook niet meer die melding wanneer je in de betreffende savegame die trophy gehaald hebt.

Alleen als je een andere savegame gebruikt dan geeft hij wel weer die melding, wat nogal irritant is vanwege de lange tijd dat de melding in je scherm blijft staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Om even om hierop in haken, ben zelf nog niet begonnen aan GTA IV omdat ik eerst LBP aan het uitspelen ben. Maar mijn neefje speelt wel is GTA IV met cheats in save game waar ik net de eerste missie pas heb gehaald. Nu zijn er meldingen gekomen dat er bepaalde trophy's geblokt zijn, binnekort ga ik met een nieuwe save game beginnen zonder cheats, is het dan nog gewoon mogelijk alle trophy's te halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Om even om hierop in haken, ben zelf nog niet begonnen aan GTA IV omdat ik eerst LBP aan het uitspelen ben. Maar mijn neefje speelt wel is GTA IV met cheats in save game waar ik net de eerste missie pas heb gehaald. Nu zijn er meldingen gekomen dat er bepaalde trophy's geblokt zijn, binnekort ga ik met een nieuwe save game beginnen zonder cheats, is het dan nog gewoon mogelijk alle trophy's te halen?

Ja, dan is het gewoon weer mogelijk, dat komt omdat je een Nieuwe Savegame start.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...