FireFighter Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hallo, Ik probeerden net de nederlandse politie- en ambulancewagen te downloaden, maar dan staat er na het veranderen van de files: ''Ga nu naar GTA:SA map, open de map data en zoek en open het tekstbestand Vechile( ik weet niet hoe je het goed schrijft in Nederlands), maar het enige wat ik met die naam kan vinden in Vechile.ide, wat geen tekstdocument is, iemand een oplossing? Groeten, FF Reageren
Beagle Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hallo, Ik probeerden net de nederlandse politie- en ambulancewagen te downloaden, maar dan staat er na het veranderen van de files: ''Ga nu naar GTA:SA map, open de map data en zoek en open het tekstbestand Vechile( ik weet niet hoe je het goed schrijft in Nederlands), maar het enige wat ik met die naam kan vinden in Vechile.ide, wat geen tekstdocument is, iemand een oplossing? Groeten, FF Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar wat hij bedoeld is het bestand "Vehicles.ide" die in de map "data" staat van je GTA San Andreas map. Dit bestand kan je openen met "Kladblok". De extensie is alleen een beetje onbekend, maar het is eigenlijk gewoon een ".txt" bestand Reageren
FireFighter Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hallo, Ik probeerden net de nederlandse politie- en ambulancewagen te downloaden, maar dan staat er na het veranderen van de files: ''Ga nu naar GTA:SA map, open de map data en zoek en open het tekstbestand Vechile( ik weet niet hoe je het goed schrijft in Nederlands), maar het enige wat ik met die naam kan vinden in Vechile.ide, wat geen tekstdocument is, iemand een oplossing? Groeten, FF Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar wat hij bedoeld is het bestand "Vehicles.ide" die in de map "data" staat van je GTA San Andreas map. Dit bestand kan je openen met "Kladblok". De extensie is alleen een beetje onbekend, maar het is eigenlijk gewoon een ".txt" bestand Aha, thanks. Ik ga het proberen. Maar hoe open ik het in kladblok dan? Reageren
Beagle Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hallo, Ik probeerden net de nederlandse politie- en ambulancewagen te downloaden, maar dan staat er na het veranderen van de files: ''Ga nu naar GTA:SA map, open de map data en zoek en open het tekstbestand Vechile( ik weet niet hoe je het goed schrijft in Nederlands), maar het enige wat ik met die naam kan vinden in Vechile.ide, wat geen tekstdocument is, iemand een oplossing? Groeten, FF Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar wat hij bedoeld is het bestand "Vehicles.ide" die in de map "data" staat van je GTA San Andreas map. Dit bestand kan je openen met "Kladblok". De extensie is alleen een beetje onbekend, maar het is eigenlijk gewoon een ".txt" bestand Aha, thanks. Ik ga het proberen. Maar hoe open ik het in kladblok dan? Je kan rechtermuisknop > "Openen met..." en dan Kladblok selecteren. Wat je ook kan doen is dubbelklik op het bestand, dan het tweede bolletje selecteren, OK drukken, en dan kladblok uit de lijst pakken. Daarnaast kan je ook altijd nog eerst kladblok openen, dan naar "File" > "Open" gaan en "vehicles.ide" selecteren Mijn voorkeur gaat naar de eerste optie :') Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.