Jump to content

[film] shooter intro

Recommended Posts

Geplaatst:
jah eindelijk iemand :dans:

Helaas doet mijn CameraHack het net meer sinds Dindag. Als ik hem opstart, dan hangt hij gewoon en zuigt hij een CPU van 50% meteen. Ik heb alles gedaan, en Systeem Herstel werkt ook niet meer, ik kom mijn Lokaal station niet meer in. Ik ga ook misschien dit weekend alles leeg maken, ik moet nog backups maken van mijn GTA Peek Island (Niet een TC gewoon private island) Blockland [Online LEGO® game], en GTA San Andreas + Mijn SA-MP server + Mijn goede CameraHack die ik al maanden gebruikt heb voor films.

'Waves,

Twix :cya:

Geplaatst:

ok

en camhack werkt nog steeds niet :cry:

kan het ermee te maken hebben dat sa op een externe schijf staat? of camhack daar?

grz :cya:

Geplaatst:
ok

en camhack werkt nog steeds niet :cry:

kan het ermee te maken hebben dat sa op een externe schijf staat? of camhack daar?

Nee denk het niet. Hij heeft het altijd gedaan, ik starten hem altijd op in mijn SA-MP map werkte altijd en nu opeens niet meer. Heb ook nog maar 23 gb vrij.

Geplaatst:
Nee denk het niet. Hij heeft het altijd gedaan, ik starten hem altijd op in mijn SA-MP map werkte altijd en nu opeens niet meer. Heb ook nog maar 23 gb vrij.

bij mij doet hij het niet meer sinds de pc is gecrashd

daarna heb ik alles opnieuw geinstalleerd maar camhack doet het niet

iemand een oplossing voor deze 2 kapotte camhacks ? ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...