GTA_PEEKCITY Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 jah eindelijk iemand Helaas doet mijn CameraHack het net meer sinds Dindag. Als ik hem opstart, dan hangt hij gewoon en zuigt hij een CPU van 50% meteen. Ik heb alles gedaan, en Systeem Herstel werkt ook niet meer, ik kom mijn Lokaal station niet meer in. Ik ga ook misschien dit weekend alles leeg maken, ik moet nog backups maken van mijn GTA Peek Island (Niet een TC gewoon private island) Blockland [Online LEGO® game], en GTA San Andreas + Mijn SA-MP server + Mijn goede CameraHack die ik al maanden gebruikt heb voor films. 'Waves, Twix Reageren
keessie Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 ok en camhack werkt nog steeds niet kan het ermee te maken hebben dat sa op een externe schijf staat? of camhack daar? grz Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 oken camhack werkt nog steeds niet kan het ermee te maken hebben dat sa op een externe schijf staat? of camhack daar? grz Nee denk het niet. Hij heeft het altijd gedaan, ik starten hem altijd op in mijn SA-MP map werkte altijd en nu opeens niet meer. Heb ook nog maar 23 gb vrij. Reageren
keessie Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Nee denk het niet. Hij heeft het altijd gedaan, ik starten hem altijd op in mijn SA-MP map werkte altijd en nu opeens niet meer. Heb ook nog maar 23 gb vrij. bij mij doet hij het niet meer sinds de pc is gecrashd daarna heb ik alles opnieuw geinstalleerd maar camhack doet het niet iemand een oplossing voor deze 2 kapotte camhacks ? ^^ grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.