NFSGTA Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Waar-o-waar vind ik een kilometer teller voor VC? Ik ben heel google al afgestruind, maar mee hoor; niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 *Klik* Daar vind je een mooie kilometerteller voor Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Ik wil je wel een handige tip meegeven, gebruik deze niet als je VC nog niet hebt uitgespeeld. Ik heb ook een kilometerteller, en als ik mijn niet-uitgespeelde VC speel kan ik soms de laatste 3 a 4 woorden niet meer lezen doordat ik in een voertuig zit en er staat een tekst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.