TahR78 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Type: Signature Stijl: GTA Grootte: Normale grootte van een signature Afbeelding: PS3 waves op de achtergrond en iets van GTA op de voorgrond, een personage, maakt niet uit welke Tekst: TahR78, links (ja, ben wel erg perfectionist he ) Rand: Zoieso zwart, maar niet te dik Kleuren: Tekst: wit Render (optioneel): Render is de achtergrond neem ik aan? Dat is de wave Extra (optioneel): Verpest het niet Link van de wave: Klikkerdeklik.
Traser Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Type: SignatureStijl: GTA Grootte: Normale grootte van een signature Afbeelding: PS3 waves op de achtergrond en iets van GTA op de voorgrond, een personage, maakt niet uit welke Tekst: TahR78, links (ja, ben wel erg perfectionist he ) Rand: Zoieso zwart, maar niet te dik Kleuren: Tekst: wit Render (optioneel): Render is de achtergrond neem ik aan? Dat is de wave Extra (optioneel): Verpest het niet Link van de wave: Klikkerdeklik. Ik neem m, ik edit mn post alsk klaar ben.
TahR78 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ty Onthoud het: verpest het niet (xD)
Traser Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ty Onthoud het: verpest het niet (xD) Heb Meerdere Personages Vewerkt In de Flow.
TahR78 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Nice Even goed bekijken hoor EDIT: Misschien kan de rand weg xD Maar hij is echt heel mooi hoor. Met welk programma heb je dat eigenlijk gedaan? Bewerkt: 18 januari 2009 door TahR78
Traser Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Nice Even goed bekijken hoor EDIT: Misschien kan de rand weg xD Maar hij is echt heel mooi hoor. Met welk programma heb je dat eigenlijk gedaan? Photoshop Cs3 Portable. Meer van mijn werk : www.photobucket.com/Trasergfx ( al een jaar oud ofzo, dus niet geupdate )
TahR78 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Dank je, die gebruik ik nu Ik weet dat ik best lastig ben, maar nog 1 ding dan is het voltooid: en eentje zonder letters, die ik dan ook voor andere dingen kan gebruiken, zoals gtaforums bij een andere naam? En welk lettertype heb je gebruikt?
TahR78 Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Laat maar, heb al iets gevonden. Wat mij betreft kan hier een slot op want dit is voltooid
Recommended Posts