Beagle Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) maar.. nergens staat "stratum"En ik ken dat geluid echt neit goed hoor -.-" en veel geluiden Lijken op elkaar Dan zal je het toch moeten zoeken en alles beluisteren... Verder kan ik je niet helpen. @Hieronder: Wat bedoel je..? Bewerkt: 18 januari 2009 door Beagle Reageren
Pmixer Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 dus je weet ooit voor welke auto het is.. voor een trech of stratum of weet ik veel wat -.- Reageren
Pmixer Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hey.. Ik Wil graag sound mods er in nu cleo is gulukt maar hoe doe ik dat? En waar kan ik ze downen? P Dat kan je leren met >deze< tutorial. Geluiden moet je zelf zoeken, maar misschien kan je op flashkit.com nog wat vinden die site flashkit vind niks als ik gta sa strech invul, Reageren
Beagle Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hey.. Ik Wil graag sound mods er in nu cleo is gulukt maar hoe doe ik dat? En waar kan ik ze downen? P Dat kan je leren met >deze< tutorial. Geluiden moet je zelf zoeken, maar misschien kan je op flashkit.com nog wat vinden die site flashkit vind niks als ik gta sa strech invul, Je moet ook geen GTA SA in vullen... Je wil toch geluiden hebben? Dan moet je zoeken naar de geluiden die je wil. Niet naar GTA SA.. Kijk eens bij de afdeling "Sound FX". Reageren
Pmixer Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 ik moet Geluiden voor gta sa hebben.. Reageren
Beagle Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 ik moet Geluiden voor gta sa hebben.. Lees je wel wat ik zeg? Welk geluid wil je? Elk geluid dat .wav is (dacht ik) kan je in SA doen, dus zoek gewoon het geluid dat je wil? Er zijn ook mods op GTAInside en GTAGArage met een geluidpakket. Reageren
K.O. Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Helaas niet. Dat zou het allemaal wel een stuk gemakkelijker maken, als ze die geluidsbestanden allemaal een duidelijk naam hadden gegeven bij Rockstar. In plaats daarvan krijg je een hoop geluiden die je eigenlijk één voor één uit moet proberen om erachter te komen. Misschien dat je op internet nog ergens een lijstje kunt vinden waar verschillende geluiden geïndexeerd zijn, maar een beetje een complete lijst ben ik nog nooit tegengekomen. Het helpt als je met een programma als Fraps (met de versie die wél geluid op kan nemen) een fragment opneemt waar je het geluid van het voertuig hoort. Je kunt natuurlijk ook via YouTube een fragment zoeken waarin je het voertuig hoort. Speel het dan 10 keer achter elkaar af en vergelijk het steeds met de geluiden die je in GTA's archieven tegenkomt. Veel meer tips kan ik helaas echt niet bedenken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.