Caltson Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Hey, Ik heb gisteren wat liggen zoeken achter interiors die ik nog niet bezocht had enz... Op de map die bij mijn exemplaar van GTA IV zat, Zag ik in het noorden van Alderney een eetgelegenheid met de naam "Pizza it ! " Gisteren heb ik het gevonden, maar ik kan er niet in. De deuren blijven gewoon gesloten. Nu bij het chinees restaurant in downtown alderney, kon ik ook niet binnen in SP Mode, Maar wel in party mode. Dus ik heb nu geprobeerd in party - mode de pizzazaak binnen te gaan maar tevergeefs.. Is deze zaak gewoon altijd toe? Nooit geopend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan er naartoe als je uitgaat met een vriend of vriendin, anders niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan er naartoe als je uitgaat met een vriend of vriendin, anders niet. Inderdaad, Maar ik bedoel letterlijk het interieur binnenwandelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Nee, voor zover ik weet is het interieur altijd gesloten en zal je niet naar binnen kunnen. Je zou het kunnen proberen in Bomb Da Base Act II, omdat daar interieurs geopend zijn die normaal gesloten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan alleen Interiors in als je ook er in kan buiten missies om. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan alleen Interiors in als je ook er in kan buiten missies om. Dat is niet zo. Je kan bijvoorbeeld niet in de garage van Stevie gaan. Daar kan je alleen in met behulp van Bomb da Base. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Dat is dan een uitzondering van de Hidden Interiors. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan alleen Interiors in als je ook er in kan buiten missies om. Dat is niet zo. Je kan bijvoorbeeld niet in de garage van Stevie gaan. Daar kan je alleen in met behulp van Bomb da Base. doel je niet de garage van Brucie want die van Stevie is niet veel te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan alleen Interiors in als je ook er in kan buiten missies om. Dat is niet zo. Je kan bijvoorbeeld niet in de garage van Stevie gaan. Daar kan je alleen in met behulp van Bomb da Base. doel je niet de garage van Brucie want die van Stevie is niet veel te zien. Bedankt Sven,ja die bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mem0 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan alleen Interiors in als je ook er in kan buiten missies om. Dat is niet zo. Je kan bijvoorbeeld niet in de garage van Stevie gaan. Daar kan je alleen in met behulp van Bomb da Base. doel je niet de garage van Brucie want die van Stevie is niet veel te zien. Bedankt Sven,ja die bedoel ik uhmm... je kan in Brucie's garage komen ook in single player. dan moet je net voor het gele pijl stoppen als je van hem een auto/moter moet jatten. er is daar ook een filmpje van op youtube. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Je kan alleen Interiors in als je ook er in kan buiten missies om. Dat is niet zo. Je kan bijvoorbeeld niet in de garage van Stevie gaan. Daar kan je alleen in met behulp van Bomb da Base. doel je niet de garage van Brucie want die van Stevie is niet veel te zien. Bedankt Sven,ja die bedoel ik uhmm... je kan in Brucie's garage komen ook in single player. dan moet je net voor het gele pijl stoppen als je van hem een auto/moter moet jatten. er is daar ook een filmpje van op youtube. Welk filmpje? Ik had een filmpje van alle hidden interiors waar je niet in kan in singleplayer. Ik ga die binnen kort weer maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Bijv. het Hart van Liberty, kan je ook niet in in Singleplayer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Bijv. het Hart van Liberty, kan je ook niet in in Singleplayer. Je kan juist wel bij het hart van Liberty komen in Singleplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Zónder mod/trainers/cheats ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Zónder mod/trainers/cheats ook? Ja, hier een filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.