Jump to content

probleem met laden spel


mustangboss

Recommended Posts

ik heb het volgende probleem,hopenlijk iemand hier die me ermee kan helpen.!!!!!!!!!!!!!!!!!

vanaf aankoop kon ik het spel wel spele,echter nu plots niet meer,kan wel spele met benchmark???

echter gewoon het spel laden doet ie niet meer,hij blijft dan maar die tekeningen van personages keer na keer laten zien en lijkt wel of ie blijft hangen daarin?????

daarna doet ie benchmarken gewoon wel keer op keer,(wel zonder geluid?)de speelbaarheid is bij benchmark ook hardstikke goed,gaat veel vloeiender allemaal,is dan eindelijk speelbaar,alleen mis ik dan n paar grafische dingen,zoals map,de telefoon en het pausemenu zie k ook niet,heeft iemand hier een oplossing voor???in godsnaam want ik wordt dr echt he-le-maal gestoord van nu!!!!

systeem :

processor : amd 64 athlon x2 dual core 5200+

moederbord : asus M2N32-SLI PREMIUM VISTA EDITION

590 sli chipset

2000/1600 MT/s systeem bus

grafische kaart : ASUS EN7600GS SILENT

512 MB DDR2

geheugen : 2048MB DDR 2 800

dit moet toch wel voldoende zijn ofniet?

kan zijn dat misschien de grafische kaart tekort schiet,maar dan zou me systeem de benchmark toch ook niet kunnen doen?of zie ik t verkeerd?

iemand die me helpen kan graag,bij vooorbaat dank,ronald

Link to comment
Delen op andere websites

Je grafische kaart is gewoon niet goed genoeg, die zul je moeten updaten.

Als updaten al voldoende is. Een 8600 draait al niet héél soepel, laat staan een 7600...

Maar updaten zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Sorry als het verkeerd overgekomen is, ik bedoelde een nieuwe videokaart erin zetten :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...