Mr.stickz Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hoi ik heb die majormod van gta garage genaamd spped island v2 geinstald lloopt ie vast bij het laad sgerm voor de menu... Ikke d3d9.dll weghalen want dan werkt ie weer en nu loopt ie vast bij nieuw game? help plies... Reageren
Beagle Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hoi ik heb die majormod van gta garage genaamd spped island v2 geinstald lloopt ie vast bij het laad sgerm voor de menu...Ikke d3d9.dll weghalen want dan werkt ie weer en nu loopt ie vast bij nieuw game? help plies... Kan je misschien een link van de mod geven, ik kan hem zo snel niet vinden. Weet je zeker dat je niet meer hebt geïnstalleerd dan alleen de d3d9.dll? Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hoi ik heb die majormod van gta garage genaamd spped island v2 geinstald lloopt ie vast bij het laad sgerm voor de menu...Ikke d3d9.dll weghalen want dan werkt ie weer en nu loopt ie vast bij nieuw game? help plies... Kan je misschien een link van de mod geven, ik kan hem zo snel niet vinden. Weet je zeker dat je niet meer hebt geïnstalleerd dan alleen de d3d9.dll? http://media.gtanet.com/gtagarage/files/Sp...and_v2.rar?5234 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.