rip needler Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 zoals je ziet is mijn video card failed terwijl ik alle onderdele heb :S kan mijn pc gta 4 nu aan of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Nee, de videokaart is onvoldoende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rip needler Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 ok jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Het gaat bij videokaarten niet alleen om de features van de kaart, maar vooral om de kloksnelheden van de kaart. De 7600 is te langzaam om het spel te draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rip needler Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 ok en geen kans dat ze een patch uitbrengen om de benodidgde kloksnelheden te vertragen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Nee, GTA IV is gewoon een veeleisend spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rip needler Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 ok dat word dan geen gta 4 voor mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 waar doe je dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) waar doe je dat? CanYouRunIt.com Maarja niet alles klopt want er staat dat mijn processor (Intel Core 2 Duo @ 3.00 GHz) niet goed genoeg is, terwijl ik GTA IV zonder lag kan spelen... Bewerkt: 18 januari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 waar doe je dat? hierzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan beter 1 nemen met Dual Core 2 en dan 9600GT dan heb je ruim genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 die go 9600 verraad dat je het op een laptop speelt. al was het een gtx, dan had je hem ng amper kunnen spelen, laptopts zijn niet gemaakt om te gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Maar dat kan ik wel gewoon, soms knippert het beeld. Net of ik bij DJ Tiesto zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Maar dat kan ik wel gewoon, soms knippert het beeld. Net of ik bij DJ Tiesto zit. Dat klinkt als een stroomtoevoer probleem Ik denk niet dat je het spel dan veel moet spelen, anders kan het nog wel eens zijn dat er binnenkort iets doorbrand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.