Jump to content

Parkeerplaatsen

GICE

Recommended Posts

Als je wil kan je natuurlijk in elke straat parkeren, alleen dan ben je je wagen kwijt als je wegloopt. Verder zijn er alleen de gele parkeer vlakken te vinden voor je safehouse waar je auto zal blijven staan. Je kan er trouwens ook helikopter neerzetten.

Voor de zekerheid zijn hierp de parkeerplaatsen te vinden.

Delen op andere websites

Als je wil kan je natuurlijk in elke straat parkeren, alleen dan ben je je wagen kwijt als je wegloopt...

Dat hoeft niet als je uitstapt, en dan de uitstap toets langer ingedrukt houdt gaan je lichten uit, je auto opslot en gaat de motor uit.

Delen op andere websites

Als je wil kan je natuurlijk in elke straat parkeren, alleen dan ben je je wagen kwijt als je wegloopt. Verder zijn er alleen de gele parkeer vlakken te vinden voor je safehouse waar je auto zal blijven staan. Je kan er trouwens ook helikopter neerzetten.

Voor de zekerheid zijn hierp de parkeerplaatsen te vinden.

Op de PC heb ik dat als ik een auto steel en ergens neer zet, en dan naar een ander eiland ga en weer terug, hij er nog steeds staat! :puh:

Delen op andere websites

Je kan de auto toch niet op slot zetten? Je kan toch alleen maar bepalen of de motor blijft lopen of dat je hem uitzeT?

Greetzzzzzz !@!

je kan hem ook op slot zetten, je zult dan een soort van knackje horen.

Zoals NickOwnage net al zei, je moet dat driehoekje (PS3), L dacht ik voor PC en voor XBOX... weet ik niet (in elk geval de uitstaptoets) ingedrukt houden als je uitstapt.

Delen op andere websites

Je kan de auto toch niet op slot zetten? Je kan toch alleen maar bepalen of de motor blijft lopen of dat je hem uitzeT?

Greetzzzzzz !@!

je kan hem ook op slot zetten, je zult dan een soort van knackje horen.

Volgens mij druk je te hard op t knopje :D

Vergeet niet te saven nadat je je auto parkeert anders is ie weer weg.

Delen op andere websites

nog een vraagje over die parkeerplaatsen: kun je er ook overheidsvoertuigen saven want ik had er onlangs een NOOSE Patriot gezet, maar na het saven was die weer verdwenen... :duh:

Je kan er alle voertuigen parkeren! Waarschijnlijk heb je hem voor een deel buiten het gemarkeerde gedeelte geparkeerd. Of misschien is er een andere auto tegen aan gebotst waardoor hij uit het gemarkeerde gedeelte rolde. Goed opletten dus, de mensen in LC zijn over het algemeen geen beste chauffeurs! :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...