GICE Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 fafi boys, ik had een question. Hoeveel parkeerplaatsen zijn er in gta4? en alleen bij je savehouses of ook nog ergens ander? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Als je wil kan je natuurlijk in elke straat parkeren, alleen dan ben je je wagen kwijt als je wegloopt. Verder zijn er alleen de gele parkeer vlakken te vinden voor je safehouse waar je auto zal blijven staan. Je kan er trouwens ook helikopter neerzetten. Voor de zekerheid zijn hierp de parkeerplaatsen te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Als je wil kan je natuurlijk in elke straat parkeren, alleen dan ben je je wagen kwijt als je wegloopt... Dat hoeft niet als je uitstapt, en dan de uitstap toets langer ingedrukt houdt gaan je lichten uit, je auto opslot en gaat de motor uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Als je wil kan je natuurlijk in elke straat parkeren, alleen dan ben je je wagen kwijt als je wegloopt. Verder zijn er alleen de gele parkeer vlakken te vinden voor je safehouse waar je auto zal blijven staan. Je kan er trouwens ook helikopter neerzetten.Voor de zekerheid zijn hierp de parkeerplaatsen te vinden. Op de PC heb ik dat als ik een auto steel en ergens neer zet, en dan naar een ander eiland ga en weer terug, hij er nog steeds staat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Als je de Auto opslot doet is er dan ook niks aan de hand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sir groenhof Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan de auto toch niet op slot zetten? Je kan toch alleen maar bepalen of de motor blijft lopen of dat je hem uitzeT? Greetzzzzzz !@! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 verder door de stad schijnene er ook meer van zulke vaken te zijn, hier kun je ook autos in opslaan. in elk parkeer van dat er is kun je dus 2 autos opslaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan de auto toch niet op slot zetten? Je kan toch alleen maar bepalen of de motor blijft lopen of dat je hem uitzeT?Greetzzzzzz !@! je kan hem ook op slot zetten, je zult dan een soort van knackje horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan de auto toch niet op slot zetten? Je kan toch alleen maar bepalen of de motor blijft lopen of dat je hem uitzeT?Greetzzzzzz !@! je kan hem ook op slot zetten, je zult dan een soort van knackje horen. Zoals NickOwnage net al zei, je moet dat driehoekje (PS3), L dacht ik voor PC en voor XBOX... weet ik niet (in elk geval de uitstaptoets) ingedrukt houden als je uitstapt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan de auto toch niet op slot zetten? Je kan toch alleen maar bepalen of de motor blijft lopen of dat je hem uitzeT?Greetzzzzzz !@! je kan hem ook op slot zetten, je zult dan een soort van knackje horen. Volgens mij druk je te hard op t knopje Vergeet niet te saven nadat je je auto parkeert anders is ie weer weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Dat knakje is de handrem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 5 parkeerplaatsen, waar per parkeerplaats 2 auto's kunnen staan. In totaal kun je 10 auto's 'saven'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grillo Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 nog een vraagje over die parkeerplaatsen: kun je er ook overheidsvoertuigen saven want ik had er onlangs een NOOSE Patriot gezet, maar na het saven was die weer verdwenen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Ik had er een x zo'n Noose bus op gezet en die bleef wel staan Thanks voor dat opslot doen, wist ik nog n iet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 nog een vraagje over die parkeerplaatsen: kun je er ook overheidsvoertuigen saven want ik had er onlangs een NOOSE Patriot gezet, maar na het saven was die weer verdwenen... Je kan er alle voertuigen parkeren! Waarschijnlijk heb je hem voor een deel buiten het gemarkeerde gedeelte geparkeerd. Of misschien is er een andere auto tegen aan gebotst waardoor hij uit het gemarkeerde gedeelte rolde. Goed opletten dus, de mensen in LC zijn over het algemeen geen beste chauffeurs! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.