moechy Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hi allemaal, Ik heb een probleempje met assassins creed. Als ik dit opstart dan krijg ik het laadscherm. Hier blokkeert men game bij 58% terwijl ik dit vroeger nooit had. Het probleem is ook dat ie men hele systeem mee neemt in zijn crash. Dus men hele computer blokkeert. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt, Grtzzz moechy, Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Illegaal gedownload? Want ditzelfde probleem heeft een vriend vna mij Reageren
moechy Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Illegaal gedownload? Want ditzelfde probleem heeft een vriend vna mij Nop. Volledig zelf gekocht. Paar maandjes terug. EDIT: Hij werkt, men firewall blokkeerde het.. Bewerkt: 18 januari 2009 door moechy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.