FireFighter Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hallo, Ik zit met een groot probleem. Als ik SA:MP wil opstarten, gaat het allemaal prima. ls ik een server aanklik en op 'connect', dan doet ie het niet. Als het wel lukt om te connecten, loopt SA:MP vast en krijg ik 50x ''Acces violation at adress 00000000. Read of adress 0000000.'' Iemand een oplossing? Groeten, FF Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Heb je wel de goede versie? Download eens de patch om te kunnen modden. Hij zal nog ingepakt zijn, pak hem daarom uit met het archiveringsprogramma WinRAR. Klik rechts op het gedownloade bestand, kies 'Uitpakken in ...' en open de zojuist verschenen map. Start het programma 'gtasapatch.exe' op en druk een aantal keren op 'Next'. Tenzij de locatie die er al staat overeenkomt met je GTA San Andreas-map, kies je '...'. Zoek de locatie op en druk weer een paar keer op 'Next'. Rest je alleen nog even wachten en op 'Finish' te klikken. Succes! Reageren
FireFighter Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Heb je wel de goede versie? Download eens de patch om te kunnen modden. Hij zal nog ingepakt zijn, pak hem daarom uit met het archiveringsprogramma WinRAR. Klik rechts op het gedownloade bestand, kies 'Uitpakken in ...' en open de zojuist verschenen map.Start het programma 'gtasapatch.exe' op en druk een aantal keren op 'Next'. Tenzij de locatie die er al staat overeenkomt met je GTA San Andreas-map, kies je '...'. Zoek de locatie op en druk weer een paar keer op 'Next'. Rest je alleen nog even wachten en op 'Finish' te klikken. Succes! Op www.sa-mp.com heb ik al gedowngraded. Maar het rare is, gister deed hij het nog gewoon.. Reageren
David22 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Heb je wel de goede versie? Download eens de patch om te kunnen modden. Hij zal nog ingepakt zijn, pak hem daarom uit met het archiveringsprogramma WinRAR. Klik rechts op het gedownloade bestand, kies 'Uitpakken in ...' en open de zojuist verschenen map.Start het programma 'gtasapatch.exe' op en druk een aantal keren op 'Next'. Tenzij de locatie die er al staat overeenkomt met je GTA San Andreas-map, kies je '...'. Zoek de locatie op en druk weer een paar keer op 'Next'. Rest je alleen nog even wachten en op 'Finish' te klikken. Succes! Als je SA nog niet hebt gedowngrade en je start SA-MP op, krijg je twee keer een wit scherm in plaats van de laadschermen, en daarna de singleplayer. Dat is het probleem dus niet. Probeer anders, als je Vista hebt, SA-MP uit te voeren in Compatibiliteitsmodus (Rechtermuisknop >> Eigenschappen >> Tabblad Compatibiliteit >> Vinkje voor "Dit programma in Compatibiliteitsmodus uitvoeren" zetten >> Windows XP (Service Pack 2) in het menu selecteren) Mocht je XP hebben moet je misschien even SA-MP deinstalleren. Dit kan met het bestandje SAMPUninstall.exe. Voordat je SA-MP deinstalleerd moet je even USERDATA.DAT backuppen, hierin worden namelijk je favoriete servers e.d. opgeslagen. Succes! Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Heb je trouwens in de tussentijd modificaties geïnstalleerd, mogelijk blokkeren deze SA-mp.. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Heb je trouwens in de tussentijd modificaties geïnstalleerd, mogelijk blokkeren deze SA-mp.. Door SA:MP is mijn hele spel gecrashed. Als ik GTA:SA wil opstarten, krijg ik de volgende foutmelding: ''GTA.Sa.exe werkt niet meer'' En David22, dat ik dat witte scherm twee keer kreeg, was helemaal in het begin. Ik heb daarna GTA:SA en SA:MP van mijn Laptop verwijdert, en opnieuw geïnstalleerd. En toen ben ik via dit forum bij http://www.sa-mp.com gekomen, en heb ik mijn GTA:SA gedowngraded en toen heb ik vervolgens SA:MP voor een tweede keer geïnstalleerd. Nu kreeg ik wel gewoon de normale laadschermen, en starte SA:MP zich helemaal goed op. Toen ik SA:MP weer afsloot, begonnen de problemen. Maar nog een vraag; Kan SA:MP niet goed werken omdat ik op een Laptop speel? Of zou SA:MP zich normaal moeten gedragen? VWO-er, ik heb inderdaad verschillende Modificaties geïnstalleerd. Eigenlijk is er maar één daadwerkelijk in het spel gekomen: GTAN00bmode V2.0 Ik hoop dat jullie het misschien weten. Groeten, FireFighter Reageren
ikt Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 SA-MP zou scm mods gewoon moeten negeren. Herinstalleer alle zooi. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 SA-MP zou scm mods gewoon moeten negeren. Herinstalleer alle zooi. Dat had ik dus gedaan, maar nu is mijn GTA gecrashed. Reageren
sir groenhof Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 heb ik ook nog efkes een vraagje ontrend dit alles, *Is het nodig dat je met een orginele cd van gta-sa de sa-mp gespelen ? ik heb alles op mn computer installeerd en ik krijg steeds de foutmelding: ''Wrong disc'' Kan iemand mij helpen ? Alvast thanx! Reageren
JeGe Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) heb ik ook nog efkes een vraagje ontrend dit alles,*Is het nodig dat je met een orginele cd van gta-sa de sa-mp gespelen ? ik heb alles op mn computer installeerd en ik krijg steeds de foutmelding: ''Wrong disc'' Kan iemand mij helpen ? Alvast thanx! Dan had je beter een een nieuw topic kunnen aanmaken OT: Ik denk niet dat het door .scm mods komt, maar dat er een ander probleem is. EDIT: Ah, met n00bmode werkt SAMP bij mij ook niet kwam ik een tijd terug achter Bewerkt: 19 januari 2009 door JeGe Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Door SA:MP is mijn hele spel gecrashed. Als ik GTA:SA wil opstarten, krijg ik de volgende foutmelding: ''GTA.Sa.exe werkt niet meer'' Dus je krijgt nu ook foutmeldingen met GTA: San Andreas singleplayer? Verwijder eens 'gta_sa.set' uit 'Mijn Documenten' -> 'GTA San Andreas User Files'.En David22, dat ik dat witte scherm twee keer kreeg, was helemaal in het begin. Ik heb daarna GTA:SA en SA:MP van mijn Laptop verwijdert, en opnieuw geïnstalleerd. En toen ben ik via dit forum bij http://www.sa-mp.com gekomen, en heb ik mijn GTA:SA gedowngraded en toen heb ik vervolgens SA:MP voor een tweede keer geïnstalleerd. Nu kreeg ik wel gewoon de normale laadschermen, en starte SA:MP zich helemaal goed op. Toen ik SA:MP weer afsloot, begonnen de problemen. Had je toen ook al N00bmode geïnstalleerd? Heb je iets in de tussentijd geïnstalleerd?Maar nog een vraag; Kan SA:MP niet goed werken omdat ik op een Laptop speel? Of zou SA:MP zich normaal moeten gedragen? Zou in feite niets uit moeten maken, mits je systeemeisen aan de minimale eisen van GTA: San Andreas voldoet.VWO-er, ik heb inderdaad verschillende Modificaties geïnstalleerd. Eigenlijk is er maar één daadwerkelijk in het spel gekomen: GTAN00bmode V2.0 End die bevat een .gxt-aanpassing. Deze kan misschien een probleem veroorzaken, dit is namelijk niet SCM. Eerlijk gezegd; ik zou zelf even geen oplossingen weten, als het verwijderen van 'gta_sa.set' en het verwijderen van N00bmode. Je kunt in deze downloaddatabase een back-up voor 'american.gxt' vinden.SA-MP zou scm mods gewoon moeten negeren. Herinstalleer alle zooi. Correct. Echter, N00bmode bevat -zoals ik al eerder zei- een .gxt-aanpassing.Is het nodig dat je met een orginele cd van gta-sa de sa-mp gespelen ? ik heb alles op mn computer installeerd en ik krijg steeds de foutmelding: ''Wrong disc'' Sowieso moet je met de CD spelen, want anders heb je een No CD-crack en mogen we je niet helpen omdat die crack ook voor illegale zaken wordt gebruikt. Reageren
David22 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Maar nog een vraag; Kan SA:MP niet goed werken omdat ik op een Laptop speel? Of zou SA:MP zich normaal moeten gedragen? Zou in feite niets uit moeten maken, mits je systeemeisen aan de minimale eisen van GTA: San Andreas voldoet. Klopt, ik speel ook altijd SA-MP en SA op een laptop. Edit: Testen of hij hem aan kan, kan btw op deze site. Is het nodig dat je met een orginele cd van gta-sa de sa-mp gespelen ? ik heb alles op mn computer installeerd en ik krijg steeds de foutmelding: ''Wrong disc'' Sowieso moet je met de CD spelen, want anders heb je een No CD-crack en mogen we je niet helpen omdat die crack ook voor illegale zaken wordt gebruikt. Fout! Er bestaan ook andere manieren voor, waardoor je met behulp van een gebackupte .iso SA kan spelen. Dit werkt echter niet met SA-MP, omdat je de .exe van het spel dan vanuit een ander programma moet openen, en SA-MP opent de .exe direct. Bovendien kraak je met dit programma de beveiliging, en het is niet toegestaan om op dit forum hierover te discussiëren. Bewerkt: 19 januari 2009 door David22 Reageren
thuron Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik had exact hetzelfde probleem, als je de originele .exe heb kun je hem gewoon terugzetten naar de goede versie met deze download. Zo heb ik het tenminste opgelost. Ook kun je kijken of je de nieuwste versie heb van SAMP, als je dat niet heb, kan dat ook nog wel eens problemen geven. Als het programma zegt dat je een andere versie heb, heb je waarschijnlijk een crack over je .exe heengegooit, en moet je hem even opnieuw installeren. Als het dan nog niet wil, moet je het me maar even laten weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.