Jump to content

MTA:SA 1.1.2 op Windows 7

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gisteren de bèta van Windows 7 op mijn laptop geïnstalleerd, en wilde kijken of MTA misschien weer aan de gang te krijgen was.

Als je hem gewoon opstart krijg je een foutmelding, maar als in je hem in de compatibiliteitsmodus uitvoert (XP dus) laat MTA wel het splash-screen zien. Helaas word je hierna wel meteen naar je bureaublad teruggeslingerd.

Weet iemand of er al manieren zijn om MTA toch te kunnen spelen, of kan het weer gewoon niet zoals bij Vista?

Geplaatst:

Omdat het een beta versie is, is nog niet alles ondersteund.

De beta is als hij geinstalleert is ongeveer 9 GB groot, Terwijl de echte versie 16 GB groot gaat worden (volgens bronnen)

P.S.: Hoe kan jij ompatibiliteitsmodus doen? bij mij is alles grijs en on-klikbaar als ik het wil doen.

Geplaatst:

Ik weet niet welke MTA:Sa versie je gebruikt, maar ik heb zowel de DM als Race versie op mijn pc geprobeerd(ik heb Vista) en die werkt gewoon. Dus misschien werkt het gewoon niet op alle computers, en heeft jouw computer zowel geen geluk bij Windows Vista als bij Windows 7.

Geplaatst:
Ik weet niet welke MTA:Sa versie je gebruikt, maar ik heb zowel de DM als Race versie op mijn pc geprobeerd(ik heb Vista) en die werkt gewoon. Dus misschien werkt het gewoon niet op alle computers, en heeft jouw computer zowel geen geluk bij Windows Vista als bij Windows 7.

Dat jij MTA Race op Vista kan spelen is bullshit, dit is gewoon onmogelijk. Op Windows 7 heb ik Race nog eens geprobeerd, maar dit werkte weer niet. Het probleem bij Vista was dat MTA niet met de nieuwere versie van .NET overweg kan, maar dit is bij 7 dus nog steeds zo.

Geplaatst:

Heeft niks met .NET Framework te maken maar met de manier waarop de anti-cheat/beveiliging van MTA werkt, de mapeditor schijnt namelijk wel te werken onder Vista (uiteraard niet via de standaard manier). Enfin Windows 7 is nog steeds gebaseerd op Vista dus niet zo vreemd dat het niet werkt ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...