tomen888 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Tijdje afwezig geweest hier mijn werkjes van deze week in chronologische volgorde van nieuw naar oud: Rates 0-10 mogen. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Wauw ze zijn gewoon perfect!Veel effecten en font's die verwerkt zijn in je sig.Je renders zijn ook heel mooi. Goed werk tomen888. Mijn rate: 9/10 Doe zo voort! Corneria Bewerkt: 18 januari 2009 door corneria Reageren
tomen888 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Wauw ze zijn gewoon perfect!Veel effecten en font's die verwerkt zijn in je sig.Je renders zijn ook heel mooi.Goed werk tomen888. Mijn rate: 9/10 Doe zo voort! Corneria Ik heb eigenlijk alleen bij de laatste een render gebruikt de rest zijn stocks die ik bewerkt heb. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Wauw ze zijn gewoon perfect!Veel effecten en font's die verwerkt zijn in je sig.Je renders zijn ook heel mooi.Goed werk tomen888. Mijn rate: 9/10 Doe zo voort! Corneria Ik heb eigenlijk alleen bij de laatste een render gebruikt de rest zijn stocks die ik bewerkt heb. Ooh ok. Maar ze zijn wel allemaal mooi. Ik vind de 3de de 4de de 5de en de 7de de mooiste. Voor de rest zijn zijn het mooie stocks! Corneria Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Mooi, ik geef 9/10, ik kan het niet beter! Reageren
Jay; Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Zo, unieke signatures. Je kan duidelijk zien dat je een eigen stijl hebt, C4D's liggen je goed. Ik vind de kleuren nog niet helemaal geslaagd bij jou, daar kan je nog aan werken. Verder is het enige minpuntje dat je je signatures té druk maakt. Probeer inbreng te geven, maar ga niet te ver. Ik zie graag meer van je, wellicht wat grote plaatjes. Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 :klap: :klap: heel erg mooi gedaan . damn wou dat ik dat kon :$ 10/10 Reageren
Be4sT Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 WoW , deze stijl vind ik ook mooi ,en wil ik ook kunnen ! Kan je hier geen tutorial over maken, of gewoon in een PM sturen hoe je het ongeveer doet ? 9.5/10 (algemeen) Echt top Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.