plyrlrns92 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 ik keek daarnet op de lijst van de voertuigen in gta4 en ik zag er een STRATUM bijstaan maar ik heb die nog nooit zien rijden. weet iemand waar ik deze wagen kan vinden? ik zou hem wel eens willen uitproberen:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 ik keek daarnet op de lijst van de voertuigen in gta4 en ik zag er een STRATUM bijstaan maar ik heb die nog nooit zien rijden.weet iemand waar ik deze wagen kan vinden? ik zou hem wel eens willen uitproberen:p Ik heb hem best vaak gezien en in gereden, er is geen Vindplaats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 GTA IV * The Stratum can spawn almost everywhere, as it's a very common car in Liberty City. * The "Twin Turbo" version rarely spawns, but can be mostly found in the Northern Gardens in Bohan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.