TommyGunz Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Missie Up, Up and Away!: Het kan handig zijn om met een parachute of een jetpack naar de legerbasis te gaan, maar op het helikopterplatform staat ook een soldaat met een rocket launcer. Deze is erg onhandig wanneer je daar probeert te landen. Missie Toreno's Last Flight: Het is inderdaad handig om met een Heat-Seeking Rocket Launcher te werk te gaan, maar schiet hem wel zo snel mogelijk neer. Als hij de hoek om gegaan is, is het lastig om hem terug te vinden, gezien het feit dat je pas zijn stip op de radar ziet wanneer je de rocket launcher op het platform hebt. Missie Misappropriation: Als je een sniper rifle hebt, kun je de missie heel snel doen. Zorg ervoor dat je vroeg uit je auto stapt wanneer je bij het dorpje bent en ze je nog lang niet gezien hebben. Ga dan crouchen en loop links langs de rand van het veldje, dus langs de rotsen. Kruip ver genoeg zodat je de DEA agent goed kunt zien. Schiet dan de DEA man neer. Nu heeft de FBI je door. Zoom een beetje uit dat je het dorpje goed kunt zien, maar blijf op het koffertje mikken, want de FBI zal het nu mee willen nemen. Schiet alle FBI's neer die het koffertje willen pakken, of de 'feds' die op jou gaan schieten natuurlijk. Wanneer de meesten dood zijn kun je naar het koffertje rennen en het oppakken. Dit voorkomt die vervelende achtervolging. Lukt dit niet en stapt hij toch in de helikopter, moet je hem gewoon volgen. Maar bij het Emerald Isle moet je zo snel mogelijk landen en met een wapen waarmee je kunt lopen en schieten (ik raad de Micro-SMG aan) achter hem aan rennen en proberen hem dood te schieten voordat hij bij zijn auto is. Missie Drive-Thru: Je kunt de ballas auto een stuk sneller kapot krijgen door zelf ook mee te helpen. Bijvoorbeeld door zelf mee te schieten, of zo te rijden dan je hun pad blokkeert. Ook hun gewoon gaan rammen werkt ook. Je kunt tevens de auto het riool in proberen te duwen, dan rolt de auto over de kop en gaat hij ook kapot, en je hoeft de inzittenden niet meer te vermoorden. Missie Home Invasion: Niet alleen met de shotgun loop je sneller, maar ook met de baseball bat kun je normaal lopen zonder de noise balk vol te laten lopen. Missie Black Project: Je hoeft niet eerst de SAM raketten uit te schakelen, als je direct naar de jetpack gaat schieten ze ook niet op je. Missie Los Desperados: Je kunt ook meer dan 2 homies rekruteren, hoewel ze dan niet in de auto kunnen, tenzij je een bus hebt (met plaats voor 8 personen dus). Je kunt ook een gebied vlakbij Unity Station gaan veroveren van te voren, zodat je daar nog een paar extra homies kunt rekruteren. Op die manier heb je weer wat extra mensen om je te helpen. Missie End of the Line: Je moet ervoor zorgen dat je de SWAT gasten van achteren benaderd, zodat je direct in de tank kunt stappen, zonder je over die SWAT's druk te maken. Ook is in de Cutscene aan het begin van deel 2 van de missie, te zien dat Tenpenny een Combat Shotgun heeft. Maar hij heeft net zoveel Combat Shotgun als Big Smoke (hij had ook een Combat Shotgun in de cutscene ervoor). In het deel waarin hij de drug machines kapot schiet, zie je hem een pomp-beweging maken met zijn shotgun. Ook aan het wapen kun je zien dat het geen Combat Shotgun is, maar een gewone shotgun. Dat is ook logischer gezien het feit dat dat in het echt ook een politiewapen is en dus ook te vinden is in alle politiebureaus. Bewerkt: 18 januari 2009 door TommyGunz Reageren
Nissan Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik kan niet meer zeggen dan: Goed gevonden Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Missie Up, Up and Away!: Het kan handig zijn om met een parachute of een jetpack naar de legerbasis te gaan, maar op het helikopterplatform staat ook een soldaat met een rocket launcer. Deze is erg onhandig wanneer je daar probeert te landen.Missie Toreno's Last Flight: Het is inderdaad handig om met een Heat-Seeking Rocket Launcher te werk te gaan, maar schiet hem wel zo snel mogelijk neer. Als hij de hoek om gegaan is, is het lastig om hem terug te vinden, gezien het feit dat je pas zijn stip op de radar ziet wanneer je de rocket launcher op het platform hebt. Waarschuwingen / opmerkingen toegevoegd.Missie Misappropriation: Als je een sniper rifle hebt, kun je de missie heel snel doen. Zorg ervoor dat je vroeg uit je auto stapt wanneer je bij het dorpje bent en ze je nog lang niet gezien hebben. Ga dan crouchen en loop links langs de rand van het veldje, dus langs de rotsen. Kruip ver genoeg zodat je de DEA agent goed kunt zien. Schiet dan de DEA man neer. Nu heeft de FBI je door. Zoom een beetje uit dat je het dorpje goed kunt zien, maar blijf op het koffertje mikken, want de FBI zal het nu mee willen nemen. Schiet alle FBI's neer die het koffertje willen pakken, of de 'feds' die op jou gaan schieten natuurlijk. Wanneer de meesten dood zijn kun je naar het koffertje rennen en het oppakken. Dit voorkomt die vervelende achtervolging.Lukt dit niet en stapt hij toch in de helikopter, moet je hem gewoon volgen. Maar bij het Emerald Isle moet je zo snel mogelijk landen en met een wapen waarmee je kunt lopen en schieten (ik raad de Micro-SMG aan) achter hem aan rennen en proberen hem dood te schieten voordat hij bij zijn auto is. De Hunter geeft veel meer voordelen dan bovenstaande. De locatie waar je zou moeten landen bij de Emerald Isle is mij niet duidelijk (gewoon op het heliplatform ), daarbij is het ook afhankelijk hoe snel je na de DEA aankomt, parkeert en uitstapt.Missie Drive-Thru: Je kunt de ballas auto een stuk sneller kapot krijgen door zelf ook mee te helpen. Bijvoorbeeld door zelf mee te schieten, of zo te rijden dan je hun pad blokkeert. Ook hun gewoon gaan rammen werkt ook. Je kunt tevens de auto het riool in proberen te duwen, dan rolt de auto over de kop en gaat hij ook kapot, en je hoeft de inzittenden niet meer te vermoorden.Tot op zekere hoogte het één en ander toegevoegd.Missie Home Invasion: Niet alleen met de shotgun loop je sneller, maar ook met de baseball bat kun je normaal lopen zonder de noise balk vol te laten lopen.Dit zou nog getest moeten worden, de honkbal knuppel zit niet standaard in m'n arsenaal.Missie Black Project: Je hoeft niet eerst de SAM raketten uit te schakelen, als je direct naar de jetpack gaat schieten ze ook niet op je.Deze missie is anders op de PS2, volgens mij inclusief tijdlimiet en een verplichting om ze uit te schakelen. Dit vergt nog wat test werk, ik heb geen kant en klare savegame voor deze missie. Missie Los Desperados: Je kunt ook meer dan 2 homies rekruteren, hoewel ze dan niet in de auto kunnen, tenzij je een bus hebt (met plaats voor 8 personen dus). Je kunt ook een gebied vlakbij Unity Station gaan veroveren van te voren, zodat je daar nog een paar extra homies kunt rekruteren. Op die manier heb je weer wat extra mensen om je te helpen.Wel het één en ander toegevoegd m.b.t. het rekruteren maar in een andere context. Daarnaast lopen homies eerder in de weg dan dat ze echt een toegevoegde waarde hebben. Heel anders dan de twee hulpjes die je kan krijgen van Dwayne in GTA IV: daar heb je ook echt wat aan ... maar dat is een andere GTA.Missie End of the Line: Je moet ervoor zorgen dat je de SWAT gasten van achteren benaderd, zodat je direct in de tank kunt stappen, zonder je over die SWAT's druk te maken.Ook is in de Cutscene aan het begin van deel 2 van de missie, te zien dat Tenpenny een Combat Shotgun heeft. Maar hij heeft net zoveel Combat Shotgun als Big Smoke (hij had ook een Combat Shotgun in de cutscene ervoor). In het deel waarin hij de drug machines kapot schiet, zie je hem een pomp-beweging maken met zijn shotgun. Ook aan het wapen kun je zien dat het geen Combat Shotgun is, maar een gewone shotgun. Dat is ook logischer gezien het feit dat dat in het echt ook een politiewapen is en dus ook te vinden is in alle politiebureaus. Een (andere) tip toegevoegd m.b.t. het bemachtigen v/d SWAT-tank. Op die screen is ook duidelijk te zien dat Tenpenny een gewone shotgun vasthoudt - aangepast.Al met al een redelijke bijdrage, bedankt. Reageren
TommyGunz Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik ben opnieuw blij dat mijn werk gewaardeerd wordt (wat zou ik anders moeten zeggen). Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Die tip met die honkbalknuppel klopt ook al, die heb ik net uitgevonden. Tenminste dat dacht ik . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.