wearenotreal Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Net op het 2de eiland aangekomen, direct alle winkels afgegaan, maar tot mijn grote teleurstelling géén hoed gevonden. Nu ben ik ook niet zeker dat er een hoed in het spel zit, maar daar ga ik stiekem toch wat van uit. Vooral omdat een vriend het mij wist te vertellen. Weet iemand waar ik er eentje kan vinden? Bij voorbaat mijn excuses voor het naar alle waarschijnlijkheid zeer nutteloze topic. Dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Net op het 2de eiland aangekomen, direct alle winkels afgegaan, maar tot mijn grote teleurstelling géén hoed gevonden. Nu ben ik ook niet zeker dat er een hoed in het spel zit, maar daar ga ik stiekem toch wat van uit. Vooral omdat een vriend het mij wist te vertellen.Weet iemand waar ik er eentje kan vinden? Bij voorbaat mijn excuses voor het naar alle waarschijnlijkheid zeer nutteloze topic. Dank Welkom op het forum! Volgens mij kun je alleen een hoed vinden bij Russian Clothes Shop in Broker. Hoewel dit meer petjes zien en niet hoeden. Na de missie Three Leaf Clover krijg je ook een bivakmuts die dus ook meetelt als hoed. paul007 Bewerkt: 18 januari 2009 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Idd, in de Russian Clothes shop kun je hoeden kopen, maar ik denk niet dat je ze mooi vind zijn van die Sovjet hoedjes. Moet je maar kijken of je hem leuk vindt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wearenotreal Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Ja, ben echt op zoek naar een trilby, een 'maffiahoed'. Die zal dan niet in het spel zitten, jammer. Toch bedankt voor de snelle reacties en de verwelkoming. Als ik een download vind ivm hoofddeksels laat ik het nog wel weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Nee, die zit niet in het spel, als je een mod gebruikt wel. Alleen in Multiplayer kun je die op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.