msigamer09 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hoi ik ben nieuw Ik wil mijn eigen pc in een plexiglas behuizing bouwen want ik wil hem dan als laptop gebruiken dit wil ik gaan doen 1:ik bouw me eigen pc in een plexiglas behuizing 2:laptop of gewoon tft scherm er op zetten dat ik geen scherm hoef mee te nemen 3:alle stroom draden aan een verlengsnoer hangen dit was het waarom wil ik dit Mijn ouders hebben een laptop en omdat ik geen geld heb voor een laptop wil ik dit doen Ik ben benieuwd of dit kan Ik hoor het wel Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 en hoe wou jedat verder gaan doen? ik neem aan dat je geen 20 kilo wilt tillen telkens. sorry dat ik het zeg, maar het is ene dom idee, haal het uit je hoofd want het gaat alleen maar geld kosten. zoek gewoon een baan en ga sparen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik snap het niet zo goed, bedoel je misschien zoiets? Reageren
msigamer09 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hoi zo iets bedoel ik ja maar het moet wel in een liggende behuizing passen Ik snap het niet zo goed, bedoel je misschien zoiets?[afbeelding] Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Zo'n los schermpje is tegenwoordig al net zo duur als een beetje fatsoenlijke laptop... Ik weet niet of dit nou echt zo'n goed idee is. Reageren
msigamer09 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 en als ik dan een laptop scherm weet te vinden Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 en als ik dan een laptop scherm weet te vinden Dan past die niet in je computer, aangezien die vast gemonteerd zitten met kabeltjes alleen voor een laptop. Reageren
ComKwak Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Zo'n los schermpje is tegenwoordig al net zo duur als een beetje fatsoenlijke laptop... Ik weet niet of dit nou echt zo'n goed idee is. Idd, hier in de buurt verkopen ze van die dingen, de prijs wil je niet weten. Reageren
msigamer09 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) en een gewoon tft scherm kan zeker ook niet Bewerkt: 18 januari 2009 door msigamer09 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Wat is in godsnaam het nut hiervan, dit gaat echt niet werken hoor. Reageren
msigamer09 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 ik ben 14 Heb NOG geen baan dus laptop is te duur ik dacht dan probeer ik dit Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 volges mij is de bedoeling van een laptop dat je hem mee kan nemen omdat hij licht is en een kast computer gwn voor thuis is ik koop liever nog een 22inch dual scherm inplaats dat ik nog een laptop koop Reageren
ComKwak Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 en een gewoon tft scherm kan zeker ook niet Nope... Reageren
msigamer09 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 ok dat wordt het kijk voor een lappie deze kan dicht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.