Jump to content

vindplaats baggage box

Recommended Posts

Geplaatst:

toen ik de baggage box wou halen stond ie er niet ook toen ik even weg ging en weer terug ging

op wiki gta staat dat ie op san fierro airport staat maar ik zie hem niet

Geplaatst:
Hier staat ze, je moet beter kijken. Meestal staan ze daar in een hoek, klik.
JIJ moet beter lezen, er wordt gevraagd om de Baggage box, niet om de Baggage. Van de Baggage box zijn >dit< de vindplaatsen. Ze verschijnen idd niet altijd en het zou ook te maken kunnen hebben van welke kant (windrichting) je aankomt zetten. Ernaast kunnen namelijk ook een paar Shamals staan. Succes ^_^

PS Zoals op Verdant Meadows: als je vanaf het noorden komt staat er een Leviathan (na Up, Up and Away!) en als je vanaf het zuiden komt staat daar de Hunter (mits alles goud bij de Flight School).

Geplaatst: (bewerkt)
Hier staat ze, je moet beter kijken. Meestal staan ze daar in een hoek, klik.
JIJ moet beter lezen, er wordt gevraagd om de Baggage box, niet om de Baggage. Van de Baggage box zijn >dit< de vindplaatsen. Ze verschijnen idd niet altijd en het zou ook te maken kunnen hebben van welke kant (windrichting) je aankomt zetten. Ernaast kunnen namelijk ook een paar Shamals staan. Succes ^_^

PS Zoals op Verdant Meadows: als je vanaf het noorden komt staat er een Leviathan (na Up, Up and Away!) en als je vanaf het zuiden komt staat daar de Hunter (mits alles goud bij de Flight School).

o en voor dat ik weer een nieuw topic start ik hoorde bij easter bay airport allemaal rare geluiden onder de grond getoeter van autos enz en gepraat ongeveer in de buurt van waar de nevada en utilyty van staan naast de gate weet iemand of hier mischien een tunnel zit die rockstar niet op de kaart heeft gezet ofzo .

Bewerkt: door kgta forum
Geplaatst:
Kan iemand me uitleggen wat die Baggage en Baggage Box precies inhouden?
Dat doet wikigta al. :duh: ... links staan in dit topic. Iets meer zelfontplooiing en wat minder vragen om alles op een gouden dienblad aan te moeten dragen. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...