Sjorszzz Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 In sommige missies zoals die van die bankoverval heb je een tas op je rug en ook in een paar andere missies. Maar is het ook mogelijk om deze buiten missies te dragen? Misschien een soort glitch zoals die er wel in Sa was met die nightvision opzetten zonder dat groene beeld te behouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 moet je ff op gtainside kijken, daar staat een mod die dit doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 moet je ff op gtainside kijken, daar staat een mod die dit doet. Ik speel de game op de ps3 Dus hoe moet je de ps3 modden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 moet je ff op gtainside kijken, daar staat een mod die dit doet. Ik speel de game op de ps3 Dus hoe moet je de ps3 modden? niet, kan niet En rugzak om doen kan überhaupt niet als alleen tijdens een paar missies.. ziet er idd wel leuk uit die rugzak van bank overval, met een AK equipped Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny1994 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Ook in de missie Pegorino's Pride als je dat kadootje terug naar Jimmy brengt heb je ook een rugzak op je rug die verder niet meer voorkomt in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Jammer dat het niet kan, was idd wel leuk geweest... Misschien kan het in TLAD wel? Ik heb hem zelf (nog) niet omdat geen XBOX LIVE heb, maar zodra ik het heb koop ik hem . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.