GTA Haas Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Beste GTAForum leden, Ik heb eergisteren Gran Turismo GT5 Prologue gekocht en heb 'm op de Harde Schijf geïnstalleerd (wat altijd is bij de PS3). Dus het spel is geïnstalleerd op de Harde Schijf, ik start 'm op dan installeert ie de nieuwste Update. Nou dan heb ik Gran Turismo GT5 Prologue Spec III Ik heb 'm bijna uitgespeeld, de Citroën GT Concept zit er wel in dankzij de Update. Maar de Ferrari California niet, en de Ferrari Enzo ook niet. Voor de rest zijn alle auto's unlocked, maar die 2 heb ik nog niet gezien. Weet iemand hoe ik die kan krijgen, en of er meer auto's zijn? Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) De Enzo zit er ook niet in. Die heeft er nooit in gezeten . De Califorinia zit er wel in, maar ik weet niet wanneer je die unlockt. Ik had 'm al vanaf het begin van de update. Heb je de A of de S klasse bijna voltooid? Bewerkt: 18 januari 2009 door GTAGijsso Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 De Enzo zit er ook niet in. Die heeft er nooit in gezeten . De Califorinia zit er wel in, maar ik weet niet wanneer je die unlockt. Ik had 'm al vanaf het begin van de update. Heb je de A of de S klasse bijna voltooid? Ik heb de A-Klasse, B-Klasse, C-Klasse, en de S-Klasse voltooid. Maar moet alles per-se goud zijn voor de California? Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Nope. Maar volgens mij kreeg je de California al bij Spec II. Dus als jij nu Spec III is er een kans dat ie er niet in zit. Maar zo'n ramp is het niet echt. Het is wel een mooie auto, maar lang niet de snelste voor zijn prijs. Een 599 is een stuk sneller en kost maar 20.000 meer. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Nope. Maar volgens mij kreeg je de California al bij Spec II. Dus als jij nu Spec III is er een kans dat ie er niet in zit. Maar zo'n ramp is het niet echt. Het is wel een mooie auto, maar lang niet de snelste voor zijn prijs. Een 599 is een stuk sneller en kost maar 20.000 meer. En de Lotus Evora? Die zit er bij mij ook niet in... Dan ga ik nog maar 700.000 sparen voor de Citroën GT Concept... Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Die Lotus heb ik volgens mij ook. En het is geen Citroën GT Concept maar GTbyCitroën, en het is het niet echt waard. Er zijn maar heel weinig mensen die racen met dat ding (online racen dan). Koop andere, misschien iets slechtere maar waar je er veel meer aan hebt auto's. Dat is mijn advies. Bewerkt: 18 januari 2009 door GTAGijsso Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Die Lotus heb ik volgens mij ook. En het is geen Citroën GT Concept maar GTbyCitroën, en het is het niet echt waard. Er zijn maar heel weinig mensen die racen met dat ding (online racen dan). Koop andere, misschien iets slechtere maar waar je er veel meer aan hebt auto's. Dat is mijn advies. Ik race altijd met de Ferrari F12007! Of met de Mercedes-Benz SL55 AMG, Audi R8, Ferrari F430, Ferrari 599 GTB. Ik heb alle auto's die er in GT5 Prologue te krijgen zijn, behalve de GT by Citroën. En de California, en de Lotus Evora. Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Die Lotus heb ik volgens mij ook. En het is geen Citroën GT Concept maar GTbyCitroën, en het is het niet echt waard. Er zijn maar heel weinig mensen die racen met dat ding (online racen dan). Koop andere, misschien iets slechtere maar waar je er veel meer aan hebt auto's. Dat is mijn advies. Ik race altijd met de Ferrari F12007! Of met de Mercedes-Benz SL55 AMG, Audi R8, Ferrari F430, Ferrari 599 GTB. Ik heb alle auto's die er in GT5 Prologue te krijgen zijn, behalve de GT by Citroën. En de California, en de Lotus Evora. Hbe jij wel een leven? Dat jij gewoon 2 000 000 gaat sparen. En niemand online racet met een F2007. In de top klasse zit je altijd met opgevoerde 599's, GT Concept Vipers en ZO6. Geen F2007 of GTbyC Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Heb een Savegame gedownload... Daar zitten alle auto's bij die in GT5 zijn, behalve de GT by Citroën, Ferrari California, en de Lotus Evora... Bewerkt: 18 januari 2009 door GTA Haas Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Heb een Savegame gedownload... Daar zitten alle auto's bij die in GT5 zijn, behalve de GT by Citroën, Ferrari California, en de Lotus Evora... En jou doel was om de California te krijgen? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Heb een Savegame gedownload... Daar zitten alle auto's bij die in GT5 zijn, behalve de GT by Citroën, Ferrari California, en de Lotus Evora... En jou doel was om de California te krijgen? Nou... Vandaag heb ik 500.000 credits aan auto's gegeven, en dat waren toevallig de California en de Evora. De enige auto die ik nog nodig heb is de GT by Citroën. Dan heb ik alle auto's uit GT5. Reageren
Hayte Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 dus nu heb je die auto's opeens wel? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 dus nu heb je die auto's opeens wel? Ja, raar vind ik het... Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) dus nu heb je die auto's opeens wel? Ja, raar vind ik het... Vaag.. De california is lekker om mee te driften.. snelle versnellingen De Evora daarintegen is naar mijn mening erg traag.. Bewerkt: 20 januari 2009 door Tha-Ran Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Is ie ook. Ik vind dat echt raar. Eerst had je wel de GTbyC maar de California en de Evora niet, en nu heb je wel de California en de Evora maar de GTbyC niet (als ik het goed heb). Ik zeg iets bij een Gran Turismo forumpje posten, die zullen daar wel zeker antwoord op hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.