Jump to content

GT5 Prologue Spec III

Recommended Posts

Geplaatst:
Is ie ook. Ik vind dat echt raar. Eerst had je wel de GTbyC maar de California en de Evora niet, en nu heb je wel de California en de Evora maar de GTbyC niet (als ik het goed heb). Ik zeg iets bij een Gran Turismo forumpje posten, die zullen daar wel zeker antwoord op hebben.

Hij heeft nooit gezegt dat hij de GTbyC had, hij heeft alleen maar gezegt dat die in het spel zat. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
de Citroën GT Concept zit er wel in dankzij de Update.

En ik bedoelde dat dat je 'm in het spel zelf hebt.

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:
Is ie ook. Ik vind dat echt raar. Eerst had je wel de GTbyC maar de California en de Evora niet, en nu heb je wel de California en de Evora maar de GTbyC niet (als ik het goed heb). Ik zeg iets bij een Gran Turismo forumpje posten, die zullen daar wel zeker antwoord op hebben.

Misschien omdat hij een savegame heeft gedownload?

Geplaatst:

Misschien omdat hij een savegame heeft gedownload?

Maar hij was al geupdate naar Spec III, toen had ik een Savegame gedownload. Toen was ie nog Spec III, maar heb gewoon volgens mij niet goed gekeken. :puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:

dit is niet helemaal ontopic maar ik vond het niet nodig om een nieuw topic te openen

nu mijn vraag weet iemand weneer gt5 uitkomt het voledige spel of waneer ongeveer wand het spel is nu al heel lang in ontwikeling en ik kan nogsteets niet wachten heeft iemand meschien ook enig ide waar ik meer info kankrijgen over de game

avb ps34live

Geplaatst:
dit is niet helemaal ontopic maar ik vond het niet nodig om een nieuw topic te openen

nu mijn vraag weet iemand weneer gt5 uitkomt het voledige spel of waneer ongeveer wand het spel is nu al heel lang in ontwikeling en ik kan nogsteets niet wachten heeft iemand meschien ook enig ide waar ik meer info kankrijgen over de game

avb ps34live

Onbekend. Het laatste nieuws dat ik heb gezien was in augustus en toen stond er dat GT5 niet zou uitkomen voor 2008. Maar dit is al de 2e maand van 2009. Ik denk dat ie ergens voor december uit komt.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo allemaal , ik heb het spel bijna uitgespeeld.

nu ben ik bezig met de dealer-events. Wat kan ik daarmee bereiken ?

Geplaatst:
Hallo allemaal , ik heb het spel bijna uitgespeeld.

nu ben ik bezig met de dealer-events. Wat kan ik daarmee bereiken ?

Bijv. de SL63 AMG, dan doe je de Dealer-Event dan kan je hem gratis krijgen als je de tijd verbreekt. Dat is het volgens mij. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...