GTA_PEEKCITY Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Als ik steeds mijn .. INSTALLEER KRIJG IK EEN STOMME FOUT! Fatal error: Call to undefined function wfgetmaincache() in /var/www/vhosts/xxx.nl/httpdocs/jtcpedia/includes/Setup.php on line 192 IK BEN HET ECHT HELEMAAL DUO MET DIE WEBREUS PUNT NL Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ten eerste, zonder hoofdletters kunnen we het ook wel lezen, Blijf gewoon rustig en vertel duidelijk wat je probleem is. Als ik goed begrijp, heb je het MediaWiki-systeem op je server gezet en probeer je het te installeren? Heb je alle stappen die je moest doen ook gevolgd, zoals hier beschreven? Zo te zien heb je wel PHP, dus daar kan het niet aan liggen. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ten eerste, zonder hoofdletters kunnen we het ook wel lezen, Blijf gewoon rustig en vertel duidelijk wat je probleem is.Als ik goed begrijp, heb je het MediaWiki-systeem op je server gezet en probeer je het te installeren? Heb je alle stappen die je moest doen ook gevolgd, zoals hier beschreven? Zo te zien heb je wel PHP, dus daar kan het niet aan liggen. Het is al oké, me Wikipedia staat on. Hier is 'ie >>> Door Thundercover: Mooi dat hij werkt, maar link is niet nodig. <<< Ik moet nog veel dingetjes veranderen, weet je hoe ik mijn upload system activeer? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Ten eerste, zonder hoofdletters kunnen we het ook wel lezen, Blijf gewoon rustig en vertel duidelijk wat je probleem is.Als ik goed begrijp, heb je het MediaWiki-systeem op je server gezet en probeer je het te installeren? Heb je alle stappen die je moest doen ook gevolgd, zoals hier beschreven? Zo te zien heb je wel PHP, dus daar kan het niet aan liggen. Het is al oké, me Wikipedia staat on. Hier is 'ie >>> Door Thundercover: Mooi dat hij werkt, maar link is niet nodig. <<< Ik moet nog veel dingetjes veranderen, weet je hoe ik mijn upload system activeer? Uploaden via FTP... Andere manier weet ik niet en dan als link bijvoorbeeld: http://www.jesite.nl/Afbeeldingen/Gamer.jpg Bewerkt: 19 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ten eerste, zonder hoofdletters kunnen we het ook wel lezen, Blijf gewoon rustig en vertel duidelijk wat je probleem is.Als ik goed begrijp, heb je het MediaWiki-systeem op je server gezet en probeer je het te installeren? Heb je alle stappen die je moest doen ook gevolgd, zoals hier beschreven? Zo te zien heb je wel PHP, dus daar kan het niet aan liggen. Het is al oké, me Wikipedia staat on. Hier is 'ie >>> Door Thundercover: Mooi dat hij werkt, maar link is niet nodig. <<< Ik moet nog veel dingetjes veranderen, weet je hoe ik mijn upload system activeer? Uploaden via FTP... Andere manier weet ik niet en dan als link bijvoorbeeld: http://www.jesite.nl/Afbeeldingen/Gamer.jpg Thanks het is me gelukt. Topic kan op slot! Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Makkelijker is gewoon via MediaWiki-systeem zelf. Ik weet niet of dat je al gelukt is, 'het' is een ruim begrip. Hoe dan ook; in het bestand 'LocalSettings.php' (waar alle instellingen in staan) moet je de volgende wg-variabele (instelling) toevoegen: $wgEnableUploads = true; Daarmee wordt het MediaWiki-uploadsysteem geactiveerd. @ hieronder: Een tevreden gezicht, geen probleem! Bewerkt: 21 januari 2009 door VWO-er Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Makkelijker is gewoon via MediaWiki-systeem zelf. Ik weet niet of dat je al gelukt is, 'het' is een ruim begrip. Hoe dan ook; in het bestand 'LocalSettings.php' (waar alle instellingen in staan) moet je de volgende wg-variabele (instelling) toevoegen: $wgEnableUploads = true; Daarmee wordt het MediaWiki-uploadsysteem geactiveerd. Yes hij doet het, thanks! +rep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.