the_dan Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 wat vinden jullie ervan ik vind ze leuk oh nee alweer perez Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik vind ze ook grappig, die AH reclames, alleen die ze tijdens de kerst hadden, vond ik nix. Greetzz GTAgangsta Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 krijgen we nouw ook nog reclame op het internet ik haat die tv zo je kijkt gwn 10min film en dan ff 5min reclame echt het moet niet gekker worden ik kijk bijna geen tv meer Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Haha, 'Oooh nee he... Alweer Perez... ' Reageren
the_dan Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 krijgen we nouw ook nog reclame op het internet ik haat die tv zo je kijkt gwn 10min film en dan ff 5min reclame echt het moet niet gekker worden ik kijk bijna geen tv meer ik krijg er voor betaald xd nee hoor jammer eigenlijk[/font] Reageren
tjoef Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 KIJK!!!! Een topic waarin je aaaaaal je reclamefilmpjes kwijt kan Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hier het filmpje in HD kwaliteit met alternatief einde. Nouja, HD...??? Sorry voor alle Ajax fans op dit forum, die de reclame mischien niet zo leuk meer vinden nu. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Hier het filmpje in HD kwaliteit met alternatief einde. Nouja, HD...??? Sorry voor alle Ajax fans op dit forum, die de reclame mischien niet zo leuk meer vinden nu. Deze is ook vette lol Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik werk bij de albert heijn, en bij ons in de winkel hangen overal LCD-schermen door de gangen heen. Op die schermen worden de reclames van de AH om de paar minuten afgespeeld, en na 100 keer wordt het redelijk irritant. Ondanks ze geniaal verzonnen zijn, ben ik er nu wel weer klaar mee... Reageren
GTAGibson Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik werk bij de albert heijn, en bij ons in de winkel hangen overal LCD-schermen door de gangen heen. Op die schermen worden de reclames van de AH om de paar minuten afgespeeld, en na 100 keer wordt het redelijk irritant. Ondanks ze geniaal verzonnen zijn, ben ik er nu wel weer klaar mee... Haha ja dat geloof ik graag! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Soms zijn ze erg vervelend, maar deze is wel grappig. Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Die bedenkers zin gewoon geniaal. Humor heeft de beste kracht. Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik vind vooral die vent die het doet erg grappig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.