Jump to content

[TC][WIP][SA] Grand Theft Tropical

Recommended Posts

• Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Traser

21

• Remi-X

21

• Fedmas

15

• Revolution-Designer

12

Geplaatst: (bewerkt)

** Graphics **

Borden

Reclame bord Bank

Yourmoneybord.jpg

Logo's

1zba3di.gif

In Proces

Overig

1zba3di.gif

In Proces

Bewerkt: door fedmas

Ik zou een willen weten welke auto's en vliegtuigen jullie in het spel zouden willen zien. Ik denk dat ik er wel voor open sta om alle voertuigen te veranderen.

Ga naar de site The-Blueprints, zoek een paar leuke voertuigen uit en PB me met de link van de blueprint. Uit die blueprints kan ik dan wel de auto's modellen.

Eisen:

-Moet een snelle of juist luxe auto, of misschien wel een tropische auto zijn.

-Moet minimaal een formaat hebben van 500PX of groter.

-Moet een voor, onder en zijaanzicht hebben.

-Zet in je PB voor welk voertuig hij moet vervangen.

Dus zie je graag een voertuig waar jij van houd terug in de mod, geef me een link met de blueprint via PB.

PS: treinen hoeven niet, de ICE-3 zal al in de mod komen.

PB Me!

Bewerkt: door Remi-X

Er mag weer Gereageerd worden, het topic is in orde.

We zoeken nog :

Moddelers

SCM Scripters

voel jij je Geroepen? Pm Mij! dan.

Bewerkt: door Traser

Nop, die is er volgens mij nog niet. Alhoewel Timske wel handig s met filmpjes, zal ik eerst even overleggen met Traser.

En voor Traser: Ben bezig met een Mod-Forum.

Als we geen HP krijgen..[/font]

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
Is er al iemand voor movies en trailers?

Yep, David22 is Daarvoor.. Maar we hebben er toch meer nodig.

Je word Gepmt.

Mvg

-Traser

Geplaatst:

Ik mag weer reageren. :schater:

Hij loopt inderdaad lekker, maar dat komt omdat jullie gewoon zijn verder gaan bouwen waar GTA: Peek City ophield.

Ik wens jullie veel succes. ^_^

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
Het loopt al lekkur :)

Ik vind van niet. Je hebt al wat gemodelleerd, maar wat staat er ingame? 0%. Het modificeren van het spel wordt echt onderschat. Ik kom regelmatig in de modding-sectie om de laatst gemaakte/gestarte modificaties te bekijken, maar die gestarte modificaties mislukken als het een te groot project is. Kijk naar Mafia Stories en The Green Light District, wat een werk zij hebben, nochtans hebben ze vele mensen om te helpen. Als je een gebouw modelleerd, dan is de binnenkant toch nog niet gemodelleerd, of ben ik hier nu fout? Ik ben heel blij met het zien van deze modificatie. Waarom? Lekker klein, en toch zal er veel werk insluipen. Begin klein, zo'n eiland maak je niet op 1,2,3...Met klein beginnen bedoel ik, maak een klein eiland bijvoorbeeld Tropical City. Beter een goed/klein eiland dan een slecht/groot eiland. Later kun je nog altijd overschakelen naar 3 eilanden(bijvoorbeeld). ;) Allesinds veel succes, maar neem vooral niet teveel hooi op je vork.

Geplaatst:

Erg mooi project, dat wel. Of het zo gaat aflopen als de meeste andere total conversions is nog af te wachten, maar ik duim toch. :)

Ik wil me wel beschikbaar stellen voor models in sketchup, maar dan enkel wanneer ik hier al ingame test-screens heb gezien ofzo, en niet enkel gerenderde screens van models in een 3d programma.

Dit omdat ik zeker zou willen zijn dat hier ook bekwame mensen onder de mod zitten, die wel degelijk dingen in-game kunnen plaatsen, in plaats van mensen die denken dat ze het kunnen en uiteindelijk de mod stopzetten omdat blijkt van niet.

Nou ja, alleszins nog veel suc6. :Y

:cya:

Hey,

We zijn gemotiveerd, we hebben de tijd, we hebben er zin in, maar je hebt wel een beetje gelijk ;)

Senneken: ik geef het door

Bewerkt: door fedmas
Geplaatst:

Alweer een nieuwe TC? Het lijkt wel of ieder forumlid een eigen TC heeft tegenwoordig.. Zal ik er ook maar eentje starten? Succes, dat heb je wel nodig gezien er niemand is die ingame gaat zetten, en reken maar niet op mij: ik word elke dag gevraagd of ik dingen ingame wil zetten (waarop ik antwoord dat je het zat zelf kunt leren :duh: ).

Waarom 6 photoshoppers en maar 4 modelers? Aan 1 photoshopper heb je genoeg: wil je met z'n zessen tegelijk nu al introscreens gaan maken? Zorg eerst maar eens dat je wat spul ingame krijgt..

Geplaatst:

Hey,

Ik wil best modelleren, maar dan moet ik eerst aan programma's komen, en de benodigde ervaring opdoen.. Qua Photoshoppers, ik ben daar dan wel Groepleader van, maar, aannemen doe ik niet, dan moet je bij Traser zijn..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...