Jump to content

[TC][WIP][SA] Grand Theft Tropical

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Hey,

Ik wil best modelleren, maar dan moet ik eerst aan programma's komen, en de benodigde ervaring opdoen.. Qua Photoshoppers, ik ben daar dan wel Groepleader van, maar, aannemen doe ik niet, dan moet je bij Traser zijn..

Jongens, stop met dat schijnheilige gedoe want niemand koopt deze rotzooi tegenwoordig meer. Je kunt het nog veel makkelijker illegaal downloaden en dat is ook precies wat jij wilt doen heb ik wel in de gaten. Je moet dat natuurlijk allemaal zelf weten. Ik bemoei me er niet meer mee. :puh:

Verder over de modificatie tot nu toe. Het ziet er tot nu toe goed verzorgd uit. Probeer dit aan te houden en probeer intussen ook nog meer mensen aan te nemen die jullie nog te weinig hebben. Doe ook alles in de goede volgorde en als je iets doet moet je het ook goed doen. Want dit ziet er allemaal veelbelovend uit en het zou behoorlijk jammer zijn als jullie het verneuken deze keer. Neem gewoon voor alles netjes de tijd en raffel alsjeblief niks af. :-(

Ik vind het trouwens ook afschuwelijk hoe jullie Puma gewoon maar misbruiken. Ik hoop dat die gozer een keer voor zich opkomt en iedereen verdoemt die nog een keer misbruik van hem probeert te maken door hem al het werk te laten doen qua ingame zetten omdat mensen het niet zelf weten of willen leren.

Mvg,

Hackman

Bewerkt: door Hackman
  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Traser

21

• Remi-X

21

• Fedmas

15

• Revolution-Designer

12

Geplaatst:
... stop met dat schijnheilige gedoe want niemand koopt deze rotzooi tegenwoordig meer. Je kunt het nog veel makkelijker illegaal downloaden en dat is ook precies wat jij wilt doen heb ik wel in de gaten. Je moet dat natuurlijk allemaal zelf weten...

Heb ik dat gezegt? Maar ja, ik weet het niet

Het loopt al lekkur :)

Ik vind van niet. Je hebt al wat gemodelleerd, maar wat staat er ingame? 0%. Het modificeren van het spel wordt echt onderschat. Ik kom regelmatig in de modding-sectie om de laatst gemaakte/gestarte modificaties te bekijken, maar die gestarte modificaties mislukken als het een te groot project is. Kijk naar Mafia Stories en The Green Light District, wat een werk zij hebben, nochtans hebben ze vele mensen om te helpen. Als je een gebouw modelleerd, dan is de binnenkant toch nog niet gemodelleerd, of ben ik hier nu fout? Ik ben heel blij met het zien van deze modificatie. Waarom? Lekker klein, en toch zal er veel werk insluipen. Begin klein, zo'n eiland maak je niet op 1,2,3...Met klein beginnen bedoel ik, maak een klein eiland bijvoorbeeld Tropical City. Beter een goed/klein eiland dan een slecht/groot eiland. Later kun je nog altijd overschakelen naar 3 eilanden(bijvoorbeeld). ;) Allesinds veel succes, maar neem vooral niet teveel hooi op je vork.

Klein beginnen? Kijk naar mij. SunSet City. Een klein eilandje onder santa maria beach. Het ging erg slecht met de mod, maar ondertussen komt er best wel veel vooruitgang in.

Erg mooi project, dat wel. Of het zo gaat aflopen als de meeste andere total conversions is nog af te wachten, maar ik duim toch. :)

Ik wil me wel beschikbaar stellen voor models in sketchup, maar dan enkel wanneer ik hier al ingame test-screens heb gezien ofzo, en niet enkel gerenderde screens van models in een 3d programma.

Dit omdat ik zeker zou willen zijn dat hier ook bekwame mensen onder de mod zitten, die wel degelijk dingen in-game kunnen plaatsen, in plaats van mensen die denken dat ze het kunnen en uiteindelijk de mod stopzetten omdat blijkt van niet.

Nou ja, alleszins nog veel suc6. :Y

:cya:

Ja, goed idee. Jij deed ook al mee in SSC, en daartuit weet ik dat je er goed in bent. Denk niet dat we op goedkeuring hoeven te wachten, maar ik heb (nog) geen stemrecht dus moeten we alsnog wachten..

Alweer een nieuwe TC? Het lijkt wel of ieder forumlid een eigen TC heeft tegenwoordig.. Zal ik er ook maar eentje starten? Succes, dat heb je wel nodig gezien er niemand is die ingame gaat zetten, en reken maar niet op mij: ik word elke dag gevraagd of ik dingen ingame wil zetten (waarop ik antwoord dat je het zat zelf kunt leren :duh: ).

Waarom 6 photoshoppers en maar 4 modelers? Aan 1 photoshopper heb je genoeg: wil je met z'n zessen tegelijk nu al introscreens gaan maken? Zorg eerst maar eens dat je wat spul ingame krijgt..

1-Ik kan modellen ingame zetten, en ik zie dat traser ze op de goede plek kan zetten.

2-Weet ik veel, er melden meer mensen zich aan als PS-er..

[quote

Verder over de modificatie tot nu toe. Het ziet er tot nu toe goed verzorgd uit. Probeer dit aan te houden en probeer intussen ook nog meer mensen aan te nemen die jullie nog te weinig hebben. Doe ook alles in de goede volgorde en als je iets doet moet je het ook goed doen. Want dit ziet er allemaal veelbelovend uit en het zou behoorlijk jammer zijn als jullie het verneuken deze keer. Neem gewoon voor alles netjes de tijd en raffel alsjeblief niks af. :-(

Mvg,

Hackman

Zullen we doen. Als de volle mod niet kan, dan zal het wel een TC worden, maar dan misschien niet met de full SA size. Meer Liberty city size. Dus ik weet bijna wel zeker dat deze mod niet gaat mislukken.

BTW:

Somigen van jullie zullen denken: Hej, Remi-X, die is ook van U-SA! Voor degenen die het nog niet weten, U-SA is een klein eilandje met een andere naam geworden. SSC. SunSet City.

Ook ging de mod niet helemaal lekker omdat ik gelijk te groot begon. Nu heb ik ervaring en weet ik wat me te wachten staat. En dat ik geen leider meer ben, maar Co-Leader geeft me een fijner gevoel. Ik houd er niet echt van om ergens baas van te zijn als anderen dat ook kunnen.

Bewerkt: door Remi-X

** Graphics **

Borden

Reclame bord Sunny Jetski City

welkom-to-sunny-jetskicityV2.jpg

Reclame bord Bank

Yourmoneybord.jpg

Logo's

1zba3di.gif

In Proces

Overig

1zba3di.gif

In Proces

Helaas is het niet toegestaan om een van mijn steden namen te rippen. Kan je het aanpassen? :tu:

Tips: Je kan bijvoorbeeld nog anderen reclame borden maken zoals: Stop with working, take vacation at Hawaii.

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY

Als iemand zich aanmeldt hoef je hem/haar niet meteen aan te nemen.. Zorg eerst dat je een aantal aanmeldingen krijgt, vraag om eerder werk, beoordeel de kandidaten op hun eerdere werk en kies de besten eruit. Zo zorg je dat je het niveau ook op peil houdt. Dat jullie iedereen aannemen die zich aanmeldt is jullie keus, maar ik zou het anders doen ^_^ .

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Als iemand zich aanmeldt hoef je hem/haar niet meteen aan te nemen.. Zorg eerst dat je een aantal aanmeldingen krijgt, vraag om eerder werk, beoordeel de kandidaten op hun eerdere werk en kies de besten eruit. Zo zorg je dat je het niveau ook op peil houdt. Dat jullie iedereen aannemen die zich aanmeldt is jullie keus, maar ik zou het anders doen ^_^ .

Ja oke, maar daar ga ik verder niet over..

De 2 hierboven, nee, daar gaan Remi-X en ik niet over, maar opzich vind ik, dat we wel wat in mogen brengen right?

Helaas is het niet toegestaan om een van mijn steden namen te rippen. Kan je het aanpassen? :tu:

Tips: Je kan bijvoorbeeld nog anderen reclame borden maken zoals: Stop with working, take vacation at Hawaii.

Sorry, was nog van toen, ik heb het zo overgenomen. Ps. wil je dat bord nog gebruiken?

Fedmas

Bewerkt: door fedmas
De 2 hierboven, nee, daar gaan Remi-X en ik niet over, maar opzich vind ik, dat we wel wat in mogen brengen right?

Sorry, was nog van toen, ik heb het zo overgenomen. Ps. wil je dat bord nog gebruiken?

Fedmas

Helaas is GTA: Peek City TC vrijwel helemaal dood. Ik heb daarvoor al een klein eiland voor vervangt die voor de kust van Verona Beach komt.

LS.png

* Peek Island map bekend

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY
Geplaatst:
Helaas is GTA: Peek City TC vrijwel helemaal dood. Ik heb daarvoor al een klein eiland voor vervangt die voor de kust van Verona Beach komt.

Dat is jammer, maar gebeurt.

Ik heb de link verwijdert, de afbeelding zal spoedig verdwijnen.

Geplaatst:
Ik vind het trouwens ook afschuwelijk hoe jullie Puma gewoon maar misbruiken. Ik hoop dat die gozer een keer voor zich opkomt en iedereen verdoemt die nog een keer misbruik van hem probeert te maken door hem al het werk te laten doen qua ingame zetten omdat mensen het niet zelf weten of willen leren.

We hebben Nóóit aan puma gevraagt of hij wilde helpen met Ingame zetten, we zijn hier zelf mee bezig.

Geplaatst:

Hey,

Vanaf nu kan je naar mij(fedmas), Remi-X of Traser pm als je mee wilt doen.

Gelieve geen Photoshoppers meer, voorlopig zijn die er genoeg.

GTT

* Peek Island map bekend

Waarom post je die map hier?

En trouwens, dat gebied zal SSC ook overnemen :schater: Alleen is SSC toch wel een tikkie groter :puh:

Bewerkt: door Remi-X

Update

Vanaf Heden, Kunnen Remi-X en Fedmas Ook mensen aanemen.

Remi-X in de Moddelers Scene.

Fedmas in de Graphics Scene.

Nu ook Aangepast in de hoofdpost

@fedmas hieronder, You fail :7

Bewerkt: door Traser

Mooi, maareh, dat had ik ook al gepost :7

En Trasertje: Wat zijn we weer aardig ^_^

Bewerkt: door fedmas
Geplaatst:

Oké, allemaal leuk, maar waar zijn de screens? Alleen Traser heeft wat ge-Vray renderd en Fedmas wat gephotoshopt. Maar dit is nog niet veel. En er word best wel veel gepraat in dit topic over wat je gaat doen en wat je niet moet doen, wie wie mag aannemen... Stuur elkaar je MSN adres over PB, en praat daar verder. Het is echt handig om alleen progress te tonen in dit topic, dat ziet er stukken beter uit. Dit is al eerder gezegd, luister daar alsjeblieft naar want het is advies dat van mensen komt die er ervaring mee hebben! Jullie gaan ook te diep in het advies van andere, doe dit niet; lees het en volg het op! Ik hoop dat deze mod goed gaat, want wat er tot nu toe gemaakt is ziet er heel goed uit! Wat er gephotoshopt is, maar ook de models van Traser zien er gelikt uit. Ga zo door! (Dit is de laatste keer dat wij dit commentaar/advies geven, zodat jullie er ook aan kunnen werken :))

KUTGW :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...