GTAGibson Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Fout in hoofd post gevonden! van plannen voor Nieuwbouw, "Enjoy Your vieuw" En Kijk met ons mee op deze Tour rond in Grand Theft Auto Tropical Goed: View Fout: Vieuw
Fedmas Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Ik zal het doorgeven, maar volgende keer mag je best Pmen hoor Btw, ik ben Fedmas Bewerkt: 20 januari 2009 door F-Style
MFCL Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Kappen met dat Rapidshare icoontje!
Remi-X Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Nou aan zo'n post heb je veel... Negeer het Rapidhare icoontje, kijk nar de rest. Wat kan het voor hinder geven
.Senne Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Kappen met dat Rapidshare icoontje! Nou aan zo'n post heb je veel...Negeer het Rapidhare icoontje, kijk nar de rest. Wat kan het voor hinder geven Nou nee, hij heeft gelijk. In plaats van een titel te zetten als 'trailers' en daaronder work in progress met dat icoontje, zet je beter nog niets tot je wel al iets hebt om te showen onder de titel.. Dan zien we je werk er direct staan, in plaats van te denken 'hmm, ze zijn aan het werk, maar misschien komt er nooit iets van..' Snappie? No offence, maar het kan betre zijn voor de moraal
Hackman Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 *Tekst* We hebben Nóóit aan puma gevraagt of hij wilde helpen met Ingame zetten, we zijn hier zelf mee bezig. Ik bedoelde het eigenlijk een beetje in Algemeen. Maar ik zie dat Puma al maatregelen heeft genomen waar ik ook wel blij mee ben. Het was dus nogmaals niet de bedoeling dat ik doelde op jullie. Jullie doen het zelf, hartstikke goed! Verder veel succes met de modificatie! Mvg, Hackman
Traser Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 *update* Toen ik probeerde een model ingame te plaatsen, heb ik niet 1 Gta Instalatie verneukt.. maar meteen alle 2 dus die moet ik opnieuw gaan instaleren morgen.Morgen een nieuwe update.;stay tuned;
Galiorix Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 *update* Toen ik probeerde een model ingame te plaatsen, heb ik niet 1 Gta Instalatie verneukt.. maar meteen alle 2 dus die moet ik opnieuw gaan instaleren morgen.Morgen een nieuwe update.;stay tuned; Wat zijn we weer met professionals bezig... Misschien is het gewoon handig om bestanden te backuppen, het is zomaar een tip...
Remi-X Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Mischien zoals ik het doe, met mijn 8 verschillende SA mappen: R*/San Andreas normal modded R*/San Andreas Backup R*/GTA United R*/Grand theft Tropical
Traser Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 *update* Toen ik probeerde een model ingame te plaatsen, heb ik niet 1 Gta Instalatie verneukt.. maar meteen alle 2 dus die moet ik opnieuw gaan instaleren morgen.Morgen een nieuwe update.;stay tuned; Wat zijn we weer met professionals bezig... Misschien is het gewoon handig om bestanden te backuppen, het is zomaar een tip... Jaja.. Ik had de GTA.DAT van allebei verwijdert.. maar alles is weer terug zoals het was.
Fedmas Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Mooizo, ik heb inmiddels ook Sketchup, ik ga hard oefenen!
Revolution-Designer Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Mooizo, ik heb inmiddels ook Sketchup, ik ga hard oefenen! Veel succes. Ik ben benieuwd wat je eerste resultaten voor deze mod zullen zijn. Grtz RD
MFCL Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Waarom zijn trasjer en piklik_city ineens allebij met een andere mod bezig?
Fedmas Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Omdat Peek het topic sloot Bewerkt: 21 januari 2009 door F-Style
Remi-X Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Omdat Peek het topic sluite SLOOT
Recommended Posts