MFCL Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Nee ik heb teveel met de .col gekloot.. hij crasht in MapEditor.. (weet het probleem niet)Maar Vanavond zijn er Ingame Screens te bezichtigen Zie je? dit word niks
Revolution-Designer Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Nee ik heb teveel met de .col gekloot.. hij crasht in MapEditor.. (weet het probleem niet)Maar Vanavond zijn er Ingame Screens te bezichtigen Zie je? dit word niks Inderdaad, nog steeds geen screens. Als je iets niet in-game kunt zetten kun je iemand vragen die het wel kan. Toch snap ik iets niet, waarom gaan al die TC mods dood? Zou het teveel zijn? Waren ze niet goed voorbereid? Ik weet niet of deze mod ook dood gaat maar vroeg of laat zal deze mod ook het archief ingaan als mislukt. Dit zal waarschijnlijk ook gebeuren met mijn TC, Tiberium Infection. Grtz RD
Beagle Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Nee ik heb teveel met de .col gekloot.. hij crasht in MapEditor.. (weet het probleem niet)Maar Vanavond zijn er Ingame Screens te bezichtigen Zie je? dit word niks Inderdaad, nog steeds geen screens. Als je iets niet in-game kunt zetten kun je iemand vragen die het wel kan. Toch snap ik iets niet, waarom gaan al die TC mods dood? Zou het teveel zijn? Waren ze niet goed voorbereid? Ik weet niet of deze mod ook dood gaat maar vroeg of laat zal deze mod ook het archief ingaan als mislukt. Dit zal waarschijnlijk ook gebeuren met mijn TC, Tiberium Infection. Grtz RD Waarom ze falen? Het zijn altijd de zelfde redenen. Ten eerste kunnen de starters niet modden, en verder moet je in het lijstje van Nickonly kijken. Ik hoop niet dat deze mod doodgaat, de tot nu toe gemaakte models zijn best wel mooi. Maarja, je kan er niet heel veel aan doen. Veel succes
.Senne Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Traser is ze ingame het zetten zoals hij het gister zij, maar ik denk dat het geen makkie wordt. 'Waves, Twix Yep, Er staat nu een Eiland ingame.. Alleen de .Col is Messed.. Dus daar ben ik even voor aan het kijken. Maar.. er staat nu al iets ingame ja. Geen screenies? Nee ik heb teveel met de .col gekloot.. hij crasht in MapEditor.. (weet het probleem niet) Maar Vanavond zijn er Ingame Screens te bezichtigen Deze twee reacties zijn in strijd met elkaar.. Als iets in MEd al crasht, zal het ook wel niet in-game staan. Ik hoop op die screens, al is het nu wel al avond..
Remi-X Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Traser is ze ingame het zetten zoals hij het gister zij, maar ik denk dat het geen makkie wordt. 'Waves, Twix Yep, Er staat nu een Eiland ingame.. Alleen de .Col is Messed.. Dus daar ben ik even voor aan het kijken. Maar.. er staat nu al iets ingame ja. Geen screenies? Nee ik heb teveel met de .col gekloot.. hij crasht in MapEditor.. (weet het probleem niet) Maar Vanavond zijn er Ingame Screens te bezichtigen Deze twee reacties zijn in strijd met elkaar.. Als iets in MEd al crasht, zal het ook wel niet in-game staan. Ik hoop op die screens, al is het nu wel al avond.. Dr zit er wel eentje bij die dingen ingame kan zetten, en dat ben ik. Maar ik heb geen zin om er de hele dag achter te gaan want ik ben vooral met mijn eigen mods bezig.
Beagle Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Traser is ze ingame het zetten zoals hij het gister zij, maar ik denk dat het geen makkie wordt. 'Waves, Twix Yep, Er staat nu een Eiland ingame.. Alleen de .Col is Messed.. Dus daar ben ik even voor aan het kijken. Maar.. er staat nu al iets ingame ja. Geen screenies? Nee ik heb teveel met de .col gekloot.. hij crasht in MapEditor.. (weet het probleem niet) Maar Vanavond zijn er Ingame Screens te bezichtigen Deze twee reacties zijn in strijd met elkaar.. Als iets in MEd al crasht, zal het ook wel niet in-game staan. Ik hoop op die screens, al is het nu wel al avond.. Dr zit er wel eentje bij die dingen ingame kan zetten, en dat ben ik. Maar ik heb geen zin om er de hele dag achter te gaan want ik ben vooral met mijn eigen mods bezig. Ga je dan ook niet aanmelden als je niks ingame wilt zetten...
Traser Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Deze twee reacties zijn in strijd met elkaar.. Als iets in MEd al crasht, zal het ook wel niet in-game staan. Ik hoop op die screens, al is het nu wel al avond.. Aleen met een falende .col ( ben ik dus mee bezig, Als ik dat onder de knie heb kan ik dus voortaan dingen ingame zetten ) Screen 1 Screen 2
Remi-X Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Traser is ze ingame het zetten zoals hij het gister zij, maar ik denk dat het geen makkie wordt. 'Waves, Twix Yep, Er staat nu een Eiland ingame.. Alleen de .Col is Messed.. Dus daar ben ik even voor aan het kijken. Maar.. er staat nu al iets ingame ja. Geen screenies? Nee ik heb teveel met de .col gekloot.. hij crasht in MapEditor.. (weet het probleem niet) Maar Vanavond zijn er Ingame Screens te bezichtigen Deze twee reacties zijn in strijd met elkaar.. Als iets in MEd al crasht, zal het ook wel niet in-game staan. Ik hoop op die screens, al is het nu wel al avond.. Dr zit er wel eentje bij die dingen ingame kan zetten, en dat ben ik. Maar ik heb geen zin om er de hele dag achter te gaan want ik ben vooral met mijn eigen mods bezig. Ga je dan ook niet aanmelden als je niks ingame wilt zetten... Ik meld me wel aan om dingen ingame te zetten, maar hij moet het toch ook zelf kunnen? Zelf wil ik het wel doen, maar niet hele dagen. En ik heb minder map-mod ervaring dan hem, dus dat is ook een punt. BTW: Kleine mods die ik maak mogen gewoon in deze TC gebruikt worden. Bewerkt: 22 januari 2009 door Remi-X
.Senne Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Nou, dat is toch al een in-game screen. Op zich sta je nu al verder dan sommige andere TC's Ik zou wel eens willen zien hoe groot dat eiland is, maar dat gaat moeilijk, aangezien je er niet op kan staan
Traser Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Nou, dat is toch al een in-game screen. Op zich sta je nu al verder dan sommige andere TC's Ik zou wel eens willen zien hoe groot dat eiland is, maar dat gaat moeilijk, aangezien je er niet op kan staan Nou het is niet zo groot .. het is in vergelijking ong Ocean docks..
Revolution-Designer Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Deze twee reacties zijn in strijd met elkaar.. Als iets in MEd al crasht, zal het ook wel niet in-game staan. Ik hoop op die screens, al is het nu wel al avond.. Aleen met een falende .col ( ben ik dus mee bezig, Als ik dat onder de knie heb kan ik dus voortaan dingen ingame zetten ) Screen 1 *Plaatje* Screen 2 *Plaatje* Het model enzo ziet er wel mooi uit, en ik weet uit ervaring hoe lastig een Col kan zijn. Ik hoop dat het je lukt om de Col succesvol te maken.
MFCL Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Gebruik sandbox tool voor het landschap... dit ziet er echt NIET UIT
Puma Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Is het eiland opgedeeld in lots of is het hele eiland één model? Als het hele eiland één model is kunnen mensen die een lage draw-distance hebben ingesteld hier problemen mee krijgen. Als ze aan de rand van het eiland komen zijn ze te ver van het centrum af waardoor het model dus verdwijnt, volgens de wetten van SA. Mijn tip is het eiland dus op te delen in lot's. Om het hele eiland dan toch van een afstand zichtbaar te maken, kun je werken met LOD's: elk model heeft een LOD, en als het model verder weg is dan de draw-distance, wordt het vervangen met de LOD, die lager in kwaliteit van model en textures is. Op deze manier kun je dus toch 'ver' kijken met een enigszins OK kwaliteit, als je de LOD's redelijk gedetailleerd maakt. LOD's kun je overigens zeer makkelijk toevoegen in de map-editor. Bewerkt: 22 januari 2009 door Puma
Traser Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Is het eiland opgedeeld in lots of is het hele eiland één model? Als het hele eiland één model is kunnen mensen die een lage draw-distance hebben ingesteld hier problemen mee krijgen. Als ze aan de rand van het eiland komen zijn ze te ver van het centrum af waardoor het model dus verdwijnt, volgens de wetten van SA. Mijn tip is het eiland dus op te delen in lot's. Om het hele eiland dan toch van een afstand zichtbaar te maken, kun je werken met LOD's: elk model heeft een LOD, en als het model verder weg is dan de draw-distance, wordt het vervangen met de LOD, die lager in kwaliteit van model en textures is. Op deze manier kun je dus toch 'ver' kijken met een enigszins OK kwaliteit, als je de LOD's redelijk gedetailleerd maakt. LOD's kun je overigens zeer makkelijk toevoegen in de map-editor. Dan zal ik toch eerste de .col werkend moeten krijgen.. Hij is nog steeds niet werkend. En ja et is Één Model.. niet opgedeeld in lots. Maar ik ben er van plan om losse objecten op te zetten..
Recommended Posts