Remi-X Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 HEEL VEEL TEKST Helemaal goed gezegt. Ik merk dat traser het map ingame zetten ook steeds meer onder de knie krijgt. Ik heb dan weer de ervaring om voertuigen en wapens bugloos ingame te krijgen, dus ik zet: ervaring op 90%. Ook zullen de mods die ik zelf maak die ook op mn site staan voor deze mod gebruikt worden, en als traser een idee heeft kan ik dat wel maken. Ik heb dan weer de ervaring om voertuigen en wapens bugloos ingame te krijgen Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb nog niet veel wapens en voertuigen van jou gezien die bugloos ingame staan. Je hoeft je niet te bewijzen, maar ik heb je nog vaak op MSN en in topics dat het je niet lukt om voertuigen ingame te krijgen,Proxy-Connection: keep-alive Cache-Control: max-age=0 n wapens erg buggy ingame staan. Sketchup is zo nu en dan niet even lief weet je . Gewoon een model fout gemaakt, of Sketchup exporteerd niet helemaal lekker. Ik heb laatst nog een voertuig v0or MFCL ingame gezet, hartstikke bugloos. Ik ben alleen in sketchup vergeten de textures TXD klaar te maken. Ook heb ik ooit een wapen voor CorrectHost ingame gezet. Bugloos, op een model probleem na dan. En mijn eigen wapen? heeft ook bugloos ingame gestaan, het enige probleem was dat ik op een fix knopje heb geklikt die mn model verknoeit.
Traser Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Vanaf heden.. Geen onnodige posts meer plaatsen, Onnodige post worden verwijderd door een Administrator.Dit geld zowel voor Buitenstaands als Gtt leden.Mvg-Traser Bewerkt: 24 januari 2009 door Traser
NickyHendriks Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik meld me aan als CLEO-Scripter... Ik wil best de voertuig Spawns maken
Traser Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik meld me aan als CLEO-Scripter... Ik wil best de voertuig Spawns maken Aangenomen, Na 21:00 kun je een pm verwachten.
Puma Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik meld me aan als CLEO-Scripter... Ik wil best de voertuig Spawns maken Een script voor een TC hoeft niet CLEO te zijn. Als je de mapcleaner om je nieuwe completen map ingame te zetten, wordt het script toch al vervangen met een blanco, dus dan kan je net zo goed verdergaan in dat script, tenzij je geen SCM kunt scripten (ik heb gehoord dat SCM-ers makkelijker CLEO kunnen leren dan andersom).
NickyHendriks Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik meld me aan als CLEO-Scripter... Ik wil best de voertuig Spawns maken Een script voor een TC hoeft niet CLEO te zijn. Als je de mapcleaner om je nieuwe completen map ingame te zetten, wordt het script toch al vervangen met een blanco, dus dan kan je net zo goed verdergaan in dat script, tenzij je geen SCM kunt scripten (ik heb gehoord dat SCM-ers makkelijker CLEO kunnen leren dan andersom). De opcode van een Spawn is dacht ik hetzelfde als in CLEO. Dus dat scheeld. Als iemand dan bijvoorbeeld het thread aanmaakt dan kan ik er bijvoorbeeld met een kaartje alle coördinaten met SB3 erin zetten En traser ik heb nog geen PB
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ja "als iemand een thread aan maakt", zo kan iedereen het. Goh, maak jij even het moeilijkste? Dan doe ik wel even wat simpels erbij zetten. Degene die die thread maakt, heeft waarschijnlijk in 5 minuten al die spawns geplaatst, dus lijkt me sterk dat die dan de code aan jou geeft zodat jij een paar voertuigenspawns kan plaatsen. Dit noem je ook geen "CLEO-scripter", want iemand die alleen spawns kan maken, is wat mij betreft geen scripter. Als ik jou was, Zamg0d, zou ik gewoon eerst nog wat verder leren voordat je mee gaat doen aan grote projecten zoals deze. Ik wil nog 1 ding vragen aan de leiding van deze TC: Waarom beginnen jullie nu nog aan een TC? Voordat je een release hebt, ben je zeker 2 jaar verder. Hoeveel wordt er over twee jaar nog gedownload voor SA? Je begint aan een TC, terwijl het vervolg van de GTA reeks al uit is! Hoe zie je dit voor je?
Remi-X Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik wil nog 1 ding vragen aan de leiding van deze TC:Waarom beginnen jullie nu nog aan een TC? Voordat je een release hebt, ben je zeker 2 jaar verder. Hoeveel wordt er over twee jaar nog gedownload voor SA? Je begint aan een TC, terwijl het vervolg van de GTA reeks al uit is! Hoe zie je dit voor je? Idd. Daarom maak ik ook alleen maar voertuigen. Die zijn lekker snel klaar, en als er een nieuw soort kams ofzo komt kan ik die voertuigen ook gewoon voor nieuwe GTA series gebruiken. En alle voertuigen zal ik dan wel wijzigen voor deze mod, maar ik kan die voertuigen ook gewoon stuk voor stuk los releasen zodat je er snel wat aan hebt en misschien dus ok voor volgende GTA Series. Ik werk dus mee aan de mod, en maak er ook daadwerkelijk continu dingen voor. Maar ik blijf voorzichtig, mijn eigen TC is ook failliet gegaan en wil ik niet dat mijn modellen ook voor niks zijn. Wel zal ik ook wat simpele dingen maken, zoals misschien een klein gebouwtje ofzo. Dat kan makkelijk.
Beagle Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Wat bedoel je met "ik blijf voorzichtig"? Als jij je hebt aangemeld voor een Total Conversion moet je goede modellen maken, en geen simpele modellen die snel klaar zijn alleen omdat je ze voor andere GTA Series wil gebruiken, en omdat je het zonde vind dat een TC faalt. Iedereen is daar bang voor, maar als je door die redenen flutmodels gaat maken zal het zeker falen. En als je niet bereid bent veel energie te steken in deze TC, waarom meld je je dan aan. Ik zie dat je modden heel leuk vind, maar je bent nog niet lang bezig en dan is het het fijnst als je vrij bent en kan modden wat je wil. Nog progress voor de mod?
Remi-X Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Wat bedoel je met "ik blijf voorzichtig"? Als jij je hebt aangemeld voor een Total Conversion moet je goede modellen maken, en geen simpele modellen die snel klaar zijn alleen omdat je ze voor andere GTA Series wil gebruiken, en omdat je het zonde vind dat een TC faalt. Iedereen is daar bang voor, maar als je door die redenen flutmodels gaat maken zal het zeker falen. En als je niet bereid bent veel energie te steken in deze TC, waarom meld je je dan aan. Ik zie dat je modden heel leuk vind, maar je bent nog niet lang bezig en dan is het het fijnst als je vrij bent en kan modden wat je wil. Nog progress voor de mod? ... Je begrijpt me niet goed. Inderdaad moet je wel wat werk verrichten voor een TC, en dat doe ik ook. Maar bedenk nou zelf: Als jij 2 jaar lang voor niks aan het modellen bent, hoe voel jij je dan? En ik noem simpel omdat het niet zo heel moeilijk is om een auto in Sketchup te maken. Wat blueprints, je hebt een standaard frame. Wat details, klaar. Wel is het zo dat de beste auto's tijd in beslag nemen, en die neem ik ook. En als je geen auto's kan maken is dit dus ook nog wel moeilijk. Ervaring heb je hier dus wel voor nodig. En de nodige ervaring heb ik. Niet de grootste, maar ik heb het wel.
Remcconen Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik wil desnoods wel wat huizen/gebouwen maken met Ketchup. En voor PS kun je ook bij mij terecht. IG zetten ga ik leren
MegaPilot Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Wanneer komen er nog wat screens? Het duurt nu toch wel héél lang...
Traser Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Wanneer komen er nog wat screens? Het duurt nu toch wel héél lang... We zijn achter de schermen druk bezig, maar er is helaas nog niet voldoende om een volgende update te geven.
Revolution-Designer Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Even een klein vraagje, hoe lang denken jullie nog bezig te zijn voor de volgende release? Grtz RD
Puma Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Iets minder kletsen en iets meer werken.
Recommended Posts