Revolution-Designer Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Eigenlijk wel, hij heeft een eiland in-game. (Zonder werkende col) Voor de rest ziet het er niet goed uit voor deze mod. Grtz RD
Fedmas Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Mod loopt lekker maar niet heus..
Revolution-Designer Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Mod loopt lekker maar niet heus.. Doe er dan iets aan! Jij bent een crew-lid, spreek Traser aan en vraag hem het een of ander. Misschien kun je zelf nog wat leuke dingen maken die de progress van de mod wat naar boven helpen. Verder kun je Traser vragen om een oproep te plaatsen voor mensen die interesse hebben om aan de mod mee te helpen! Ik vind het erg slecht om als crew-lid te zeggen: Mod loopt lekker maar niet heus.. Ik hoop dat er nog iets terecht komt van deze mod, het is namelijk erg sneu om een mod met grootse ideeën zien dood te gaan. Grtz RD Bewerkt: 5 februari 2009 door Revolution-Designer
Remi-X Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 HUH? Zijn een paar posts verwijdert uit het topic Maar ik wilde even melden dat er vertraging in de mod zit omdat de PC van Traser is gecrasht. Hij heeft dus eerst een nieuwe PC nodig voordat hij verder kan. Alle models zijn kwijt, dus hij zal weer overnieuw moeten beginnen. Maar dit laat wel zien dat hij echt veel doorzettingsvermogen heeft, ik wou dat ik dat had..
~Lance Vance Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ja ik heb het al gezien deze mod gaat nergens heen het team bestaat uit een stelletje amateurs die alleen kleine dingen kunnen modden en ze zetten zich voor geen hol in voor het project en nu kan ie weer overnieuw beginnen hier kan beter een slotje op want dit gaat nergens heen jongens
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ja ik heb het al gezien deze mod gaat nergens heenhet team bestaat uit een stelletje amateurs die alleen kleine dingen kunnen modden en ze zetten zich voor geen hol in voor het project en nu kan ie weer overnieuw beginnen hier kan beter een slotje op want dit gaat nergens heen jongens Net zoals bijna alle andere TC mods. Traser heeft me laatst verteld dat hij een PC crash had waardoor al zijn bestanden verloren zijn gegaan. Alweer een mislukte TC mod. Grtz RD
Remi-X Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Snappen jullie nu waarom ik voorzichtig deed? Wat ik nu heb gemaakt kan ik tenminste dan ook voor andere dingen gebruiken. Maar ik mag wel geloven dat Traser niet opgeeft. Hij heeft binnenkort een nieuwe PC en ik weet zeker dat hij alle moed nog heeft. Niet opgeven dus...
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Snappen jullie nu waarom ik voorzichtig deed? Wat ik nu heb gemaakt kan ik tenminste dan ook voor andere dingen gebruiken. Maar ik mag wel geloven dat Traser niet opgeeft. Hij heeft binnenkort een nieuwe PC en ik weet zeker dat hij alle moed nog heeft. Niet opgeven dus... Dat wil ik eerst nog wel eens zien. Ik vind dat jullie de mod tot die tijd moeten laten rusten. Grtz RD
Beagle Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 En ik vind niet dat jullie de mod moeten laten rusten. Als Traser heeft gezegd nog verder te gaan, gaan jullie ook verder! Jullie hebben je aangemeld, dan ga je niet zitten ouwehoeren terwijl hij zich uit de naad werkt. Remi-X, niks voorzichtig doen. Gewoon models maken, doen wat hij zegt, en als de mod faalt, dan gebruik je je models voor jezelf. Dus je hoeft niet "voorzichtig" te doen. Jullie moeten het ook iets minder hebben over het doodgaan van de mod, gewoon werken!
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Hey,Ik wil best modelleren, maar dan moet ik eerst aan programma's komen, en de benodigde ervaring opdoen.. Qua Photoshoppers, ik ben daar dan wel Groepleader van, maar, aannemen doe ik niet, dan moet je bij Traser zijn.. jij gelijk een tc en nog nooit gemodelt lijkt mij sterk......... en aangezien je nog geen programa hebt wens ik je veelsucses die programa's zijn een totaal bedrag tussen de $4000,- en $5000,- als je een goeje wil hebben en anders $3000,- maar ik heb het anders ook niet kuch 'gekocht' kuch ( een oom van mij doet het ook dus heb zijne geinstaleerd bij mij ) maar als je het nog nooit hebt gedaan moet je eerst met wat kleins beginnen zoals een huisje ofzo.... dus geen totalconversion! vergeet dat maar
Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Misschien gaat deze mod niet zo goed. Maar door al die negatieve reacties van ons ontmoedigen we ze wel. Misschien moeten we nu gewoon even wachten tot de mod weer ''in productie'' gaat. Elke mod heeft wel eens een dip of problemen, zeker een TC. Een TC mod leiden is een grote verantwoordelijkheid, misschien kan Traser wel iemand uit de crew ''Co-Leader'' maken zodat diegene hem kan helpen wanneer het wat slechter gaat met de mod. Dit is alleen maar een suggestie maar met mijn MC/TC werkt het erg goed, nietwaar Beagle. Grtz RD
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik heb zowat 4 back-ups van me models geupload op Mediafire.com voor als me PC verloren gaat. En trouwens ik heb Traser nog gezien op SA-MP, dus ik denk niet dat zijn PC gecrashed is! 'Waves, Twix
Apple-Mac Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 HUH? Zijn een paar posts verwijdert uit het topic Maar ik wilde even melden dat er vertraging in de mod zit omdat de PC van Traser is gecrasht. Hij heeft dus eerst een nieuwe PC nodig voordat hij verder kan. Alle models zijn kwijt, dus hij zal weer overnieuw moeten beginnen. Maar dit laat wel zien dat hij echt veel doorzettingsvermogen heeft, ik wou dat ik dat had.. Is dat dan een reden dat JIJ niks aan de mod kunt doen? Deze mod is over het algemeen veel fatsoenlijker opgebouwd dan Peek City, maar de organisatie is hier uitermate slecht. Apple-Mac
Puma Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Iets minder kletsen en iets meer werken. Al die tijd die jullie hier verspillen aan het discussiëren en gelijk krijgen kun je beter aan de mod besteden. Traser, maak een keus dat je de mod of door moet laten gaan of niet, maar ga niet zogenaamd achter de schermen werken.. Werk aan de mod of niet, laat om de zoveel tijd een paar screens zien (als je een topic aanmaakt om je WIP mod te showen moet je dat ook doen, anders moet je ook geen topic erover openen: mensen verwachten dan namelijk WIP screens te zien) of stop gewoon met de mod, want hier doe je niemand een plezier mee (in de zin van dat de mod wel of niet af komt).
Traser Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Wegens Omstandigheden en Negative reacties.Gesloten
Recommended Posts