Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Maakt niet uit

Size design: Maakt niet uit

Render: Maakt niet uit

Animatie: Maakt niet uit

Premade: Maakt niet uit

Tijd van inlevering: In ieder geval Zo Snel Mogelijk

Opmerking: :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel.

Hier is 'ie al, ik moest hem alleen nog even uploaden. Ik had hem al af :) :

17qwc2.jpg

@Hieronder: Waarom? Ik ga niet met 3 personen. Niks aan. Als dat wel gebeurd, die mijn sig er dan niet bij, want dan doe ik niet mee :)

Bewerkt: door Visser23

Mag ik ook meedoen? Dit is de mijne dan maar:

YuGiOhSig.jpg

@edit hierboven: Dan doe ik niet mee... :7

Bewerkt: door zamg0d1

Oke is dit mijn Gevechts Helicopter (<--- voor de mensen die niet zien wat het is).

bhf7y8.png

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:
Sorry Zam, volgende keer dan maar ?

Tuurlijk. En meteen mijn stem....

Visser wint me stem :Y

Ik vind die van 1973 echt prachtig maar ik begin de stijl een beetje zat te worden. Ik verwacht een nieuwe stijl. Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen maar ik vind dat je eens meer fantasie moet gebruiken :7 En die van visser bevat mooie effecten en mooie Splatters :Y

Visser23:

Heel mooie voetbalsig.Mooie effecten en splatters!Ook het lettertype is niet mis.

De groene tint springt er ook echt uit.

8.1/10 goed werk Visser23! :tu:

1973:

Ik bewonder je kunsten met paint zeker.Je gevechtshelicoptertje is heel mooi en je hebt ook goed op de schaduw gelet.Het vuur past er ook wel goed bij.Alleen je naam is niet zo goed.Maar ik word de dingen die je met paint maakt wel al een beetje zat.Probeer in het vervolg is iets anders.

7.7/10 ook heel goed werk 1973! :tu:

mijn stem gaat naar: Visser 23!

Goed werk allebei

:cya:

Corneria

Bewerkt: door corneria

1973: OKé, je beheerst Paint, maar dit kan gewoon niet op tegen Photoshop. Je haalt echt het maximale uit Paint, maar het resultaat is minder vergeleken met Photoshop. Ik zou zeggen: Hou Paint-battles, maar ik zie nu dat je gaat stoppen met Paint(en misschien zelfs met dit forum?). Je hebt er duidelijk talent voor. ;)

Visser23: Als ik deze siganture moet beschrijven in 1 woord, dan kies ik voor het woord: Wauw. Dit is echt heel mooi. De effecten rond de render zijn heel goed gelukt en ik vind dat wit rond het rechterhand van Keane zéér mooi. Hij is gewoon goed gelukt, meer kan ik er niet over zeggen. Totdat ik over het font begin. Op MSN had je me de signature al eens doorgestuurd en het font was toen zéér lelijk. En dit is ook bij deze signature. Het font past er naar mijn mening niet bij, de 'Keane' is wel mooi verwerkt in de achtergrond. Dit is natuurlijk zéér jammer, als je wat font-tuts volgt, dan zijn je signatures helemaal perfect! KUTGW! :tu:

Stem: Mijn stem gaat duidelijk naar Visser23.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Dat 1973 geen fantasie heeft vind ik de meeste onzin wat ik ooit heb gehoord. Als ik zo naar zijn creaties kijk dan vind ik zelfs dat er niemand hier nog meer fantasie en inspiratie heeft als hem. Ik vind zijn ideeën leuk en iedere keer verrast voor wat hij nu weer heeft gemaakt (in de positieve zin). Hij blijft altijd lekker onvoorspelbaar met zijn creaties wat ik zeer aan hem en zijn creaties waardeer.

Visser zijn creaties vind ik ook heel mooi en de manier hoe hij alles maakt kan ik ook wel waarderen. Hij is ook een hele grote stap vooruit gegaan als ik kijk naar zijn aller eerste creatie die ik me best wel goed kan herinneren. Je bent goed vooruit gegaan en ik hoop dat je gaat oefenen en dat je op een dag hier heel goed in wordt want ik weet zeer dat je het in je hebt!

Stem: 1973!

Omdat:

Ik vind die van Visser nogal bagger qua kwaliteit en ik vind verder 1973 zijn idee heel erg leuk en ik vind het wel mooi gemaakt. Verder valt er weinig over te zeggen. Jullie hebben het in ieder geval beiden heel goed gedaan maar 1973 heeft mijn stem gekregen na lang twijfelen.

Mvg,

Hackman

Geplaatst:

Ik vindt de orginaliteit van 1973 zodanig hoog dat ik wel voor hem moet stemmen. Ik vindt die van Visser23 ook érg mooi, alleen is dit al de 100ste voetbal/kleur signature die ik zien. :(

Stem 1973.

Geplaatst:

Ik doe het niet heel vaak, maar om de battle een beetje op gang te helpen zal ik ook eens raten:

1973: Allereerst een pluim voor de originaliteit, want je haalt werkelijk het onderste uit de kan wat betreft Paint. Petje af! Je hebt oog voor detail, en hebt de helikopter tot in de puntjes uitgewerkt. Op een paar schaduwfoutjes en kartelige randjes na bespeur ik geen fouten, wat -Zeker voor een paint werkje- erg knap is. Het is een sfeervol geheel geworden, waar ik absoluut heel veel respect voor heb. Mijn complimenten!

Visser23: Voetbalsignatures doen het bij mij altijd goed, en ook deze ziet er weer netjes uit. Robbie Keane wordt niet vaak gebruikt bij dit soort signatures, dus het brengt weer eens wat variatie. Groen is een mooie kleur, en sluit perfect aan op het tenue dat Keane aan heeft. De effecten zien er ook fraai uit en geven de signature wat meer pit, maar ik moet helaas wel bekennen dat ik niet zo te spreken ben over de bleding van de render. De effecten staan namelijk allemaal op de achtergrond, waardoor het lijkt alsof Keane los staat van de rest van de signature. Het is een klein punt, maar toch iets wat je signature de 'finishing-touch' kan geven.

Het is een close call, maar ik kan niet anders dan concluderen dat 1973 hier het beste resultaat heeft neergezet. Niettemin wens ik beide kandidaten veel succes voor de rest van de battle! :tu:

Geplaatst:

Ik vind het erg moeillijk om ze met elkaar te vergelijken, maar ik vind wel dat de tekening van 1973 erg goed in elkaar steekt, mooie details en eigenlijk klopt alles. Ik vind het vooral knap dat je er een 3D weergave van kunt maken.

De sig van Visser23 vind ik ook wel mooi, maar niet echt speciaal. Ik heb beter van jouw gezien. Hij is erg groen, en een beetje dof. Het spettert helaas niet van mijn beeldscherm.

Stem: 1973.

Geplaatst:

1973

Ik vind je werkjes met paint erg knap, maar in het graphics gedeelte gaat het nou juist net niet om hoe moeilijk het was om te maken, maar juist om het eindresultaat, helaas ben jij hier dan in het nadeel want echt mooie effecten kun je niet maken met paint. Toch vind ik je geheel wel redelijk, maar helaas niet genoeg voor mijn stem, want vind hem niet zo goed stralen, je naam vind ik ook minder, en de vlammen hadden wel net wat beter gekund. :)

Visser23

Op een aantal punten vind ik je signature wel goed gelukt visser, ten eerste de kleuren passen overal wel netjes bij elkaar, je achtergrond vind ik er goed uitzien, jammer dat je je render er niet goed bij laat betrekken, hij ziet er ook opgeplakt uit en dat met jou talenten vind ik wel weer jammer. Als je je render beter had ingeblend en meer met je signature had laten betrekken vond ik hem nog beter, maar helaas. Daarnaast vind ik je tekst wel weer goed.

Mijn stem gaat naar: Visser23!

Geplaatst:

1973 :

Ik vind jouw tekening echt super , origineel , en mooi gedaan. Alleen snap ik die rand rond de heli niet echt ^^

7/10

Visser23 :

Op zich een vrij mooie signature, maar ik mis wat ..

De render is niet echt ingeblend, je brushes zijn niet allemaal even goed en de tekst vind ik ook niet mooi.

5/10

Stem : 1973

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...