thug Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 ik ben fan van het eerste uur de missies zijn een stuk moeilijker geworden maar te doen, ik heb alles uit behalve die domme races ik HAAT het. Reageren
ken9 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Voor de geïnteresseerden die bij de Pro Challenges hulp nodig hebben, hier zijn wat walkthroughs:Can You Spell Girl? Glitches: Complete Walkthrough: KLIK als je andere pro challenge's op youtube zoekt dan kom je nog meer tegen zoals van: alien shop dat je een manual moet doen [ ] Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Hebben hier mensen ook het probleem dat ze het Monster Club House niet krijgen. Ik heb heel het Career en Bonus gedeelte nu uitgespeeld maar ik moet nu alleen nog het MCH vrijspelen (zodat ik die kan kopen). Weet iemand hoe ik dit kan halen? Reageren
ken9 Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Hebben hier mensen ook het probleem dat ze het Monster Club House niet krijgen. Ik heb heel het Career en Bonus gedeelte nu uitgespeeld maar ik moet nu alleen nog het MCH vrijspelen (zodat ik die kan kopen). Weet iemand hoe ik dit kan halen? bij de team film uitdagingen: heb je die al gedaan? van die moet je er ook steets een paar doen en dan krijg je weer een paar nieuwe missie volgens mij zeg maar of het gelukt is kan iemand mij helpen ben bij hall of meat en moet een [[[40 km/h gaan een spread eagle tegen een voetganger/persoon]]] iemand die tips of plekken heeft waar ik dit kan doen Reageren
thug Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Hebben hier mensen ook het probleem dat ze het Monster Club House niet krijgen. Ik heb heel het Career en Bonus gedeelte nu uitgespeeld maar ik moet nu alleen nog het MCH vrijspelen (zodat ik die kan kopen). Weet iemand hoe ik dit kan halen? bij de team film uitdagingen: heb je die al gedaan? van die moet je er ook steets een paar doen en dan krijg je weer een paar nieuwe missie volgens mij zeg maar of het gelukt is kan iemand mij helpen ben bij hall of meat en moet een [[[40 km/h gaan een spread eagle tegen een voetganger/persoon]]] iemand die tips of plekken heeft waar ik dit kan doen zoek vooral downhills bij de urban rez vind je er veel. Reageren
lexus123 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Hebben hier mensen ook het probleem dat ze het Monster Club House niet krijgen. Ik heb heel het Career en Bonus gedeelte nu uitgespeeld maar ik moet nu alleen nog het MCH vrijspelen (zodat ik die kan kopen). Weet iemand hoe ik dit kan halen? bij de team film uitdagingen: heb je die al gedaan? van die moet je er ook steets een paar doen en dan krijg je weer een paar nieuwe missie volgens mij zeg maar of het gelukt is kan iemand mij helpen ben bij hall of meat en moet een [[[40 km/h gaan een spread eagle tegen een voetganger/persoon]]] iemand die tips of plekken heeft waar ik dit kan doen Ik heb het hele Career gedaan (met Film shit) maar ik krijg er geen Film Challenges bij terwijl een vriend die wel gewoon krijgt. Ik heb ook de Bonus Challenges al gedaan. Over dat 40 KM/U en dan Spread Eagle doen in Pedestrian: Het kan goed bij Urban Rez maar het werkt ook wel Downtown tussen al die grote gebouwen. Hier lopen altijd veel mensen, een klein heuveltje en je hebt em. Reageren
ken9 Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Hebben hier mensen ook het probleem dat ze het Monster Club House niet krijgen. Ik heb heel het Career en Bonus gedeelte nu uitgespeeld maar ik moet nu alleen nog het MCH vrijspelen (zodat ik die kan kopen). Weet iemand hoe ik dit kan halen? bij de team film uitdagingen: heb je die al gedaan? van die moet je er ook steets een paar doen en dan krijg je weer een paar nieuwe missie volgens mij zeg maar of het gelukt is kan iemand mij helpen ben bij hall of meat en moet een [[[40 km/h gaan een spread eagle tegen een voetganger/persoon]]] iemand die tips of plekken heeft waar ik dit kan doen Ik heb het hele Career gedaan (met Film shit) maar ik krijg er geen Film Challenges bij terwijl een vriend die wel gewoon krijgt. Ik heb ook de Bonus Challenges al gedaan. Over dat 40 KM/U en dan Spread Eagle doen in Pedestrian: Het kan goed bij Urban Rez maar het werkt ook wel Downtown tussen al die grote gebouwen. Hier lopen altijd veel mensen, een klein heuveltje en je hebt em. moet nu 56 km/h gaan en een judo kick om 2 mensen doen suggesties? Reageren
lexus123 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 moet nu 56 km/h gaan en een judo kick om 2 mensen doen suggesties? Hetzelfde als de Spread Eagle. Ik alle HOM challenges nu gedaan en ik heb nu Playa Hat en dat hele Skeleton pakje. Ook dat Deck voor me skateboard heb ik nu, best wel gaaf. En als je alle HOM shit gedaan hebt kan je als Dem Bones online gaan! Reageren
ken9 Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 moet nu 56 km/h gaan en een judo kick om 2 mensen doen suggesties? Hetzelfde als de Spread Eagle. Ik alle HOM challenges nu gedaan en ik heb nu Playa Hat en dat hele Skeleton pakje. Ook dat Deck voor me skateboard heb ik nu, best wel gaaf. En als je alle HOM shit gedaan hebt kan je als Dem Bones online gaan! ik heb nu de platium trophy bij skate 2 gehaald Reageren
lexus123 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 moet nu 56 km/h gaan en een judo kick om 2 mensen doen suggesties? Hetzelfde als de Spread Eagle. Ik alle HOM challenges nu gedaan en ik heb nu Playa Hat en dat hele Skeleton pakje. Ook dat Deck voor me skateboard heb ik nu, best wel gaaf. En als je alle HOM shit gedaan hebt kan je als Dem Bones online gaan! ik heb nu de platium trophy bij skate 2 gehaald En dat doet? Ik heb iets van 750/1000 Gamerscore van skate 2 Reageren
thug Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 ik heb 70% van de trophies alleen nog die online trophies halen en ik heb de platina trofee ik heb er gewoon niet veel tijd meer voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.