Jump to content

Advies nodig bij mijn PC die ik ga kopen


Joriz

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Effe ter info; een ati 9500 pro is met enige inzet zó tot een ati radeon 9700 pro om te toveren!! Wie daar meer info over wil, stuur me ff een bericht. Je bespaart er tot 250 euri's mee! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 years later...
omg, mijn telefoon heeft betere specs dan dit :)

Lid sinds 10 maart 2011. Je bent hier al 2en half jaar lid en je bumpt een topic van bijna 10 jaar oud?

Alleen om onzin uit te kramen dat jouw telefoon beter is dan de PC uit 2004 van Joriz?

Hoe oud ben jij? Ben jij echt 14 jaar oud? Kom op, je weet zelf beter dan dat en dat je telefoons niet kunt vergelijken met een PC.

En topic, dit zal vast wel gesloten worden dus wil even mijn zegje doen.

Wow, wat een tijd, wat een doorbraak en wat een gigantische stap! 2500 euro voor al die onderdelen uit 2004!

AMD kicked ass op het gebied van CPU's zo te merken, en wat een gekke GPU met zo een ventilatortje!

Ahh, de leuke tijden van de beste pc/laptop hebben om GTA SA aan te kunnen, zowel als minimaal en maximaal.

Terug in sep 2006 moest ik alles op Low zetten op mijn Sony Vaio en automods trekt de GPU helemaal niet haha.

Het was echt zwaar zweten in die tijd om games goed te kunnen bespelen zonder lags en al. Nu hoef je slechts een i7-4770, GTX780 Ti, 16GB RAM

en je kan keihard knallen in BF4 @ 90-100FPS. En dat voor rond de 1750 euro.

Het is echt een verandering, zeg!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...