peter99 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 bedankt ,maar ik had bond voor de ps2 Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 ik kom nog niet eens verder dan de 2e missie, dat je in die basis moet sluipen enzo... :angry: Reageren
peter99 Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 ik kom nog niet eens verder dan de 2e missie, dat je in die basis moet sluipen enzo... :angry: in da kasteel van drake ? das voor mij kaai makkelijk ,gewoon iedereen neerknallen die je ziet Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) nee, dat je in die basis terecht komt en dat je dat kamp binnen moet sluipen... na dat kasteel, dat je met die kabelbaan daar terechtkomt geloof ik... (ik heb dat meisje in die kabelbaan moet redden is al gelukt.) en dat je de stroom moet uitgooien, met die generator. Bewerkt: 6 mei 2005 door BoMBeRMeN Reageren
acount manager Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 James Bond Nightfire toch?Heb je geen rakettenwerper? Volgens mij krijg je daar een rakettenwerper, ik weet wel dat er aan de rechterkant als je het gebouw in loopt een soort deur is die op slot zit, maar als die helikopter een paar raketten afvuurt, dan blaast ie op een gegeven moment die deur op en daar heb je dan allemaal ammo en een rakettenwerker volgens mij Tenminste als dat die level is, dan moet je die helikopter uitschakelen. ja ,het nigthfire maar helemaal in de bovenste etage ik wordt niet vaak kapot geschoten in die terminal B) ik weet wat je moet doen je moet gewoon kijhard rennen met een code ik weet hem niet uit m,n hoofd maar het is te vinden op cheatcodes.com het is toch nightshift Reageren
acount manager Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Ik heb die missie ook gedaan...Ik heb die heli volgens mij in een keer uitgeschakeld.. Dan moet je van het dak afspringen.. En is je missie klaar.. op het moment dta je uiit het gebouw gaat ,dan zie je die heli voorbij vliegen, he ? nou dan moet je naar het kantoor ,naar die terminal, weet iemand wat ik bedoel ? na die terminal met die automatische geweren moet je naar het kantoor van mecguw of hoe die moet heten ,maar daar hangt zo,n ding waar je die code moet invullen ,die code weet ik niet ,decodeer aparaat werkt ook voor geen meter snapt iemand het nu ?? over welke heli hebben jullie het ik heb nog nooit een heli in nacht dienst gezien(behalve waar dominique paradis in zit) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.