TomHagen Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Best wel triest voor degene die een xbox hebben. Helemaal niet, hadden ze maar een PS3 moeten halen. Nu wordt het eindelijk duidelijk waarom de PS3 een betere toekomst heeft. Game ontwikkelaars zullen steeds beter gebruik kunnen maken van de hardware van de PS3. Denk ik, althans. Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 aangezien ik killzone 1 ook heb en hellemaal verrot heb gespeeld en omdat ik een playstation eigenaar/ fan ben van 1 t/m 3 ga ik dit spel zeker halen . Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik ga 'm zeker halen, lijkt mij een erg leuke spel. Zolang er geen monsters/wezens er in zitten vind ik alles prima! Reageren
ken9 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik ga 'm zeker halen, lijkt mij een erg leuke spel. Zolang er geen monsters/wezens er in zitten vind ik alles prima! Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik heb gister nog met een vriend killzone 1 gespeeld met splitscreen. Was natuurlijk weer geweldig gewoon om herinneringen op te halen omdat we daarvoor de killzone 2 demo speelden. nu vraag ik me af zit er ook een splitscreen-optie in killzone 2 ??? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik heb gister nog met een vriend killzone 1 gespeeld met splitscreen. Was natuurlijk weer geweldig gewoon om herinneringen op te halen omdat we daarvoor de killzone 2 demo speelden. nu vraag ik me af zit er ook een splitscreen-optie in killzone 2 ??? Geen split-screen wel bots. Klik Reageren
Dieko Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Paar filmpjes die ik zelf heb gemaakt. Eigenlijk moest dit in de andere Killzone 2 topic Bewerkt: 10 februari 2009 door Dieko Reageren
.Stan Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) Ik denk gewoon dat dit een super game word.Want: Het ziet er goed uit. Het is van Nederlandse bodem. En ik vond Killzone 1 al great! Dus kopen doe ik hem! Dat viel ook wel mee hoor, maar Killzone 2 is echt SUPER!! Bewerkt: 17 maart 2009 door stanboy96 Reageren
.Stan Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Best wel triest voor degene die een xbox hebben. Helemaal niet, hadden ze maar een PS3 moeten halen. Nu wordt het eindelijk duidelijk waarom de PS3 een betere toekomst heeft. Game ontwikkelaars zullen steeds beter gebruik kunnen maken van de hardware van de PS3. Denk ik, althans. Helemaal mee eens!! De Xbox is gewoon slecht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.