GTA_PEEKCITY Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Peek Island Een klein eilandje met 5 missies Verhaal: Carl Johnson is zijn leven zat in Groove Street en gaat van de regering een leeg staand eiland over kopen. Een weekje later ontmoet CJ een nieuwe vriend genaamd Claude. Claude vindt het briljant en bouwt als eerste het hoofd kantoor op: Claude Office Center. Hij zoekt werknemers en gaat rond de tafel vergaderen over een leuk stadje met een woestijn en natuur en geheime Area69 basis. De werknemers besluiten akkoord te gaan en bouwen het luxe stadje Peek City met kleine wolkenkrabbers van 30 etages of 20. De bouwplannen waren zo goed uitgewerkt en gebouwd dat ze al de stroom en water konden aansluiten, de scheppen en vrachtwagens stonden al klaar waar de nieuwe leger basis kwam van CJ. Leiders Twix Modellers Twix JuniorJoost game~skater Photoshoppers JuniorJoost 3dsMax Exporters - Voor screenshots, scroll naar onder. - MELD JE SNEL AAN VOL=VOL!! ---------------- Ik heb mijn Peek City TC down gelegd omdat het niks wordt, als ik geen models ingame kan zetten is dat al een slecht punt voor een leider. Daarom vind ik een kleine private island veel handiger dan een 50x groot eiland waarbij je moet instellen dat er auto's oprijden ect. Peek Island wordt zo groot als de haven van Los Santos Docks. Bewerkt: 31 januari 2009 door GTA_PEEKCITY Reageren
Traser Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Good luck met deze Mini Mod. Maar je hebt de rest van het team wel laten stikken, door zomaar het topic te locken.. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Good luck met deze Mini Mod.Maar je hebt de rest van het team wel laten stikken, door zomaar het topic te locken.. Hoe vaak moet ik zeggen dat ik al problemen had met ingame plaatsen maar nee ik moest het steeds proberen ect. Het boeit me niks dat ik het topic gesloten heb, ik moet zelf bepalen. Edit: Ben aan het eiland begonnen screenshots komen morgen vroeg online, want heb eerste twee uur altijd vrij. Bewerkt: 18 januari 2009 door GTA_PEEKCITY Reageren
Traser Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Good luck met deze Mini Mod.Maar je hebt de rest van het team wel laten stikken, door zomaar het topic te locken.. Hoe vaak moet ik zeggen dat ik al problemen had met ingame plaatsen maar nee ik moest het steeds proberen ect. Het boeit me niks dat ik het topic gesloten heb, ik moet zelf bepalen. Edit: Ben aan het eiland begonnen screenshots komen morgen vroeg online, want heb eerste twee uur altijd vrij. Ja ik snap het, Heb het er net met je over gehad. Veel Plezier met je nieuwe Project Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Peek Island progress TwixClaude Office Center - 98%Bank of Peek - 30%Restoreland (Basis) - 11%--JuniorJoost(Wordt nog besproken) --Screenshots:De Bank (By Twix)Claude Office Center (By Twix)Restoreland (De geheime basis! Er komt een missie voor een break in) Peek Island - 14% Aanmelden voor het project kan via Twix (GTA_PEEKCITY). 'Waves, Twix INFO 31-1-2009: Ik heb dringend hulp nodig, ik zoek iemand die models ingame kan zetten en snel ook! Anders stort alles in, en is het niks meer. Bewerkt: 31 januari 2009 door GTA_PEEKCITY Reageren
Rutger. Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Nice! Ik post zo meteen hier even een paar screens. Simpel Reclamebord Updates: Af:100% Luxe villa ... Updates: Af:0% Vuurtoren Updates: Af:89% Volgende update:Details toevoegen Plaatjes Updates: Af:100% Volgende update: - ~JuniorJoost Bewerkt: 20 januari 2009 door JuniorJoost Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Reserved - Screenshots van nieuwe Area69 worden gemaakt aka Restoreland. Reageren
Rutger. Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Jaaa, Beetje reclame voor de andere eilanden Reageren
GTAGibson Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 *PLAATJE*Jaaa, Beetje reclame voor de andere eilanden Hahaha leuk gedaan hoor. Als ik daar langs zou rijden ga ik lachen xD Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 *PLAATJE*Jaaa, Beetje reclame voor de andere eilanden Hahaha leuk gedaan hoor. Als ik daar langs zou rijden ga ik lachen xD Zou het mogelijk zijn om een tunnel aan te leggen onder water? Ik ben bang dat je gewoon in het water terecht komt als je door de tunnel rijdt. Ik heb hem niet, maar gewoon een voorbeeldje. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 *PLAATJE*Jaaa, Beetje reclame voor de andere eilanden Hahaha leuk gedaan hoor. Als ik daar langs zou rijden ga ik lachen xD Zou het mogelijk zijn om een tunnel aan te leggen onder water? Ik ben bang dat je gewoon in het water terecht komt als je door de tunnel rijdt. Ik heb hem niet, maar gewoon een voorbeeldje. Dit kan volgens mij niet, als je de waterlevel editor voor San Andreas download en het water hoger zet is er een lijn van water door tunnels getrokken. Als jij een tunnel onderwater zet dan staat ie gewoon onder water. Grtz RD Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 *PLAATJE*Jaaa, Beetje reclame voor de andere eilanden Hahaha leuk gedaan hoor. Als ik daar langs zou rijden ga ik lachen xD Zou het mogelijk zijn om een tunnel aan te leggen onder water? Ik ben bang dat je gewoon in het water terecht komt als je door de tunnel rijdt. Ik heb hem niet, maar gewoon een voorbeeldje. Dit kan volgens mij niet, als je de waterlevel editor voor San Andreas download en het water hoger zet is er een lijn van water door tunnels getrokken. Als jij een tunnel onderwater zet dan staat ie gewoon onder water. Grtz RD Bedankt voor informatie, want bij GTA3 hebben ze alleen een bewegende water texture gedaan vanwege de tunnels. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 *PLAATJE*Jaaa, Beetje reclame voor de andere eilanden Hahaha leuk gedaan hoor. Als ik daar langs zou rijden ga ik lachen xD Zou het mogelijk zijn om een tunnel aan te leggen onder water? Ik ben bang dat je gewoon in het water terecht komt als je door de tunnel rijdt. Ik heb hem niet, maar gewoon een voorbeeldje. Dit kan volgens mij niet, als je de waterlevel editor voor San Andreas download en het water hoger zet is er een lijn van water door tunnels getrokken. Als jij een tunnel onderwater zet dan staat ie gewoon onder water. Grtz RD Bedankt voor informatie, want bij GTA3 hebben ze alleen een bewegende water texture gedaan vanwege de tunnels. Graag gedaan. Dus er gaan geen tunnels onderwater komen? Is er trouwens nog wat progress, zoals plaatjes of zoiets? Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 *PLAATJE*Jaaa, Beetje reclame voor de andere eilanden Hahaha leuk gedaan hoor. Als ik daar langs zou rijden ga ik lachen xD Zou het mogelijk zijn om een tunnel aan te leggen onder water? Ik ben bang dat je gewoon in het water terecht komt als je door de tunnel rijdt. Ik heb hem niet, maar gewoon een voorbeeldje. Dit kan volgens mij niet, als je de waterlevel editor voor San Andreas download en het water hoger zet is er een lijn van water door tunnels getrokken. Als jij een tunnel onderwater zet dan staat ie gewoon onder water. Grtz RD Bedankt voor informatie, want bij GTA3 hebben ze alleen een bewegende water texture gedaan vanwege de tunnels. Graag gedaan. Dus er gaan geen tunnels onderwater komen? Is er trouwens nog wat progress, zoals plaatjes of zoiets? Komt er snel aan, Restoreland (De geheime basis) is ook geupdate ! Reageren
Rutger. Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ben nogal druk geweest met school en dus weinig gemaakt... Ik ben nu begonnen aan een kantoorgebouw Alleen vindt ik 'm een beetje leeg... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.