Exoit Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hij is misschien wat leeg maar wel mooi opzich, Nog wat meer details en dan is ie best heel mooi! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Een klein eilandje met 5 missies Uhm, kan iemand hier werkelijk scripten? En dan bedoel ik niet wat pickups of auto's spawnen, maar missies maken? Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Een klein eilandje met 5 missies Uhm, kan iemand hier werkelijk scripten? En dan bedoel ik niet wat pickups of auto's spawnen, maar missies maken? Nee, het word gewoon met 'Design Your Own Mission' gemaakt. Het moet geen SCM scripting zijn. 'Waves, Twix Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Nee, het word gewoon met 'Design Your Own Mission' gemaakt. Het moet geen SCM scripting zijn.'Waves, Twix Ik vraag me een paar dingen af... 1: Hoe ga jij ervoor zorgen dat die missies elkaar opvolgen? Dit is namelijk niet mogelijk. 2: DYOM is gemaakt door Dutchy3010 en PatrickW, zonder hun toestemming mag je de modificatie niet gebruiken voor jouw modificatie. Succes met je Modificatie. Bewerkt: 24 januari 2009 door MegaPilot Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Nee, het word gewoon met 'Design Your Own Mission' gemaakt. Het moet geen SCM scripting zijn.'Waves, Twix Ik vraag me een paar dingen af... 1: Hoe ga jij ervoor zorgen dat die missies elkaar opvolgen? Dit is namelijk niet mogelijk. 2: DYOM is gemaakt door Dutchy3010 en PatrickW, zonder hun toestemming mag je de modificatie niet gebruiken voor jouw modificatie. Succes met je Modificatie. Hmm okay, maar het wordt geen verhaallijn. Het worden gewoon extra missies voor als je je verveelt. Verder zal ik nog kijken, aangezien mijn model ingame ONZICHTBAAR IS. Reageren
Beagle Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Het is leuk dat je missie's wil maken, maar je kan DYOM echt niet in jou modificatie gebruiken. Dit is heel onprofessioneel. Ik bedoel hiermee niet dat DYOM onprofessioneel is, in tegendeel! Maar als je DYOM missie's in je mod wil gebruiken, betekent het dat je een extra voorwaarde moet toevoegen: Je moet DYOM geïnstalleerd hebben. Je kan dus ook ín de mod je eigen missie's gaan maken, terwijl je dit misschien niet wil. En dan, willen mensen ook graag hun savegames spelen. Dit kan niet meer met DYOM. DYOM is een op zich zelf staande mod, en dit kan je dus absoluut niet in een andere mod gebruiken. Probeer zelf te leren scripten, of zoek scripters die willen scripten voor jou. Veel succes! (Ik bedoel hier absoluut niet mee dat DYOM slecht is, ik vind DYOM juist een van de beste mods die ook ooit heb gezien. Het is onwijs moeilijk om dit te maken, en het is ongelofelijk dat dit überhaupt gemaakt is en het is ook een hele leuke mod.) Reageren
Exoit Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 zit er nog enige vooruitgang in deze mod of is deze mod er niet meer? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 zit er nog enige vooruitgang in deze mod of is deze mod er niet meer? Als er 2 dagen geen posts worden gepost is de mod niet gelijk dood. GTA_PEEKCITY beslist wanneer deze mod dood is. Grtz RD Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) zit er nog enige vooruitgang in deze mod of is deze mod er niet meer? Er is een kleine vertraging, waardoor ik de gebouwen weer opnieuw moet maken. Ik heb SKP6 gedownload, en de models in mijn begin post zijn van SKP7. De nieuwe en betere gebouwen komen er snel aan, geef me twee dagen. EDIT: Ik moet even mijn werk verlengen, ik kan pas weer 28 februari 2009 beginnen met modellen. Ik moet mijn computer gaan legen binnenkort, omdat ik mijn Lokaal station niet meer inkom. 'Waves, Twix Bewerkt: 31 januari 2009 door GTA_PEEKCITY Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Claude Office Center - 100%*Pakt koffie*Claude: Bedankt dat jullie zijn gekomen vrienden en werknemers.Claude: Het gebouw van mij ziet er goed uit, hier en daar is de deur smaller maar dat geeft niet!Claude: Het volgende bouwplan is een super markt. Want ik wil graag winkelen, en niet helemaal naar Downtown Los Santos gaan. Aan de slag dan maar!*Mensen lopen naar een lege plaats* ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De C1000 winkel - 20% Wil je ook models maken voor dit super tof eiland? Of wil je models ingame zetten voor dit project? Het kan allemaal, stuur GTA_PEEKCITY of JuniorJoost een PB! We hebben er zin in! Bewerkt: 31 januari 2009 door GTA_PEEKCITY Reageren
ge_niels Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 het ziet er veelbelovend uit. ik zouw graag mee helpen met modelleren. ik zie dat er veel gedaan wordt in google sketchup, zelf heb ik nog een aantal modellen van een aantal huizen, een sporthal, en een cargo ship( iets groter dan de andere schepen denk ik) hij is niet heel bijzonder buiten dat er een heli platform is http://img156.imageshack.us/my.php?image=dewouwers06iv1.jpg een remake van sporthal "De Wouwers" Oisterwijk http://img186.imageshack.us/my.php?image=housega2.jpg Reageren
Soulreaver Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Mensen aub ga zo door want dit lijkt me zooo cool Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Mensen aub ga zo door want dit lijkt me zooo cool Bedankt. Ik heb een weekje pauze gehouden, ik ga nu door met models maken. De geplande release date is 21 april als het goed is. 'Waves, Twix Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Mensen aub ga zo door want dit lijkt me zooo cool Bedankt. Ik heb een weekje pauze gehouden, ik ga nu door met models maken. De geplande release date is 21 april als het goed is. 'Waves, Twix Als ik jou was zou ik wachten met een release datum, zet eerst een paar models goed in-game en maak wat mooie screens. Maak vervolgens meer dingen en ga dan kijken naar een release datum. Grtz RD Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Als je je mod staande wilt houden, zul je niet zo snel de hoop moeten opgeven (zoals ik een paar posts terug las). Ook moet je niet zomaar dingen schrappen, zoals je al zei: 'Okee er komt geen verhaallijn'. Ik zou als ik jouw was, op één ding focussen, zoals je models en proberen die fatsoenlijk ingame te krijgen. Verder vraag ik me af of je uberhaubt wel eerst dat eilandje gemaakt hebt, want ik zie wel mooi hier een daar een gebouwtje langs komen, maar dat wordt echt niks als je niet begonnen bent met het eiland. Maak een fatsoenlijke plan van aanpak, dan wordt valt je mod sowieso niet snel uitelkaar. Om te beginnen zou ik als ik jou was eerst een fatsoenlijk eilandje maken. Veel succes met deze mod Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.