Jump to content

[WIP] Peek Island [SA]

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat veel mensen niet begrijpen, is dat een total conversion zonder SCM lang zo leuk niet is. Een goede total conversion, is een combi van veel modelling en veel SCM. Waarom? Omdat rondrijden in een stad leuk is, maar al vrij snel heb je het gezien. Een paar uurtjes rijden en klaar, weg mod. Dat is toch niet waar je al die moeite voor wil doen?

Moet je nagaan wat het spel San Andreas was zonder SCM. Alleen maar landschap. En hoogst waarschijnlijk wordt jullie mod een stuk kleiner dan SA!

Naar mijn mening kan je beter een grote mod met alleen SCM maken, dan een grote mod met alleen modelling. Denk dat het eerste een stuk aantrekkelijker is voor de meesten, of in ieder geval langer plezier geeft.

Ik zou dus zeker een deel SCM in je mod doen.

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_PEEKCITY

21

• Revolution-Designer

7

• MFCL

4

• Exoit

4

Geplaatst: (bewerkt)
Wat veel mensen niet begrijpen, is dat een total conversion zonder SCM lang zo leuk niet is. Een goede total conversion, is een combi van veel modelling en veel SCM. Waarom? Omdat rondrijden in een stad leuk is, maar al vrij snel heb je het gezien. Een paar uurtjes rijden en klaar, weg mod. Dat is toch niet waar je al die moeite voor wil doen?

Moet je nagaan wat het spel San Andreas was zonder SCM. Alleen maar landschap. En hoogst waarschijnlijk wordt jullie mod een stuk kleiner dan SA!

Naar mijn mening kan je beter een grote mod met alleen SCM maken, dan een grote mod met alleen modelling. Denk dat het eerste een stuk aantrekkelijker is voor de meesten, of in ieder geval langer plezier geeft.

Ik zou dus zeker een deel SCM in je mod doen.

Ik word in april 14 jaar, dus ik kan de SCM wereld nog niet zo snel ontdekken. Als ik ervoor ga leren volgend jaar dan maak ik een missie dat je met een shamal in de basis moet inbreken.

Voor de rest wordt het geen TC, maar een klein eiland die even groot is als de haven van Los Santos voor Verona beach.

Als je je mod staande wilt houden, zul je niet zo snel de hoop moeten opgeven (zoals ik een paar posts terug las).

Ook moet je niet zomaar dingen schrappen, zoals je al zei: 'Okee er komt geen verhaallijn'.

Ik zou als ik jouw was, op één ding focussen, zoals je models en proberen die fatsoenlijk ingame te krijgen.

Verder vraag ik me af of je uberhaubt wel eerst dat eilandje gemaakt hebt, want ik zie wel mooi hier een daar een gebouwtje langs komen, maar dat wordt echt niks als je niet begonnen bent met het eiland.

Maak een fatsoenlijke plan van aanpak, dan wordt valt je mod sowieso niet snel uitelkaar. Om te beginnen zou ik als ik jou was eerst een fatsoenlijk eilandje maken.

Veel succes met deze mod ^_^

Apple-Mac

Ik wil het net zoals Rockstar als een puzzel in elkaar plaatsen. ^_^

'Waves,

Twix :cya:

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY
Geplaatst:
Ik zie dat het steeds meer voortgang boekt

Ik vind dat de mod pas voortgang boekt wanneer er in-game screens zijn.

Iedereen kan namelijk wel een modeltje maken, maar in-game zetten wordt dan veelte moeilijk!

Ik hoop dat er snel in-game screens komen want ik vind het idee wel leuk! :tu:

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
Ik word in april 14 jaar, dus ik kan de SCM wereld nog niet zo snel ontdekken. Als ik ervoor ga leren volgend jaar dan maak ik een missie dat je met een shamal in de basis moet inbreken.

Voor de rest wordt het geen TC, maar een klein eiland die even groot is als de haven van Los Santos voor Verona beach.

Dan ben ik benieuwd hoeveel mensen je eiland werkelijk downloaden. Er is namelijk niets op te vinden, behalve dan wat nieuw landschap. En als het zo klein is, dan heb je het ook snel wel gezien...

Geplaatst:

Dan ben ik benieuwd hoeveel mensen je eiland werkelijk downloaden. Er is namelijk niets op te vinden, behalve dan wat nieuw landschap. En als het zo klein is, dan heb je het ook snel wel gezien...

Ik ga vandaag weer beginnen. Ik ga eerst proberen om een COL bestand werkend te krijgen, anders probeer ik CollEditor van Steve-M.

'Waves,

Twix :cya:

Geplaatst:

Hallo ik ben redelijk goed in het ingame zetten van moddelen.

ik werk zelf met sketchup 7 en 3ds max 7

dus als je nog hulp nodig bent ik wil wel helpen.

johan

Geplaatst:
Hallo ik ben redelijk goed in het ingame zetten van moddelen.

ik werk zelf met sketchup 7 en 3ds max 7

dus als je nog hulp nodig bent ik wil wel helpen.

johan

Deze mod loopt niet echt meer lekker. :N

Geplaatst:

Op verzoek van topicstarter het topic afgesloten.....zodra men nieuwe activiteiten gaat ontplooien volgt de feestelijke heropening :Y

• 2 maanden later...
Geplaatst:
PARTY :bier:

Welkom op de feestelijk opening :)

Jej! Laten we hopen dat Gmax een betere uitweg heeft dan 3dsMax! :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...