Revolution-Designer Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Nu wel ingame screens? Geef me nog een paar daagjes, eerst Gmax uitvogelen. Tip: Volg wat van mijn tutorials! >Tutorial 1< >Tutorial 2< >Tutorial 3< Succes! Grtz RD Reageren
MFCL Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Dit topic weer openen was een grote fout... Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Dit topic weer openen was een grote fout... Wel nee, ik ben met het kantoor interieur bezig in SketchUp. Deze doe ik dan weer naar 3dsMax exporteren. En dan ga ik het nog eens proberen want nu weet ik wel wat meer. Geloof me de screenshots zijn op vrijdag online, ben ook bezig met het GTA: Peek Island logootje. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Dit topic weer openen was een grote fout... Wel nee, ik ben met het kantoor interieur bezig in SketchUp. Deze doe ik dan weer naar 3dsMax exporteren. En dan ga ik het nog eens proberen want nu weet ik wel wat meer. Geloof me de screenshots zijn op vrijdag online, ben ook bezig met het GTA: Peek Island logootje. Screens van sketchup of 3ds max zeker? Wil je echt indruk maken ga dan dingen in-game zetten en plaats daar screens van. Reageren
MFCL Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Ja idd... lees gewoon wat tuts over ingamezetten... het is niet zo moeilijk hoor Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ja idd... lees gewoon wat tuts over ingamezetten... het is niet zo moeilijk hoor Dat heeft ook te maken met mijn eigen game: GTT -- Peek City [/td][td][/td][td][/td][td] Reageren
MFCL Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ineens valt me er een enorme FAIL op... Niet heel erg klein hoor neeeeuuuj Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 De topic starter had inderdaad de eerlijke grootte erbij moeten vermelden, zoals ik gedaan heb bij mijn mod (klik), waarvan ik al in de topictitel aangaf dat het een kleine mod was. Dit zorgt er nu alleen maar voor dat de mod naar beneden zakt. Ouch...je bent niet zo goed bezig. Apple-Mac Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Laatste update (big bump!) Peek Island is nog lang niet dood, binnenkort pak ik het werk op met het eiland weer en her-ontwerp ik alles. Ik heb alleen handige tools nodig voor terrein rendering, en hoe ik in SketchUp de textures recht op de gebouwen krijg. En de converter tools om ze in GTA:SA te krijgen want ik ga Gmax gebruiken. Ik zal in de mei vakantie beginnen i.v.m met het afmaken van huiswerk en sportdag op school deze laatste week. Waves, Dennis Bewerkt: 24 april 2010 door GTA_PEEKCITY Reageren
Twister24 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Laatste update (big bump!) Peek Island is nog lang niet dood, binnenkort pak ik het werk op met het eiland weer en her-ontwerp ik alles. Ik heb alleen handige tools nodig voor terrein rendering, en hoe ik in SketchUp de textures recht op de gebouwen krijg. En de converter tools om ze in GTA:SA te krijgen want ik ga Gmax gebruiken. Ik zal in de mei vakantie beginnen i.v.m met het afmaken van huiswerk en sportdag op school deze laatste week. Waves, Dennis KUTGW en maak er iets moois van. Blijf doorgaan, geef niet op en het belangrijkste, doe niet 5 dingen tegelijk! Niet dat ik het ga installeren, want ik heb geen GTA SA. Ik houdt het wel in de gaten natuurlijk Reageren
game~skater Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Damn, dit is zeker veel beter dat deze mod door gaat! Ik volgde deze mod eerst altijd op de voet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.