Jump to content

[WIP] Peek Island [SA]

Recommended Posts

• 3 weken later...
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_PEEKCITY

21

• Revolution-Designer

7

• MFCL

4

• Exoit

4

Geplaatst:
Dit topic weer openen was een grote fout... :N

Wel nee, ik ben met het kantoor interieur bezig in SketchUp. Deze doe ik dan weer naar 3dsMax exporteren. En dan ga ik het nog eens proberen want nu weet ik wel wat meer. Geloof me de screenshots zijn op vrijdag online, ben ook bezig met het GTA: Peek Island logootje. :puh:

Geplaatst:
Dit topic weer openen was een grote fout... :N

Wel nee, ik ben met het kantoor interieur bezig in SketchUp. Deze doe ik dan weer naar 3dsMax exporteren. En dan ga ik het nog eens proberen want nu weet ik wel wat meer. Geloof me de screenshots zijn op vrijdag online, ben ook bezig met het GTA: Peek Island logootje. :puh:

Screens van sketchup of 3ds max zeker?

Wil je echt indruk maken ga dan dingen in-game zetten en plaats daar screens van.

Geplaatst:
Ja idd... lees gewoon wat tuts over ingamezetten... het is niet zo moeilijk hoor

Dat heeft ook te maken met mijn eigen game: GTT -- Peek City

Peek_City11.png[/td][td]Peek_City12.png[/td][td]Peek_City13.png[/td][td]Peek_City14.png

Geplaatst:

De topic starter had inderdaad de eerlijke grootte erbij moeten vermelden, zoals ik gedaan heb bij mijn mod (klik), waarvan ik al in de topictitel aangaf dat het een kleine mod was.

Dit zorgt er nu alleen maar voor dat de mod naar beneden zakt. Ouch...je bent niet zo goed bezig.

Apple-Mac

• 11 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Laatste update (big bump!)

Peek Island is nog lang niet dood, binnenkort pak ik het werk op met het eiland weer en her-ontwerp ik alles. Ik heb alleen handige tools nodig voor terrein rendering, en hoe ik in SketchUp de textures recht op de gebouwen krijg. En de converter tools om ze in GTA:SA te krijgen want ik ga Gmax gebruiken.

Ik zal in de mei vakantie beginnen i.v.m met het afmaken van huiswerk en sportdag op school deze laatste week. :)

Waves,

Dennis

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY
Geplaatst:

Laatste update (big bump!)

Peek Island is nog lang niet dood, binnenkort pak ik het werk op met het eiland weer en her-ontwerp ik alles. Ik heb alleen handige tools nodig voor terrein rendering, en hoe ik in SketchUp de textures recht op de gebouwen krijg. En de converter tools om ze in GTA:SA te krijgen want ik ga Gmax gebruiken.

Ik zal in de mei vakantie beginnen i.v.m met het afmaken van huiswerk en sportdag op school deze laatste week. :)

Waves,

Dennis

KUTGW en maak er iets moois van. Blijf doorgaan, geef niet op en het belangrijkste, doe niet 5 dingen tegelijk!

Niet dat ik het ga installeren, want ik heb geen GTA SA. Ik houdt het wel in de gaten natuurlijk :sigaar:

Geplaatst:

Damn, dit is zeker veel beter dat deze mod door gaat! :D

Ik volgde deze mod eerst altijd op de voet. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...