NickyHendriks Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb met een programma die op me telefoon zit een ringtone gemaakt. HEt is in .mid maar waarmee moet ik het openen eigenlijk :$ Dit is de downloadlink: http://upload.gaming-freak.nl/uploader...action=download .wav versie: http://upload.gaming-freak.nl/uploader...action=download Bewerkt: 20 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik kan hem niet openen in WMP.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik kan hem niet openen in WMP.. Daarom ga ik het morgen eens converteren naar .mp3 of weet je een ander formaat dat goed is? Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Kan een .mid bestand wel naar .mp3 geconverteerd worden?? Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik vindt het maar een hyper en chaotisch muziekje. Maar het heeft toch ook wel weer iets. Alleen je gebruikt te veel 'instrumenten', daardoor lijken het wel 4 muziekjes door elkaar. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Kan een .mid bestand wel naar .mp3 geconverteerd worden?? ik heb hier een converter gedownload op het internetIk zal het op moeten nemen willen we het openen als .mp3. Of je zet het liedje op je telefoon. Maar dan moet je het afluisteren als je een ringtone kiest volgens mij Ik vindt het maar een hyper en chaotisch muziekje. Maar het heeft toch ook wel weer iets. Alleen je gebruikt te veel 'instrumenten', daardoor lijken het wel 4 muziekjes door elkaar. Ok.... Waarmee speel je het af dan http://gaming-freak.nl/uploads/Uploads-zamg/Song-release.wav Bewerkt: 19 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Kan een .mid bestand wel naar .mp3 geconverteerd worden?? ik heb hier een converter gedownload op het internetIk zal het op moeten nemen willen we het openen als .mp3. Of je zet het liedje op je telefoon. Maar dan moet je het afluisteren als je een ringtone kiest volgens mij Ik vindt het maar een hyper en chaotisch muziekje. Maar het heeft toch ook wel weer iets. Alleen je gebruikt te veel 'instrumenten', daardoor lijken het wel 4 muziekjes door elkaar. Ok.... Waarmee speel je het af dan Quicktime. Die kan .mid afspelen blijkbaar. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Kan een .mid bestand wel naar .mp3 geconverteerd worden?? ik heb hier een converter gedownload op het internetIk zal het op moeten nemen willen we het openen als .mp3. Of je zet het liedje op je telefoon. Maar dan moet je het afluisteren als je een ringtone kiest volgens mij Ik vindt het maar een hyper en chaotisch muziekje. Maar het heeft toch ook wel weer iets. Alleen je gebruikt te veel 'instrumenten', daardoor lijken het wel 4 muziekjes door elkaar. Ok.... Waarmee speel je het af dan Quicktime. Die kan .mid afspelen blijkbaar. Nu is het en wav-formaat dus moet het ook kunnen in WMP Reageren
FerryN Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Op zich leuk liedje, maar de overgangen zijn wel wat slechter vind ik zelf. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Op zich leuk liedje, maar de overgangen zijn wel wat slechter vind ik zelf. Daar kan ik nog altijd aan werken Maar de mogelijkheden in het prog dat ik gebruik (op me telefoon) zijn beperrkt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Ik ben bezig met een nieuwe tone Ik zal straks een download geven. Ik denk vanavond wel klaar te zijn. Ik geef geen tijd Download van de WIP Version: http://upload.gaming-freak.nl/uploader/ind...action=download Bewerkt: 20 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.