Jump to content

zitten roepen dansen enzo


mrtuning

Recommended Posts

klik hier

hoe doe je die dingen zo als zitten enzo ? ja ik weet. dat dat. pak een mod is. maar draag gaat niet om.

kan iemand uitleggen? ik bedoel in singelplayer he. want ik zie voetganges ook zitten op bankje enzo

Bewerkt: door mrtuning
Link to comment
Delen op andere websites

Die vraag is zo te zien al eerder gesteld:

Grizlis89 (1 jaar geleden): "how you get a driver who drives your car? "

gtaellisn (1 jaar geleden) "As mentioned before Vice Studios its a mod for vice city really cool :) "

giggityman123 (3 weken geleden) "whats the conrtol to get in the passenger seat? like (control) + (control) "

gtaellisn (3 weken geleden) "you have to create another tommy then press Shift n to get him to get in as a driver and Shift , to get in as passanger im not sure i havent used it for so long just read the readme file it tells you everything. "

De mod heet Vice Studios en kun je hier downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik snap er geen hol van :duh:
Je kunt toch lezen neem ik aan? Er is dus een programma, genaamd Vice Studios, dat je mogelijkheden verschaft om dit soort filmpjes in elkaar te zetten. Wanneer je die tool gedownload en geïnstalleerd hebt, moet je een bepaalde toetsencombinatie indrukken om je personage te laten zitten. Dus als jij dit ook wilt realiseren moet je het volgende doen: download het programma, lees readme.txt helemaal door en volg de instructies die er staan om het te kunnen gebruiken. Dan moet je ingame op die toetsencombinatie drukken en klaar is mrtuning.
Link to comment
Delen op andere websites

ja ik snap er geen hol van :duh:
Je kunt toch lezen neem ik aan? Er is dus een programma, genaamd Vice Studios, dat je mogelijkheden verschaft om dit soort filmpjes in elkaar te zetten. Wanneer je die tool gedownload en geïnstalleerd hebt, moet je een bepaalde toetsencombinatie indrukken om je personage te laten zitten. Dus als jij dit ook wilt realiseren moet je het volgende doen: download het programma, lees readme.txt helemaal door en volg de instructies die er staan om het te kunnen gebruiken. Dan moet je ingame op die toetsencombinatie drukken en klaar is mrtuning.

ja maar.

1 het is engels (dat snap ik nog)

2 als ik de toetsen in druk heeft het geen efect

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de toetsencombinatie niet werkt, komt hoogstwaarschijnlijk doordat je de mod niet goed geïnstalleerd hebt. Bij de mod zit een README.txt bestand, waar onder nummertje 3) een uitleg staat van hoe je de mod moet installeren. Als je dat te veel tekst vindt, kun je ook nog in QUICKSTART.txt kijken voor een verkorte uitleg over hoe je snel aan de slag kunt met deze mod. Het komt er eigenlijk op neer dat je de ASI plugin in de GTA VC map moet zetten (C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/). Het is me niet helemaal duidelijk of de ASI plugin gelijk door de .exe gelezen wordt eigenlijk. Ik weet dat er voor San Andreas een 'ASI plugin loader' bestaat waarmee je dit soort plugins daadwerkelijk ingame kunt gebruiken, maar ik weet niet precies hoe dat allemaal zit. Verder moet je erop letten dat je een NEW GAME start. Wanneer je een gebruikte savefile laadt schijnt het niet te werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...