Jump to content

Duiven afknallen


Mr CJ

Recommended Posts

Hoi

Ik ben eens begonnen met die duieven af te schieten met behulp van een kaart op wikigta.

Maar besta er zo geen slimme kaart (progamma of eender wat) als je een duif afschiet, dat die plaatsaanduiding wegvalt.

Want nu ben je soms op zoek naar een duif die je al gedaan hebt, zonder je dat weet.

JA ik weet, een kaartje afprinten en aanduiden kan ook.. maar zo toch gemakkelijker zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi

Ik ben eens begonnen met die duieven af te schieten met behulp van een kaart op wikigta.

Maar besta er zo geen slimme kaart (progamma of eender wat) als je een duif afschiet, dat die plaatsaanduiding wegvalt.

Want nu ben je soms op zoek naar een duif die je al gedaan hebt, zonder je dat weet.

JA ik weet, een kaartje afprinten en aanduiden kan ook.. maar zo toch gemakkelijker zijn

neem de 2 pics met de duifen op een (als je dat op een extra computer ) and gebruik het in paint elke keer . als je het spel begin en duif vind zo kan aanvinken , inkleuren en bewerk zo de pic voor die game en zo voor elke andere game die restart of al hellemaal kompleet heb gedaan dus bewaar de eerst 2 pics om het elke weer te gebruiken met een volgende game en save ze onder de game nummer van de save game ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Bij sa had ik ook een kaartje afgeprint.

Ik was nadien ook op werkvakantie, en had men ps2 meegenomen.

Toen wad er iemand die een zo een oester al aanduide zonder het te vinden, dus kon ik terug alles afzoeken :-)

Vind het jammer dat op de het tw@t zo geen slimme kaart is

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik vind ze onhandig. Op sommige plekken zitten meer vogels. En met die kaart weet ik ook niet waar ik moet kijken. Het handigste is dat je filmpjes op youtube zoekt ;). Dat is het makkelijkst.

ach dat valt wel mee zijn maar 4a 5 plekken met 2x keer een duif en 1 keer 6 duifen

anders die pics uitprinten een plasticlagje er over een een afwasbare stift gebruiken om ze zo aan te

vinken/markeeren en zo dat steeds kan wissen

Link to comment
Delen op andere websites

Enkel wat afstrepen met Paint vind ik verschrikkelijk onhandig. Sommigen zitten dan op elkaar waardoor je eentje overslaat waardoor je ze allemaal 2x mag doen. En dat willen we natuurlijk graag, geen 200 maar 400 duiven opzoeken. :Y

Het handigste vind ik zelf dat je met behulp van screenshots en een klein simpel kaartje ze allemaal doet (op nummer dus). Op die manier (als je het goed doet) is het haast onmogelijk om er nog een te vergeten op de een of andere manier.

Mvg,

Hackman

Link to comment
Delen op andere websites

De echte gtaforummer haalt alles van wikigta.nl natuurlijk.

Anyway: Volgens mij is ouderwets bips omcirkelen nog gewoon het beste. Ik weet wel zeker dat zoon kaart als jij bedoelt niet bestaat. Voor de pc versie is er een kleine mogelijkheid maar het is hoogst-onwaarschijnlijk dat iemand zoiets al heeft gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in GTA IV naar een Internet Café gaat, dan ga je achter de Computer. Dan typ je in: www.whattheydonotwantyoutoknow.com :) Dan kom je op een site waar veel vindplaatsen staan o.a. ook de duiven (Flying Rats). ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in GTA IV naar een Internet Café gaat, dan ga je achter de Computer. Dan typ je in: www.whattheydonotwantyoutoknow.com :) Dan kom je op een site waar veel vindplaatsen staan o.a. ook de duiven (Flying Rats). ;)

Ja, die kennen we allemaal al hoor :-)

Maar dat zou nu juist prachtig zijn, als je al duiven gedaan hebt dat die markering wegvalt, en hetzelfde met de stuntjups

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het probleem dat ik 199 duiven gehad heb, maar ik mis er nog een. Ik heb het lijstje van WikiGTA uitgeprint en alles naukeurig afgestreept. Ik heb alle plaatsen gehad, en alle punten afgestreept, maar helaas kom ik er dus nog steeds een te kort. Ik heb op het kaartje op WikiGTA ook een aantal foutjes gevonden, maar die zijn inmiddels bijwerkt.

Ik heb echt geen zin om alle 200 plaatsen nog een keer langs te gaan, dus helaas laat ik het hier maar bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het probleem dat ik 199 duiven gehad heb, maar ik mis er nog een. Ik heb het lijstje van WikiGTA uitgeprint en alles naukeurig afgestreept. Ik heb alle plaatsen gehad, en alle punten afgestreept, maar helaas kom ik er dus nog steeds een te kort. Ik heb op het kaartje op WikiGTA ook een aantal foutjes gevonden, maar die zijn inmiddels bijwerkt.

Ik heb echt geen zin om alle 200 plaatsen nog een keer langs te gaan, dus helaas laat ik het hier maar bij.

de duif die niet op de kaart staat kan je vinden op (acter industrail park dichtbij de scheep wraak) ( bij red wing ave)

waar je die duif (74) van deze site ) op die rand moet doden bij de water kant iets terug heb je afgebroken huis in de grond zitten en die duif zit op een muurtje

waardieduifzitdienietaatf1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...