FireFighter Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Hallo, Als je op de Mule vrachtwagen kijkt, zie je Alpha Mail staan. Alpha mail staat voor een postbedrijf in GTA IV maar betekend ook het ''alfamannetje''. Sorry dat ik geen screen heb. Ik kan het nergens vinden en zelf maken is ook geen optie aangezien ik geen camera heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Haha, wel leuk. Als je een screen kan maken, maak er dan ff. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Huh, wat bedoel je? Mail betekent niet mannetje hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Je spreek Alpha mail hetzelfde uit als Alpha Male. Alpha male betekent het dus wel. Maar ik heb hem ook al eerder gezien inderdaad. Dat was in Bohan. Ik had wel verwacht dat hij al bekend was Maar in ieder geval goed gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Het is idd, Alfa Male. Maar Alfa Mail betekent dan Opperpostbode denk ik. " Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Bedankt Visser23. Nogmaals geef ik mijn excuus i.v.m met geen screen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.