cuijk-terreur Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 dit is de missie met de trein. Hierbij krijg ik het laatse poppetje steeds nie dood omdat de trein dan naar het andre land gaat en ik dus nie erder kan. wie kan mij hierbij helpen. mvg cuijk-terreur Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Ik heb deze missie zelf als vrij makkelijk ervaren, maar je bent klaarblijkelijk niet de enige die problemen heeft met deze missie. Wat veel mensen verkeerd doen, is het direct naast de trein gaan rijden. Big Smoke kan de Vagos dan niet goed onder vuur nemen, wat er vaak voor zorgt dat je de missie (net) niet haalt. Bewaar genoeg afstand, en concentreer je vooral op de route, aangezien er op een bepaald moment ook een trein aankomt op het spoor waar je rijdt. Bekijk filmpje eens om te zien hoe je het 't beste kunt aanpakken. Zoals je op filmpje kunt zien, is er ook nog een makkelijkere manier om de Vagos op tijd te doden, al vergt dit voor sommige spelers misschien wat oefening. Kom je er daarna nog niet uit, dan kun je altijd nog deze pagina op WikiGTA raadplegen.Veel succes! Bewerkt: 19 januari 2009 door Silverbyte Reageren
thepowerbass Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik snap best dat je vast zit bij die missie. Hij is vrij moeilijk. Enkele tips: Neem genoeg afstand van de trein. Big smoke is geen goede schutter en als je te dichtbij rijdt schiet hij tegen de trein. Schiet in ieder geval 2 vagos dood voor de trein de eerste tunnel nadert. Succes Reageren
TommyGunz Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Hou afstand. Als er een auto op het pad ligt moet je iets naar de trein gaan. Ga direct daarna weer terug om Smoke verder te laten schieten. Bij de eerste tegemoetkomende trein moet je daar rechts van gaan (dus naast het spoor eigenlijk). In de tunnel blijf je nog steeds zo veel mogelijk aan de buitenkant. Na de tunnel ga je het zandweggetje op, en die blijf je volgen maar ga niet over de brug. Blijf dicht bij de van het pad, zodat Smoke nog steeds kan schieten. Bij de volgende tunnel herhaal je het. Blijf na de 2de tunnel weer rechts op de rails, en je zou ongeveer op de laatste brug de Vagos dood moeten hebben. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Als je de Cheat Drive-by gebruikt kun je zelf richten. Maar je kan ook beter iets achter het Wagonnetje rijden waar de Vagos gangleden op staan. Dan kan Big Smoke hun beter raken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.