Jump to content

Brandweer in GTA IV


Grillo

Recommended Posts

Hey :cya:

Heb een vraagje over de brandweer in GTA IV. In Broker is er ergens een brandweerkazerne waar brandweermannetjes rondlopen, maar ik heb er nog nooit een brandweerwagen zien staan :N

En als ik auto's in de fik laat schieten en doe ontploffen, dan heb ik nog nooit de brandweer zien komen.

Bestaan er eigenlijk wel brandweerwagens in GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan zeker brandweerwagens in Grand Theft Auto IV, hier kan je een screen vinden van de Fire Truck.

Als je er zelf eens één wilt zien kan je ook 911 bellen (pijltje 2 keer omhoog, 911, bellen) en dan de brandweer selecteren. Dan zal er een brandweerwagen naar je toekomen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hey :cya:

Heb een vraagje over de brandweer in GTA IV. In Broker is er ergens een brandweerkazerne waar brandweermannetjes rondlopen, maar ik heb er nog nooit een brandweerwagen zien staan :N

En als ik auto's in de fik laat schieten en doe ontploffen, dan heb ik nog nooit de brandweer zien komen.

Bestaan er eigenlijk wel brandweerwagens in GTA IV?

Mocht je graag in een brandweerwagen zitten en als je de PC-versie hebt dan kan je altijd een carspawner gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey :cya:

Heb een vraagje over de brandweer in GTA IV. In Broker is er ergens een brandweerkazerne waar brandweermannetjes rondlopen, maar ik heb er nog nooit een brandweerwagen zien staan :N

En als ik auto's in de fik laat schieten en doe ontploffen, dan heb ik nog nooit de brandweer zien komen.

Bestaan er eigenlijk wel brandweerwagens in GTA IV?

Mocht je graag in een brandweerwagen zitten en als je de PC-versie hebt dan kan je altijd een carspawner gebruiken.

Weet je wat wel leuk is... Een granaat bij zo'n brandweergarage naar binnen smijten. Komt het hele brandweerkorps achter je aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey :cya:

Heb een vraagje over de brandweer in GTA IV. In Broker is er ergens een brandweerkazerne waar brandweermannetjes rondlopen, maar ik heb er nog nooit een brandweerwagen zien staan :N

En als ik auto's in de fik laat schieten en doe ontploffen, dan heb ik nog nooit de brandweer zien komen.

Bestaan er eigenlijk wel brandweerwagens in GTA IV?

Mocht je graag in een brandweerwagen zitten en als je de PC-versie hebt dan kan je altijd een carspawner gebruiken.

Weet je wat wel leuk is... Een granaat bij zo'n brandweergarage naar binnen smijten. Komt het hele brandweerkorps achter je aan.

lol :D

moet ik eens proberen, en dan vol met brandweerwagens zetten via men carspawner :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven: denk het ook niet. :N wat wel erg jammer is dat ze die functie van de brandweer eruit hebben gehaald.

-------------

Er is hier (meest linkse) ook een kazerne met 4 wagens alleen weet ik niet of die er alle vier altijd staan.

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven: denk het ook niet. :Nwat wel erg jammer is dat ze die functie van de brandweer eruit hebben gehaald.

-------------

Er is hier (meest linkse) ook een kazerne met 4 wagens alleen weet ik niet of die er alle vier altijd staan.

dat vind ik inderdaad ook een beetje onozel :duh: .

komt ie effe aanrijden en is ie dan weer weg ...

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Hey :cya:

Heb een vraagje over de brandweer in GTA IV. In Broker is er ergens een brandweerkazerne waar brandweermannetjes rondlopen, maar ik heb er nog nooit een brandweerwagen zien staan :N

En als ik auto's in de fik laat schieten en doe ontploffen, dan heb ik nog nooit de brandweer zien komen.

Bestaan er eigenlijk wel brandweerwagens in GTA IV?

Mocht je graag in een brandweerwagen zitten en als je de PC-versie hebt dan kan je altijd een carspawner gebruiken.

Met cheats kun je geen Brandweerwagen spawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een carspawner (ja, zelfs ik weet het) is een programma waarmee je auto's met een shortkey of een klik kunt laten spawnen in het spel (eigenlijk dus zoals de naam zegt).

BTW: Het werkt alleen met PC naar mijn weten

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...