Grillo Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Hey Heb een vraagje over de brandweer in GTA IV. In Broker is er ergens een brandweerkazerne waar brandweermannetjes rondlopen, maar ik heb er nog nooit een brandweerwagen zien staan En als ik auto's in de fik laat schieten en doe ontploffen, dan heb ik nog nooit de brandweer zien komen. Bestaan er eigenlijk wel brandweerwagens in GTA IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Er bestaan zeker brandweerwagens in Grand Theft Auto IV, hier kan je een screen vinden van de Fire Truck. Als je er zelf eens één wilt zien kan je ook 911 bellen (pijltje 2 keer omhoog, 911, bellen) en dan de brandweer selecteren. Dan zal er een brandweerwagen naar je toekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Er is ook een vaste vindplaats voor een brandweerwagen. Zo hoef je niet te bellen. Hier is een brandweerwagen te vinden. Hij zit niet op de snelweg, maar eronder! Denk daar dus wel om. Als het goed is staat hij naast de kazerne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Hey Heb een vraagje over de brandweer in GTA IV. In Broker is er ergens een brandweerkazerne waar brandweermannetjes rondlopen, maar ik heb er nog nooit een brandweerwagen zien staan En als ik auto's in de fik laat schieten en doe ontploffen, dan heb ik nog nooit de brandweer zien komen. Bestaan er eigenlijk wel brandweerwagens in GTA IV? Mocht je graag in een brandweerwagen zitten en als je de PC-versie hebt dan kan je altijd een carspawner gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bndbendo Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Hey Heb een vraagje over de brandweer in GTA IV. In Broker is er ergens een brandweerkazerne waar brandweermannetjes rondlopen, maar ik heb er nog nooit een brandweerwagen zien staan En als ik auto's in de fik laat schieten en doe ontploffen, dan heb ik nog nooit de brandweer zien komen. Bestaan er eigenlijk wel brandweerwagens in GTA IV? Mocht je graag in een brandweerwagen zitten en als je de PC-versie hebt dan kan je altijd een carspawner gebruiken. Weet je wat wel leuk is... Een granaat bij zo'n brandweergarage naar binnen smijten. Komt het hele brandweerkorps achter je aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Hey Heb een vraagje over de brandweer in GTA IV. In Broker is er ergens een brandweerkazerne waar brandweermannetjes rondlopen, maar ik heb er nog nooit een brandweerwagen zien staan En als ik auto's in de fik laat schieten en doe ontploffen, dan heb ik nog nooit de brandweer zien komen. Bestaan er eigenlijk wel brandweerwagens in GTA IV? Mocht je graag in een brandweerwagen zitten en als je de PC-versie hebt dan kan je altijd een carspawner gebruiken. Weet je wat wel leuk is... Een granaat bij zo'n brandweergarage naar binnen smijten. Komt het hele brandweerkorps achter je aan. lol moet ik eens proberen, en dan vol met brandweerwagens zetten via men carspawner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Ik heb een vraagje. Als je op de pc de brandweer belt, doen ze dan wel wat als er brand is want op de consoles is dat niet zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) @ hierboven: denk het ook niet. wat wel erg jammer is dat ze die functie van de brandweer eruit hebben gehaald. ------------- Er is hier (meest linkse) ook een kazerne met 4 wagens alleen weet ik niet of die er alle vier altijd staan. Bewerkt: 19 januari 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) @ hierboven: denk het ook niet. wat wel erg jammer is dat ze die functie van de brandweer eruit hebben gehaald.------------- Er is hier (meest linkse) ook een kazerne met 4 wagens alleen weet ik niet of die er alle vier altijd staan. dat vind ik inderdaad ook een beetje onozel . komt ie effe aanrijden en is ie dan weer weg ... Bewerkt: 20 januari 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Hey Heb een vraagje over de brandweer in GTA IV. In Broker is er ergens een brandweerkazerne waar brandweermannetjes rondlopen, maar ik heb er nog nooit een brandweerwagen zien staan En als ik auto's in de fik laat schieten en doe ontploffen, dan heb ik nog nooit de brandweer zien komen. Bestaan er eigenlijk wel brandweerwagens in GTA IV? Mocht je graag in een brandweerwagen zitten en als je de PC-versie hebt dan kan je altijd een carspawner gebruiken. Met cheats kun je geen Brandweerwagen spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Met cheats kun je geen Brandweerwagen spawnen. Kom op zeg. Even lezen. Hij zegt 'met carspawner'. En vraag alsjeblieft niet wat dát is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Modificatie dus. :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Een carspawner (ja, zelfs ik weet het) is een programma waarmee je auto's met een shortkey of een klik kunt laten spawnen in het spel (eigenlijk dus zoals de naam zegt). BTW: Het werkt alleen met PC naar mijn weten Bewerkt: 20 januari 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Ok, weer wat geleerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stano666 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Waardeloze wagen je ken er niks mee ! , ambulance ook al niet ! , jammer , speitig , ik w8 op de voldoende gta hopelijk kun je daar meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.