Pmixer Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 He. Ik heb al een,, Nou,, ik denk 4 maanden Velgen in mijn Gta.. Alleen.. Ze werken alleen in TransFender en niet in Wheels Arch angels en Loco nogwat. Kan iemand mij helpen of heeft iemand een andere pack met Vette velgen die het wel in elke tune shop doen? Pmixer Reageren
Beagle Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 He.Ik heb al een,, Nou,, ik denk 4 maanden Velgen in mijn Gta.. Alleen.. Ze werken alleen in TransFender en niet in Wheels Arch angels en Loco nogwat. Kan iemand mij helpen of heeft iemand een andere pack met Vette velgen die het wel in elke tune shop doen? Pmixer Hoe bedoel je "werken niet"? Dat het vastloopt? Dan heb je waarschijnlijk de rims verkeert geïnstalleerd, probeer het nog eens te doen volgens de handleiding. Reageren
Pmixer Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 xD neeh heb al 2x geinstalleerd zijn maar denk ik ff denken 8 rimms ofzo maar misschien weet je een ander pack die t wel doet? Met meerdere velgen bij allerlei andere shops? Reageren
Beagle Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 xD neeh heb al 2x geinstalleerd zijn maar denk ik ff denken 8 rimms ofzo maar misschien weet je een ander pack die t wel doet?Met meerdere velgen bij allerlei andere shops? >Hier< heb je er eentje, van JVT Reageren
Pmixer Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 eigenlijk zocht ik mooie velgen (sorry) Maar toch bedankt.. Heeft iemand of jij nog andere? Reageren
Beagle Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 eigenlijk zocht ik mooie velgen (sorry)Maar toch bedankt.. Heeft iemand of jij nog andere? Waarom zoek je zelf niet even op GTAInside.com, GTAGarage.com, of zelfs Google.nl? Reageren
Pmixer Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 heb al wat gevonden maar ik wil graag mods hebben die GOED zijn ,,, dus meestal als ze iets sturen is het wel goed Reageren
Pmixer Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Omg, K heb al een paar x gezegd ; Ik Kan Niet kiezen.. dus DAAROM vraag ik JULLIE welke JULLIE het BESTE vinden... Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ga ze zelf uit proberen, je neemt gewoon van elke mod een aantal mooie en die installeer je dan. Dat wij je links moeten sturen voor welke goed zijn betekent alleen al dat jij niet gezocht hebt. Zo Ja -> Post dan de links naar je keuzes eens... Beagle heeft zojuist al velgen gepost die hij mooi vind, dus als je onze mening wilt download je die toch, want dat is Beagles mening. Reageren
Pmixer Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 -.-" Omg, Wat jij wil ik zoek ze wel weer op.. ik heb gezocht ik heb op gta inside en gta worldmods gekeken en nmee ik sla niet van elke pagina de naam op in me favo's Reageren
Beagle Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 -.-"Omg, Wat jij wil ik zoek ze wel weer op.. ik heb gezocht ik heb op gta inside en gta worldmods gekeken en nmee ik sla niet van elke pagina de naam op in me favo's Vraag het >hier< eens. Mijn reactie was puur tegenover jou bump "iemand?", en het onderwerp daar van was "Weet iemand nog leuke velgen". Dan is het logisch dat niemand daar veel moeite gaat doen om zijn mooiste velgen op te zoeken. Dus je zal toch moeten begrijpen, dat de dingen die je zélf kan doen ook zelf móét doen. Reageren
Pmixer Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Misschien dat IEMAND ze wel weet en misschien die site nog weet.. Omfg... Reageren
Evan Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Gast, rustig! Misschien vind je dit wat? Ik gebruik hem zelf ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.