MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hallo forummertjes. Telkens als ik een filmpje(Youtube!!!) wil bekijken met Firefox, dan krijg ik op het forum zelf een leeg wit vierkant te zien. Op de site van Youtube krijg ik deze melding: Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player. 1: Ik weet helemaal niet wat JavaScript is, ik heb het dan ook nooit uitgeschakeld. 2: M'n Flash Play is 'up to date', maar voor de zekerheid eens geherinstalleerd, natuurlijk zonder succes. Wat is het grappige eraan? Met de IE-Tab of IE zelf kan ik de filmpjes wel bekijken. Natuurlijk wil ik snel surfen, dus wil ik surfen met Firefox. Kan iemand me helpen met die filmpjes? Alvast bedankt. Mvg, MegaPilot. Reageren
ikt Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Ja, iedereen kan FireFox benadelen omdat ze niet weten hoe alles in elkaar steekt. IE heeft alles al voorgeïnstalleerd. Joehoe. Lekkere spyware heeft vrije toegang. Jottem. Kijk eens bij tools -> options -> content. daar moet je bij 'Enable Java' en 'Enable Javascript' een vinkje hebben. ALs je dat al hebt kun je je Java updaten. http://java.com/en/ Flash player kun je opnieuw updaten, het kan zijn dat je de foute versie hebt gedownloaded in je haast. Gewoon op de site van Flash gaan en volg dan de aanwijzingen voor FireFox. En aangezien je niet weet wat Java/Javascript is neem ik aan dat je geen NoScript als plugin hebt, dus daar hoeft niets over te wordne uitgelegd. Bewerkt: 19 januari 2009 door ikt Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ja, iedereen kan FireFox benadelen omdat ze niet weten hoe alles in elkaar steekt. IE heeft alles al voorgeïnstalleerd. Joehoe. Lekkere spyware heeft vrije toegang. Jottem.Kijk eens bij tools -> options -> content. daar moet je bij 'Enable Java' en 'Enable Javascript' een vinkje hebben. ALs je dat al hebt kun je je Java updaten. http://java.com/en/ En aangezien je niet weet wat Java/Javascript is neem ik aan dat je geen NoScript als plugin hebt, dus daar hoeft niets over te wordne uitgelegd. Ik heb dit probleem nooit gehad bij Firefox, alleen als de tijdelijke bestanden iets over de 50 MB zijn, dan moet ik m'n PC opruimen met een Cleaner om de filmpjes weer te laten zien op het forum(op Youtube kan ik ze dan gewoon afspelen. Kan je btw die uitleg over Tools in het Nederlands zetten? Ik heb namelijk een gewone Nederlandse versie. Tools betekent 'gereedschap', en dat zie ik nergens staan. Bedankt voor je reactie. Reageren
ikt Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Tools (Engels) staat tussen Bookmarks (Bladwijzers) en Help bij mij Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Tools (Engels) staat tussen Bookmarks (Bladwijzers) en Help bij mij Bij mij staat er niks. Ik heb toevallig dit gevonden: Alles stond dus al aangevinkt, maar toch zie ik de filmpjes niet. Bedankt voor je reactie. Reageren
ikt Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Vreemd. Flash nog eens updaten? FireFox updaten en dan pas Flash updaten Bewerkt: 19 januari 2009 door ikt Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) M'n Firefox was up to date, dus een herinstallatie leek de enige oplossing. Helaas, ik zie de filmpjes nog altijd niet. M'n Flash Player heb ik zoals je al vermeldde erna geüpdate, weer zonder succes. Bedankt voor je reactie. Bewerkt: 19 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Hackman Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik vind alsnog een beetje vreemd dat jij zoveel problemen hebt met Firefox. Ik heb namelijk nog nooit zo'n probleem als bij jou gehad en ik gebruik Firefox al een hele tijd inmiddels. Heb verder niet meteen filmpjes kunnen zien enzovoort alleen ik kon de benodigde dingen binnen 5 minuten installeren en kon ik filmpjes zien wat ik wou, ook Pr0n enzovoort. Mvg, Hackman Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) *Tekst* En deze reactie gaat me helpen ofzo? M'n PC is zéér clean, dus het moet wel aan Firefox liggen. Edit: De filmpjes op Youtube zelf doen het weer, de filmpjes op het forum blijven witte vierkanten. Edit 2: Problem Solved! Dit is pas leven: Niks doen en je Firefox werkt weer naar behoren. Bewerkt: 19 januari 2009 door MegaPilot Reageren
moechy Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 *Tekst* En deze reactie gaat me helpen ofzo? M'n PC is zéér clean, dus het moet wel aan Firefox liggen. Edit: De filmpjes op Youtube zelf doen het weer, de filmpjes op het forum blijven witte vierkanten. Edit 2: Problem Solved! Dit is pas leven: Niks doen en je Firefox werkt weer naar behoren. Het lag dus echt wel aan jou hoor. Je zit FireFox af te kraken terwijl wij er niks problemen mee hebben... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Het lag dus echt wel aan jou hoor. Je zit FireFox af te kraken terwijl wij er niks problemen mee hebben... Het ligt niet aan mij. Plotseling werken de filmpjes niet meer, en ik heb een schone PC. Het lag dus duidelijk aan Firefox, maar daar gaat het niet over. Het probleem is opgelost. Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hoe kan het dan aan FF liggen als jijzelf niks doet en opeens lukt het weer? Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Blijkbaar een geval van te snel een topic maken in plaats van rustig kijken of het zichzelf oplost, door bijvoorbeeld de pc opnieuw op te starten (nee, geen M.od-Got_U deze keer ). Gelukkig is het allemaal weer opgelost, maar dat betekent niet dat we allemaal op de topicstarter hoeven te duiken waarom hij met het beschuldigende vingertje naar Firefox wijst. Ook Firefox is gemaakt door mensen en kan dus wel eens een fout hebben, al zijn die over het algemeen een stuk minder dan bij Internet Explorer. Reageren
Hayte Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Het lag dus echt wel aan jou hoor. Je zit FireFox af te kraken terwijl wij er niks problemen mee hebben... Het ligt niet aan mij. Plotseling werken de filmpjes niet meer, en ik heb een schone PC. Het lag dus duidelijk aan Firefox, maar daar gaat het niet over. Het probleem is opgelost. ik denk niet dat het aan FireFox ligt, maar ik weet het niet niemand weet het zeker, tot we weten wat er gebeurt is... overigens denk ik niet dat het zomaar is verholpen Dacht ik met mijn internet verbinding ook, liep slecht te doen voor 2 dagen, 3 dagen normaal, vandaag liep hij weer te flippen na een modem reset deed hij het weer, maar voor hoe lang weet ik niet... ik denk dat hetzelfde met youtube zal gebeuren, maar dat weet ik niet Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) *Tekst* Ik had bijna alles afgelopen. PC gecleand(tijdelijke bestanden e.d.), PC heropgestart, + alles wat aangevinkt moest worden was aangevinkt, dus het kon alleen maar aan Firefox zelf liggen. Naja, het probleem is opgelost, ik kan weer snel surfen. Het probleem had ik overigens al twee uur, dus daarom had ik een topic aangemaakt. Bewerkt: 20 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.