Jump to content

Vijfduizendste probleem met Firefox.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dubbelpost, sorry, het probleem doet zich weer voor. :-( Ik heb weer alles gedaan: 'Tijdelijke bestanden opgeruimd, Pc heropgestart, etcetera...' Voor de mensen die me niet geloofden, hier is het bewijs dat het aan Firefox zelf ligt. Ik heb Firefox nog niet geherïnstalleerd, ik ben dit ook niet van plan. Zo moet ik elke dag Firefox herinstalleren en dit ben ik niet van plan. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Het is echt vervelend. Kom nou niet met reacties van: "Ik vind het vreemd dat je zoveel problemen hebt met Firefox, ik heb dit niet', want hier heb ik alsnog niets aan.

Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot. :)

Edit: De Windows Media Player Plugin voor Firefox heeft niks uitgeholpen. :(

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Dubbelpost, sorry, het probleem doet zich weer voor. :-( Ik heb weer alles gedaan: 'Tijdelijke bestanden opgeruimd, Pc heropgestart, etcetera...' Voor de mensen die me niet geloofden, hier is het bewijs dat het aan Firefox zelf ligt. Ik heb Firefox nog niet geherïnstalleerd, ik ben dit ook niet van plan. Zo moet ik elke dag Firefox herinstalleren en dit ben ik niet van plan. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Het is echt vervelend. Kom nou niet met reacties van: "Ik vind het vreemd dat je zoveel problemen hebt met Firefox, ik heb dit niet', want hier heb ik alsnog niets aan.

Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot. :)

Edit: De Windows Media Player Plugin voor Firefox heeft niks uitgeholpen. :(

Heb je de laatste quicktimeplayer en whatever op je pc? Eventueel dat Dynamo plug in fzo wel is wil helpen. Dit is ook van FireFox..

Heb je de laatste quicktimeplayer en whatever op je pc?

Jazeker.

Eventueel dat Dynamo plug in fzo wel is wil helpen. Dit is ook van FireFox..

Kun je even een link posten? Ik vind het namelijk niet.

al gekeken op de youtube helpdesk?

alvast voor je gedaan...

http://help.youtube.com/support/youtube/bi...amp;topic=16610

IK heb alles uitgevoerd wat er staat, maar zonder succes.

Als het goed is, is de Flash Player voor Firefox een plugin.

Natuurlijk is de Flash Player een plugin. :)

Bedankt voor deze reacties, helaas zonder succes. :(

Edit: Hij werkt weer, hopelijk blijft hij nu werken. Als iemand weet hoe dit komt(dat hij soms niet werkt), dan mag diegene zeker posten. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Heb je de laatste quicktimeplayer en whatever op je pc?

Jazeker.

enz..

Mooi dat hij het nu wel doet! Wat heb je gedaan? Het kan trouwens ook zijn dat de quicktime player een beetje zit te etteren. Dat deed hij op mijn pc ook wel eens. Gin die proberen dingen af te spelen die hij absoluut niet kon afspelen.

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:
En anders dan stap je over naar Google Chrome/.

En ondertussen je hele pc naar de klote helpen? :7

D8 het niet...

Geplaatst:

D8 het niet...

Heb je enige reden om deze uitspraak te doen? Waarop baseer jij dat Chrome je pc naar de "klote" helpt?

Geplaatst:

D8 het niet...

Heb je enige reden om deze uitspraak te doen? Waarop baseer jij dat Chrome je pc naar de "klote" helpt?

Google product. Zolang Google zich bezighoudt met internetzaken (zokemmachines, mail etc) blijft het goed. Google Earth is het enige Google product dat installeerbaar is en waar ik over te spreken ben.

Google Chrome houdt je zoekgegevens bij, je browsegegevens en meer als je niet alles goed hebt ingesteld. Google Chrome gebruikt ontiegelijk veel cachegeheugen. Zo'n 500MB. Er zijn veel te weinig opties.

Met Google Desktop kun je je PC rondzoeken. Jammer genoeg heeft Google ook lekker toegang tot de gezochte data.

Bij de installatie van Picasa kun je zelf niets kiezen. Hij neemt alle bestandstypen automatisch over. Picasa scant ook automatisch ongevraagd alle mappen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...